صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۸
کد خبر: 2610
گزارشگر: 213
۸۳۱
۰
۰
۲
در ساعات اولیه معاملات

9 مهر و صف‌های سنگین خرید و فروش بازار سهام

9 مهر و صف‌های سنگین خرید و فروش بازار سهام
خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و ۷۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود.

خالص سفارشات فروش سهام از رقم پنج هزار و ۷۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین حق تقدم سهام بانک گردشگری ۴۶۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هفت هزار و ۱۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وگردشح»، «وملی» و «ثشاهد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای حق تقدم سهام بانک گردشگری ۴۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «وآیند» و «توریل» در نوبت انتظار است.

به نقل از اقتصاد آنلاین، ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۷۰میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف بانک ایران زمین (وزمین) به ۴.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

 

جدول

این جدول حدود ۳۸ درصد از هشت هزار و ۶۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۵۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به حدود ۱۲هزار میلیارد تومان خواهد رسید./


https://www.asianews.ir/u/1L2
اخبار مرتبط
مدیرعامل بورس تهران در مورد تصمیم جدید مبنی بر عدم امکان فروش سهام خریداری شده در یک روز و همچنین ممنوعیت معاملات الگوریتمی توضیح داد.
بررسی دقایق ابتدایی گشایش بازار سهام از بهبود اندک احتمالی در روند بازار سهام حکایت دارد و آیا شاخص بازار سهام امروز مثبت خواهد شد؟
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: انتظار می‌رفت کاهش ۵۰ دلاری اونس طلا باعث کاهش قیمت طلا و سکه شود ولی با افزایش ارز قیمت سکه نیز افزایش یافت.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۲.۶ درصد کاهش داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۸ درصد افت کرد.
بازار امروز با فشار عرضه شروع به کار کرد و در ابتدای معاملات فشار عرضه باعث افت شاخص کل شد اما در ادامه تقاضا برای خرید و همچنین ارزندگی سهم‌ها باعث از سرگیری روند صعودی بازار شد.
روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه، شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات ۲۰ درصد از سهام خود را در نماد «وسپهر» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
امروز با بازگشت صعود نسبی در بازار سرمایه مواجه بودیم که در پایان معاملات با رشد ۵۹ هزار واحدی شاخص کل همراه شد.
آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشد گروه بانکی و نمادهای شاخص‌ساز فولاد، فملی و فارس حدود ۲ درصد مثبت شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید