صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۱
کد خبر: 12633
گزارشگر: 213
۹۴۰
۰
۱
۲
از امروز؛ 20 آذر

آغاز واریز مستمری بازنشستگان+پرداخت معوقات

آغاز واریز مستمری بازنشستگان+پرداخت معوقات
پرداخت مستمری آذرماهِ بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز (بیستم) آغاز شده است.
به گزارش آسیانیوز، مستمری بازنشستگان کارگری به ترتیب حروف الفبا واریز می‌شود و امروز حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» آغاز می‌شود، به حساب‌شان واریز شده است.

پرداخت مستمری آذرماهِ بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز (بیستم) آغاز شده است.

مستمری بازنشستگان کارگری به ترتیب حروف الفبا واریز می‌شود و امروز حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آن‌ها با «الف» آغاز می‌شود، به حساب‌شان واریز شده است.

در عین حال، یک ماه از معوقات مزدی بازنشستگان سایر سطوح نیز همراه با مستمری آذر پرداخت می‌شود؛ این بازنشستگان این ماه علاوه بر مستمری ماهانه، مابه‌التفاوت ده درصد و سی و هشت درصد را برای اردیبهشت دریافت می‌کنند./
https://www.asianews.ir/u/8ro
اخبار مرتبط
یزد _ معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1400 استان طی چند روز آینده خبر داد
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان انجام می‌ شود.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه انجام شده است، از اعمال افزایش حقوق کارکنان از آذرماه به همراه پرداخت معوقات مهر و آبان قول داده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.
سازمان تامین اجتماعی، به منظور تحقق عدالت در میان بیمه شدگان، سن بازنشستگی خاصی را برای مردان و زنان در زمان بازنشستگی ، تعیین کرده است
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داد.
حقوق شهریور برای بازنشستگان سایر سطوح براساس احکام جدید پرداخت می‌شود؛ این بازنشستگان مشمول ۳۸ درصد به اضافه‌ مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به صدور احکام جدید بازنشستگان گفت حقوق آن‌ها پس از اصلاح، از روز ۲۰ شهریور پرداخت خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید