صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۳
کد خبر: 5843
گزارشگر: 213
۵۴۱
۰
۰
۵
آغاز ثبت نام واکسن گروه سنی جدید دهه ۶۰

متولدان «۱۳۶۳ و قبل از آن» می توانند واکسینه شوند

متولدان «۱۳۶۳ و قبل از آن» می توانند واکسینه شوند
سامانه واکسیناسیون برای متولدین ۱۳۶۳ و قبل از آن باز شده است.
به گزارش آسیانیوز، هم‌اکنون در همه استان‌ها برای همه متولدین ۱۳۶۳ و قبل از آن امکان ثبت‌نام واکسن کرونا فراهم است.

هم‌اکنون (متولدین ۱۳۶۳ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند.

علاوه بر آن، متولدین ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌نام دارند.

«همچنین دانشجویان وطلاب سراسر کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، معلمان، هنرمندان، خبرنگاران و کارکنان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام فرمایند.»

به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام فرمائید. سپس زمان و محل مراجعه برای دریافت واکسن را انتخاب کنید. نوبت تخصیص داده شده برای شما نمایش داده می شود و علاوه بر آن از طریق پیامک به تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.

سامانه واکسیناسیون برای هنرمندان زیر ۴۰ سال باز شد
به نقل از انتخاب، سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای تمام هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر که کد ملی آنها از سوی صندوق به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، باز شد.

همزمان با باز شدن سامانه واکسیناسیون هنرمندان زیر ۴۰ سال،‌ تمامی اعضا می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام و محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، ثبت‌نام و اخذ نوبت از این سامانه ضروری است و افراد نباید بدون ثبت‌نام به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند.

پیش از این سامانه نوبت دهی واکسیناسیون برای هنرمندان بالای ۴۰ سال فعال شده بود که با پیگیری های انجام شده تمامی اعضای صندوق می توانند در این سامانه ثبت نام کنند

2


https://www.asianews.ir/u/3o8
اخبار مرتبط
رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت با تاکید بر اینکه مصوبه ستاد ملی برای منع تردد شبانه تغییر نکرده است، گفت: منع تردد شبانه کماکان ادامه دارد.
زن جوانی به دلیل خیانت های مکرر شوهرش و ارتباط او با زنان در شبکه های اجتماعی به کلانتری مراجعه و تقاضای طلاق کرد.
مراکز مشاوره کلانتری ها نقش مهم و اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ با توجه به وضعیت قرمز کرونا از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
در سال‌های اخیر می‌بینیم که دختران هم گرایش زیادی به استعمال دخانیات و مصرف مواد مخدر پیدا کرده‌اند و قبح این موضوع در جامعه از بین رفته است. گاهی حتی در اماکن عمومی دخترانی را می‌بینیم که سیگار به دست دارند یا از مصرف یک نوع مخدر سخن می‌گویند. چرا چنین اتفاقی افتاده است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید