صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۰
کد خبر: 3160
گزارشگر: 213
۱۰۴۱
۰
۰
۸
واشنگتن‌پست:

حمایت جمهوری خواهان از ترامپ/فقط 26 عضو جمهوری خواه بایدن را رییس جمهور می دانند

حمایت جمهوری خواهان از ترامپ/فقط 26 عضو جمهوری خواه بایدن را رییس جمهور می دانند
واشنگتن‌پست نوشت تعداد کمی و فقط ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، رییس جمهور منتخب جو بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.

واشنگتن‌پست نوشت که جمهوری خواهان در حال حمایت از دونالد ترامپ هستند و تنها ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.

همچنین ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: «اگر فرماندار جورجیا تائید یک امضای ساده را بدهد، به راحتی برنده این ایالت خواهم شد».

واشنگتن‌پست نوشت تعداد کمی و فقط ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، رییس جمهور منتخب جو بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.

این در حالی است که چند روز گذشته، فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در انتخابات 2020 آمریکا در چمدان، درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد و برای ادعای تقلب در انتخابات 2020 آمریکا اسنادی را ارایه کرد.

براساس این خبر، ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار ویدیویی مدعی شد که در هنگام شمارش آراء در ایالت جورجیا، نظارتی صورت نگرفته است.

فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در چمدان درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد./


https://www.asianews.ir/u/1TC
اخبار مرتبط
فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در انتخابات 2020 آمریکا در چمدان، درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد.
رویترز به نقل از یک مقام آگاه در کابینه دونالد ترامپ گزارش داد عربستان سعودی با عبور خطوط هوایی اسرائیل به امارات از حریم هوایی خود موافقت کرده است.
دونالد ترامپ گفت: تا زمان تایید نهایی نتایج انتخاباتی «خیلی چیزها» اتفاق خواهد افتاد و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ داده است.
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، موسوم به «سنتکام»، روز شنبه اول آذر ماه از استقرار بمب افکن‌های «بی-۵۲» در منطقه خاورمیانه خبر داده است.
زمانی که این مقاله نوشته و آماده انتشار شده در ایالات متحده، انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده ولی هیچ چیزی تا الان قطعی نیست و ترامپ شانس این را دارد با اثبات ادعای تقلب در برخی ایالت‌ها برای بار دوم رئیس جمهور ایالات متحده شود.
مدیر سیا در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی اخراجش است، در نشست اطلاعاتی ترامپ شرکت نداشت.
با ادامه شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، خبرگزاری رویترز گزارش داد دونالد ترامپ در ایالت آلاسکا از رقیب خود پیشی گرفته و آرای مجمع برگزینندگان آن را به خود اختصاص خواهد داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید