صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۵
کد خبر: 5597
گزارشگر: 306
۴۰۲
۰
۰
۰
رئیس کل دادگستری استان یزد

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق های رأی، خدمت صادقانه و بی منت است/دستگاه قضایی، حامی نهاد های خدمت رسان به مردم است

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق های رأی، خدمت صادقانه و بی منت است/دستگاه قضایی، حامی نهاد های خدمت رسان به مردم است
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: مردمی که در میان تحریم شدید انتخابات توسط معاندین نظام و جو سازی های رسانه ای آنان، پای صندوق های رأی آمده اند و در انتخاب اعضای شورای شهر مشارکت داشته اند، شایسته بهترین خدمات هستند.
 
 آسیانیوز / یزد ؛  « غلامعلی دهشیری » در نشست با اعضای شورای شهر حمیدیا، اظهار داشت: دستگاه قضایی پشتیبان احقاق حق و اجرای عدالت است و در این مسیر از همه نهاد هایی و سازمان هایی که خدمت به مردم را صادقانه و بی منت سرلوحه کار خویش قرار داده اند حمایت می کند.
وی بر تعامل هدفمند و سازنده شورای شهر با دستگاه های دولتی و نهاد های نظارتی تأکید کرد و بیان داشت: پیگیری و اجرای امور با شفافیت و بر مدار قانون بهترین راهبرد است.
این مقام قضایی، حضور یک مقام قضایی در کمیسیون های ماده 77، ماده 99 و ماده 100 را اجرای دقیق قانون ذکر کرد و گفت: قانون گذار برای حل مشکلات و اختلافات شهرداری با مردم بر حضور یک مقام قضایی در کمیسیون های مختلف تأکید کرده است تا با دانش حقوقی مقام قضایی، حق کسی ضایع نگردد و عدالت اجرا شود.
وی بر استفاده از ظرفیت نخبگان جامعه در برنامه ریزی شهری و اجرای طرح های فرهنگی، اجتماعی و توسعه ای تأکید کرد و ابراز داشت: ارتباط مستمر اعضای شورای شهر با علما، روحانیون، نخبگان علمی و فرهنگی، اساتید دانشگاه و هنرمندان متدین و متعهد می تواند در سیاست گذاری امور برای شهردار بسیار راهگشا و برای شهر تعالی بخش باشد.
دهشیری، همگرایی، هماهنگی و همفکری در امور را رمز موفقیت شورا دانست و تأکید کرد: بحث و تبادل نظر و تضارب آراء در جلسات باید منجر به همگرایی و هماهنگی کامل مجموعه در تدوین برنامه ها و اجرای امور گردد.
وی تصریح کرد: شناخت دقیق از جرائم و آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف می تواند برنامه ریزی های شورا در مسیر کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی سوق دهد که در این زمینه نیز دستگاه قضایی به ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آماده همکاری در زمینه آموزش و اجرای برنامه های مشارکتی برای آحاد جامعه است.
رئیس کل دادگستری استان، اجرای دقیق طرح کاداستر در املاک و اراضی شهرداری را خواستار شد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه تعدی و تجاوز به اراضی شهری، اجرای طرح کاداستر و سند دار شدن اراضی و املاک شهرداری ضروری است.
شایان ذکر است در ابتدای این نشست اعضای شورای شهر حمیدیا به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود پرداختند.

سید محمد جواد عرفانفر

پاسخ اعتماد مردم در پای صندوق های رأی، خدمت صادقانه و بی منت است/دستگاه قضایی، حامی نهاد های خدمت رسان به مردم است , غلامعلی دهشیری , رئیس کل دادگستری استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3hf
اخبار مرتبط
یزد - عدالت‌خواهی و ستم‌ستیزی، عزت، پاسداری از اسلام و ارزش‌های اسلامی، شهادت در راه خدا، جمع میان سیاست و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر از جمله درس‌های مهم در عرصه رفتار سیاسی رویداد عاشورا است
یزد ، به منظور توسعه فضای اشتغال در زندان شماره ۲ مدیرکل زندانها با دعوت از دادستان و رئیس سازمان صمت استان بر ضرورت ورود صنایع در این حوزه تأکید کرد/ تشکیل جلسه ای یه منظور هم اندیشی و تببین برنامه های اشتغال و حرفه آموزی مددجویان
یزد ، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و با هدف شفافیت موضوعات و ارتقاء دادرسی، جلسات علنی پرونده هایی با موضوع حساسیت پایین تر در دستور کار دادگستری استان یزد قرار گرفت.
یزد ؛ رئیس کل دادگستری استان بمناسبت گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار، این روز را به فعالان عرصه قلم و رسانه تبریک گفت
پس از یکسال ارتباط مستمر و ارزیابی رسانه های استان، مراسم اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه با حضور مقام های محلی و کشوری با رعایت پرتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد
یزد- شورای صلحی ویژه صنعت و معدن و تجارت مستقر در شهرک صنعتی مرجع رسیدگی به اختلافات سهامداران در حوزه خرید و فروش سهام شرکت‌هاست که طبق مقررات رسیدگی می‌شود
یزد ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بر لزوم کنترل ورودی پارکینگ ها توقیف وسایل نقلیه توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: برای اولین بار خروجی پارکینگ ها بر ورودی آن ها سبقت گرفته است.
یزد ، صبح امروز محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی از زندان شهرستان اردکان بازدید نمود.
یزد ، مدیرکل زندان ها با اشاره به تأکیدات رئیس سازمان زندان ها بر تحقق سند تحول قوه قضائیه در زندان های کشور،خواستار حضور حداکثری نیروهای جهادی در زندان ها شد
در راستای حفظ کرامت زندانیان و حقوق شهروندی ،بازرسین حقوق شهروندی دادگستری استان یزد از زندان شهرستان اردکان بازدید به عمل آوردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در راستای حفظ حقوق عامه و همچنین حمایت از تولید و بررسی روند تولید محصولات و مدیریت پسماند، به صورت سرزده از کارخانه کاغذ سازی بازدید کرد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن گلریزان مجازی به مناسبت عید سعید غدیر خم و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید