صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۶
کد خبر: 6346
گزارشگر: 213
۸۵۳
۰
۰
۳
پشت پرده سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان چیست

آیا استاندار واقعا «به دلیل واکسن زدن یک مرد یه یک زن» سیلی خورد؟+فیلم

آیا استاندار واقعا «به دلیل واکسن زدن یک مرد یه یک زن» سیلی خورد؟+فیلم
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی که به عنوان استاندار جدید این استان منصوب شده، در مراسم معارفه خود در حضور وزیر کشور سیلی خورد و گفته شده فرد ضارب چون «یک مرد واکسن همسرش را زده بود»، عصبانی شده و به این دلیل در مراسم به استاندار سیلی زده است.

به گزارش آسیانیوز، عابدین خرم، فرمانده سپاه آذربایجان شرقی که به عنوان استاندار جدید این استان منصوب شده، در مراسم معارفه خود در حضور وزیر کشور سیلی خورد.

خبرگزاری فارس نوشته است که فرد ضارب «از پرسنل نیروهای مسلح» است و با استاندار جدید آذربایجان شرقی خصومت شخصی داشته است.

در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی، احمد وحیدی، وزیر کشور ایران، نیز حضور داشت.

خبرگزاری ایرنا در گزارشی از این مراسم نوشت که فرد حمله‌کننده «یکی از کارکنان سپاه عاشوراست که بنا بر دلایل شخصی این اقدام را انجام داده است».

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، در گفتگو با تلویزیون بحث خصومت شخصی و آشنایی با فرد مهاجم را مطرح نکرد و گفت این فرد قبلا به مرکز واکسنیاسیون رفته و چون یک مرد واکسن همسرش را زده بود، عصبانی شده و امروز در مراسم به او سیلی زده است.

او در پاسخ به اینکه فرد مهاجم چطور توانسته به محل سخنرانی استاندار بیاید، گفت در مراسم «عادی انگاری» شده و علی‌رغم این‌که او فرد مهاجم را بخشیده، نهادهای مرتبط با این موضوع باید انگیزه و چگونگی ورود این فرد به مراسم را بررسی کنند.

فرماندهان میانی و ارشد سپاه در دولت ابراهیم رئیسی حضور پررنگی دارند.

پیش از این، در جلسه روز یک‌شنبه، ۲۵ بهمن، دولت ایران، زین‌العابدین رضوی‌ خرم، از فرماندهان سپاه استان‌های آذربایجان غربی و شرقی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شد. یعقوب‌علی نظری، فرمانده «سپاه امام رضا» نیز به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد.

 

 

 

واکنش توییتری وزیر کشور به سیلی خوردن استاندار آذربایجان

همچنین وزیر کشور در واکنش به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی نوشت: مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی از سیلی و توهین‌ نمی هراسد.

احمد وحیدی در این باره نوشت: مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی چون در راه خدمت به بشریت و مخلوقات خدا و به خاطر رضای حق تعالی در خدمت مخلوق است، از سیلی و توهین‌ نمی هراسد.

امروز یکم آبان در آیین معارفه زین‌العابدین خرم‌رضوی استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، یکی از شرکت‌ کنندگان با رفتن روی سن، به صورت وی سیلی زد./

https://www.asianews.ir/u/41c
اخبار مرتبط
در حالی که بارها آتش‌سوزی و انفجار در مراکز هسته‌ای، امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران رخ داده است، عصر روز گذشته نیز درپی آتش‌سوزی در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران دو نفر کشته شدند.
محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۴۰۰، از روز چهارشنبه ۳ شهریور با حکم ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور، به سِمت معاون اقتصادی او، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب شد.
با وجود زیان ۸۵ هزار میلیارد تومانی می‌توان گفت خودروسازان بزرگ کشور در معرض نابودی قرار گرفته‌اند.
آمریکا روز پنجشنبه ۲۰ خرداد چندین عضو یک شبکه قاچاق را که مدعی است میلیون‌ها دلار برای حوثی های یمن تهیه می‌کند، تحریم کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید