صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 2930
گزارشگر: 213
۸۳۵
۰
۰
۱
در پنجاه و هفتمین دوره جشنواره

چهار فیلم ایرانی با اسب طلایی تایوان!

چهار فیلم ایرانی با  اسب طلایی تایوان!
پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین المللی اسب طلایی تایوان امسال میزبان نمایش چهار فیلم بلند از سینماگران ایرانی است.

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین المللی اسب طلایی تایوان امسال میزبان نمایش چهار فیلم بلند از سینماگران ایرانی است.

در این جشنواره سینمایی فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و «سرخپوست» از نیما جاویدی در بخش پانوراما به روی پرده خواهند رفت و فیلم «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و محصول مشترک فرانسه، آلمان، سوئیس، لوکزامبورگ، لبنان و ایران در بخش «فراتر از قضاوت» و «مسخره باز» ساخته همایون غنی زاده نیز در بخش «دنیای شگفت انگیز» به روی پرده می‌روند.

پنجاه و هفتمین جشنواره معتبر و بین المللی فیلم اسب طلایی تایوان از تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) آغاز شده و تا تا ۲۲ نوامبر (۲ آذر) ادامه خواهد داشت./ 



https://www.asianews.ir/u/1Qa
اخبار مرتبط
علی فلاح زاده، فارغ التحصیل دکترای پژوهش هنر از دانشگاه یو ام مالزی، در نوشته اخیر خود با تفسیر و ترجمه چند کتاب مرجع و مقاله به بررسی چیستی و ماهیت مفهوم هنر و اثر هنری پرداخته است. در این نوشته که اولین نوشته از سری مقالات در مورد ماهیت ontology هنر نگارنده است، فلاح زاده با زبانی ساده و بدور از اطناب به بررسی کلیت نظریات چند فیلسوف و متفکر قرون نوزدهم و بیستم در باب ماهیت هنر پرداخته است.
روزنامه نیویورک‌تایمز نوشت پس از گزارش‌ اخیرش درباره سوء رفتارهای جنسی آیدین آغداشلو،‌ هنرمند مشهور ایرانی، علاوه بر محدودیت‌های اینستاگرام برای حساب کاربری او، نمایشگاه آثارش در تهران نیز لغو شده است.
همانطور که صندوق بین المللی پول هشدار می دهد در حال نزدیک شدن به سمت بدترین رکود اقتصادی در طول تاریخ هستیم مخصوصا صنعت هنر که در معرض رکود مضاعف است.
اکبر عالمی، منتقد سینما و مستندساز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت وی مجری برنامه پرطرفدار «هنر هفتم» در دهه 70 بود.
علی فلاح زاده، فارغ التحصیل دکترای پژوهش هنر از دانشگاه «یو ام» مالزی، در نوشته اخیر خود با ترجمه و تخلیصی از اثر پروفسور جانسون، استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه نیویورک و مولف کتابی در باب مجسمه ساز ایتالیایی دوناتلو، به معرفی زندگی هنری و آثار این هنرمند ایتالیایی دوره رنسانس میانی پرداخته است.به زعم فلاح زاده، تندیسها و نقش برجسته های دوناتلو، زمینه ساز استقلال هنر مجسمه سازی از معماری اند و بدان جهت که برای اولین بار قوانین پرسپکتیو خطی در آنها استفاده شده است، از اهمیت والایی برخوردارند.
معاون امور هنری وزارت ارشاد در یادداشتی گلایه‌آمیز با جمله «تندیس‌هایی که حس شرمساری را برمی‌انگیزند!» از ساخت تندیس‌های نازیبا و نام مناسب که در ماه‌های گذشته در چند شهر نصب شده‌اند، انتقاد کرد.
نمایش «عشق روزهای کرونا» با کارگردانی محمد رحمانیان به خاطر حضور گربه در یکی از اپیزودهای آن با مشکل سانسور مواجه شد.
«دیانا ریگ» بازیگر نقش اولنا تایرل در سریال پرطرفدار بازی «تاج و تخت» و «اِما پیل» در سریال «انتقام‌جویان، در اثر سرطان درگذشت.
مدیر عامل خانه هنرمندان گفت به دلایل جدی مالی این مرکز به زودی تعطیل خواهد شد.
برخی رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که محمدرضا فروتن در آلمان تغییر جنسیت داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید