صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۱
کد خبر: 4428
گزارشگر: 213
۷۴۹
۰
۰
۱۰
رئیس کل دادگستری استان یزد:

روابط عمومی «سبب پویایی» سازمان و «درک متفابل» است

روابط عمومی «سبب پویایی» سازمان و «درک متفابل» است
رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با مجموعه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد، گفت: شناخت و درک متقابل با دریافت ها و ارتباطات دو سویه به منظور دستیابی به اهداف سازمانی از اصول اساسی مدیریت است که روابط عمومی ها از عوامل مؤثر در تحقق این امر مهم هستند.

غلامعلی دهشیری در دیدار با مجموعه روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد، اظهار داشت: شناخت و درک متقابل با دریافت ها و ارتباطات دو سویه به منظور دستیابی به اهداف سازمانی از اصول اساسی مدیریت است که روابط عمومی ها از عوامل مؤثر در تحقق این امر مهم می باشند.

وی از ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به عنوان دو نقش مهم و راهبردی روابط عمومی یاد کرد و ابراز داشت: ترسیم نگاه درست و مبتنی بر حقیقت آحاد جامعه نسبت به دستگاه و ایجاد تعامل سازنده و تقریب اهداف سازمان با همگامی کارکنان مجموعه، از جمله رسالت های خطیر روابط عمومی در سازمان محسوب می گردد.
این مقام قضایی، تصریح کرد: روابط عمومی، فلسفه اجتماعی مدیریت است که مدیران مسئولیت شناس این خط مشی را دنبال می کنند و برنامه های خود را با فلسفه اجتماعی با کمک روابط عمومی همراه می کنند.

وی گفت: یک مدیر برای موفقیت نیاز به همراهی بدنه خود دارد و رسالت روابط عمومی ایجاد یک ارتباط عاطفی بین مدیران و کارکنان است تا با ایجاد انگیزه مضاعف ضمن افزایش بهره وری، رضایتمندی از سازمان نیز نزد افکار عمومی و آحاد جامعه ارتقاء یابد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، روابط عمومی حرفه‌ای را حلقه ارتباط بین سازمان و مردم دانست و بیان داشت: ایجاد ارتباط دو سویه با مردم و مراجعین و فراهم سازی بسترهای مناسب برای بهره گیری از نظرات فرهیختگان و نخبگان اجتماعی یک امر مهم است که باید در روابط عمومی دنبال شود.

وی توسعه رو به رشد در روابط عمومی دستگاه قضایی استان یزد به ویژه با همراهی روابط عمومی های دستگاه های وابسته به قوه قضاییه در استان را قابل قبول و قابل تحسین ارزیابی کرد و گفت: گرچه به واسطه گستردگی علم و عمل در روابط عمومی، همواره جا برای پیشرفت و تعالی وجود دارد، اما در سنوات اخیر تلاش های خوبی در مجموعه روابط عمومی دستگاه قضایی استان صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

دهشیری با بیان اینکه اهمیت جایگاه سازمانی روابط عمومی زیر نظر عالی ترین مقام هر دستگاه، نشان از جایگاه بالای آن از سوی مدیریت است، افزود: ساده سازی اصطلاحات تخصصی و اقدامات پیچیده دستگاه قضا برای مردم و تشریح و تبیین هنرمندانه اقدامات قضایی با رویکرد آموزشی، هشداری و آگاه سازی از جمله هنر های روابط عمومی در دستگاه قضا است.

وی در پیش بودن هفته قوه قضائیه و لزوم اهتمام جدی روابط عمومی در انعکاس عملکرد یک ساله دادگستری استان به جامعه با رویکرد امید آفرینی و دلگرمی را خواستار شد و اظهار داشت: برگزاری هفته قوه قضاییه باشکوه، نیازمند تشکیل جلسات هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و مدون است.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان یزد گزارشی از عملکرد یکساله این واحد ارائه داد./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/2mh
اخبار مرتبط
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: ایجاد اشتغال باید برای خانواده های زندانیان به گونه ای صورت بگیرد که به صورت مستمر و دائمی باشد تا به مرور زمان آسیب پذیری این خانواده ها کاهش یابد.
رضا طلایی پور، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: آموزش در تمامی بخش های مرتبط با صنعت ساختمان در رشته برق امری ضروری است و اقدامات خوبی از سوی سازمان در این زمینه شروع شده که در سال جاری تکمیل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا ، اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ چراغ فعالیت‌ های فرهنگی و هنری استان را کم رنگ کرد ولی نتوانست آن را کاملا خاموش کند.
عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از عمده شاخصه‌ی برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان را ارتباط عمیق و اثر بخش برنامه‌های تولیدی کمیته فرهنگی با نسل جوان برشمرد.
پروژه شیرین سازی و انتقال آب خلیج فارس به استان یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و حضور میدانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ارشد این استان در شهرستان اردکان افتتاح شد.
حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی به منظور برنامه ریزی برنامه های 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت و گو کرد.
محمدرضا آخوندی مدیرکل منابع طبیعی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ۱۵ تا ۲۱ اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی است که با شعار « همه با هم جهاد برای حفاظت از منابع طبیعی » برنامه های این هفته را دنبال می کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید