صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
کد خبر: 14142
گزارشگر: 213
۱۱۸۸
۰
۰
۳
وداع با قصه گوی سینمای ایران

زمان تشییع و خاکسپاری کیومرث پوراحمد اعلام شد

زمان تشییع و خاکسپاری کیومرث پوراحمد اعلام شد
مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد فردا جمعه ۱۸ فروردین در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمدف کاررگردان صاحبنام ایرانی که امروز از انزلی به تهران منتقل شد، فردا، 18 فروردین در قطعه‌ هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تشییع و تدفین این هنرمند فردا جمعه برگزار می شود.

خانه سینما اعلام کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

قرار است کارگردان شب یلدا و خواهران غریب در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

روز گذشته در حالی که خبرگزاری های رسمی از درگذشت کیومرث پوراحمد خبر داده اند ،‌ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی علت فوت این کارگردان مشهور سینما را خودکشی اعلام می کنند.

هوشنگ گلمکانی منتقد فیلم با تایید این خبر نوشته است: کیومرث پوراحمد از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر سهمگین و باورنکردنی، وحشتناک و تکان‌دهنده.

---------

بیشتر بخوانید

علت خودکشی تکان دهنده کارگردان «قصه های مجید»/روایت تلخ هوشنگ گلمکانی از مرگ کیومرث پوراحمد/کشف دست نوشته های پایان زندگی

---------------------------------

کیومرث پوراحمد متولد سال ۱۳۲۸ در اصفهان بود که در کارنامه حرفه‌ای خود آثار ماندگاری همچون سریال‌های «قصه‌های مجید» و «سرنخ» و فیلم‌های سینمایی همچون «به‌خاطر هانیه»، «خواهران غریب»، «شب یلدا» و «اتوبوس شب» را داشت./

https://www.asianews.ir/u/9x1
اخبار مرتبط
جمع زیادی از هنرمندان سینما با حالت های غمزده و بهت زده؛ ساعاتی پس از انتشار خبر خودکشی و درگذشت کیومرث پوراحمد در منزل وی حضور یافتند.
هوشنگ گلمکانی منتقد فیلم که خبر خودکشی کیومرث پوراحمد را تایید کرد، گفت: کیومرث از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر وحشتناک و تکان‌دهنده!
کیومرث پوراحمد کارگردان معروف سینمای ایران و اهل اصفهان؛ امروز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه چشم از جهان فرو بست؛ این در حالی است که برخی شنیده ها از احتمال خودکشی کارگردان روایت دارند!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید