صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۳
کد خبر: 13075
گزارشگر: 213
۱۱۹۵
۰
۰
۲
صبح امروز ر جلسه هیات دولت

دستور مهم رئیس جمهور درباره فروش خودرو

دستور مهم رئیس جمهور درباره فروش خودرو
رییس جمهور صبح امروز درباره فروش خارج از ضابطه خودرو به برخی دستگاه‌ها تاکید کرد.
به گزارش آسیانیوز، صبح امروز رئیسی در جلسه هیات دولت درباره نحوه فروش خودرو دستور مهمی صادر کرد.

رییس جمهور درباره فروش خارج از ضابطه خودرو به برخی دستگاه‌ها تاکید کرد که هیچ دستگاهی حق گرفتن امتیاز ویژه برای خود ندارد.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت با اشاره به افزایش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه‌های ذیربط دولت برای تامین گاز مصرفی خانه‌های مردم و واحد‌های اداری و تجاری، بر اهمیت مدیریت مصرف تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل فاز ۱۱ مجتمع پارس جنوبی در سال‌های گذشته می‌توانست در رفع ناترازی گازی نقش موثری داشته باشد، اظهار داشت: بعد از ترک کار توسط شرکت‌های خارجی، عملیات تکمیل این فاز با قوت ادامه یافته و در آینده نزدیک به مراحل نهایی خواهد رسید.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش‌هایی درباره فروش خودرو به برخی دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعیین شده، نظارت بر فرآیند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل ۸ بندی را که سال گذشته در جریان بازدید از پارکینگ ایران خودرو اعلام شد، مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد برای خود امتیازات ویژه در نظر گیرد، وزارت صمت و بازرسی ویژه ریاست جمهوری را مامور بررسی واگذاری خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در این زمینه کرد.

رئیسی همچنین بار دیگر ضرورت تبیین و اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات امیدآفرین دولت و دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاری جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوی برخی رسانه‌ها اظهار داشت: موضوع مسکن همواره برای دولت مهم بوده و جلسات هفتگی آن بطور مرتب برگزار شده است./
https://www.asianews.ir/u/93o
اخبار مرتبط
آنگونه که روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرده است زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به روز سه شنبه 27 دی ماه موکول شده است؛ البته با یک شرط!
برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
در حالی که فعلا قیمت خودرو روند نزولی در پیش گرفته، یک کارشناس صنعت خودرو گفت: تنها عامل اصلی نوسان قیمت خودرو در بازار کشور دلار شناخته می‌شود.
معاون استاندار تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا درخصوص مدارس و دانشگاه ها طرح زوج و فرد خودروها و دیگر تمهیدات اطلاعیه ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر افزایش سرعت فروش خودروهای وارداتی از روزهای آینده، از ثبت سفارش واردات ۲۷ هزار دستگاه خودرو خبر داد.
قرعه کشی خودرو ادامه دارد و متقاضیان طرح ویژه فروش ایران خودرو می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید