صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۴
کد خبر: 14429
گزارشگر: 213
۱۸۱۶
۰
۰
۴
درباره شکست رئال مادرید در مقابل دورتموند

بعد از ۷۸ سال، یک بازیکن در لالیگا ۴ گل به رئال زد!

بعد از ۷۸ سال، یک بازیکن در لالیگا ۴ گل به رئال زد!
رئال مادرید برای حفظ امیدهای خود برای قهرمانی با بارسا نیاز به پیروزی مقابل خیرونا داشت، اما عملکرد درخشان کاستلانوس به همه فرصت‌ها برای معلمان و شاگردان کارلو آنچلوتی پایان داد.
به گزارش آسیانیوز، سید رحمان موسوی: والنتین کاستلانوس، مهاجم اسپانیایی، هر چهار گل بازی شب گذشته به رئال را به ثمر رساند.

رئال مادرید برای حفظ امیدهای خود برای قهرمانی با بارسا نیاز به پیروزی مقابل خیرونا داشت، اما عملکرد درخشان کاستلانوس به همه فرصت‌ها برای معلمان و شاگردان کارلو آنچلوتی پایان داد.

این مهاجم آرژانتینی تنها اولین فصل خود را در یک تورنمنت بزرگ بازی کرده است، اما در مقابل رئال مادرید پوکر کرد که تنها چند بار در تاریخ این تیم اتفاق افتاده است.

والنتین کاستلانوس در ورزشگاه مونتیلیوی کاتالونیا در لالیگا در 25 آوریل 2023 چهار گل مقابل رئال مادرید به ثمر رساند.

کاستلانوس با یک ضربه سر از فاصله نزدیک در دقیقه 12، روی ارسال میگل گوتیرز، دروازه را باز کرد. سپس در در دقیقه 24 گل دوم و در اوایل نیمه دوم، کاستلانوس با یک ضربه دیدنی از فاصله نزدیک از ارسال یان کوتو هت تریک کرد و در پایان او در دقیقه 62 پوکر را با یک ضربه سر کامل کرد.

در هر چهار گل کاستلانوس، او در موقعیتی مساعد حضور داشت و میلیتائو و آنتونیو رودیگر، نتوانستند مهاجم میزبان را مهار کنند.

کاستلانوس در دقیقه 72 زمین را با تشویق تماشاگران میزبان ترک کرد.

به گزارش ESPN، برای اولین بار در 78 سال گذشته، یک بازیکن در یک بازی لالیگا 4 گل به رئال زد. در تمام رقابت ها، آخرین بازیکنی که موفق به این کار شد، روبرت لواندوفسکی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2012-2013 بود، زمانی که او با زدن چهار گل به دورتموند کمک کرد تا رئال را 4-1 در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد.

خیرونا تا قبل از این مسابقه در رده یازدهم لالیگا قرار داشت و همچنان انگیزه رقابت برای جام ملت های اروپا را دارد. آنها دفتر مرکزی خود را در شهری به همین نام، در کاتالونیا مانند بارسا دارند. خیرونا یکی از 12 تیم حاضر در گروه فوتبال سیتی است که بزرگترین باشگاه آن من سیتی است. اتفاقا من سیتی حریف بعدی رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

رئال با کمک وینیسیوس جونیور و لوکاس واسکز دو بار مقابل خیرونا گلزنی کرد.

به دلیل مصدومیت کریم بنزما، رودریگو مجبور شد در پست مهاجم مرکزی بازی کند اما تاثیر چندانی بر جای نگذاشت. رئال ششمین بازی این فصل لالیگا را باخت و با خطر 14 امتیاز کمتر از بارسا تنها در 7 بازی باقی مانده تا پایان فصل قرار دارد. شکست در خیرونا باعث شد شانس رئال برای کسب سه گانه تا حد زیادی از بین برود.

ارتش آنچلوتی هنوز دو میدان برای تلاش دارد، اولین میدان فینال جام پادشاهی با اوساسونا در شامگاه 6 می است. پس از آن، آنها در دو دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با من سیتی بازی می کنند./
آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/a4s
اخبار مرتبط
بدون شک، لیونل مسی بزرگترین نام فوتبال است که میلیون ها نفر او را تحسین می کنند، اما چیزی که بسیاری از هواداران نمی دانند این است که او تقریباً برای بازی به مکزیک رفته است.
رئال مادرید با جذب ادواردو کاماوینگا (2021) و اورلین چوآمنی (2022) روند جایگزینی برجسته‌ترین خط میانی تاریخ باشگاه را آغاز کرده است.
پله یا مارادونا چه کسی بهتر بود؟ صحبت در مورد یکی،گاهی مترادف با ذکر دیگری است.
با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد، ولی ماجرای جنجال ها بر سر این توئیت چه بود؟
نویسنده کتاب «جنگ،صلح و امنیت بین المللی» با تکیه بر جاذبه های سیاسی فوتبال به چگونگی نفوذ ژئوپلیتیک به زمین فوتبال در جام جهانی های قبلی می پردازد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید