صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۲
کد خبر: 6494
گزارشگر: 213
۵۸۵
۰
۰
۲
قیمت واکسن آنفلوآنزا چقدر است

نحوه فروش واکسن آنفلوآنزا در داروخانه

نحوه فروش واکسن آنفلوآنزا در داروخانه
دکتر حیدر محمدی از توزیع واکسن آنفلوآنزای ایرانی در داروخانه‌ها خبر داد و گفت: اولین واکسن آنفلوآنزای تولید داخلی‌مان با پلتفرم نوترکیب وارد بازار دارویی کشور شد.
به گزارش آسیانیوز، این واکسن دومین واکسن آنفلوآنزای نوترکیب در دنیا است و اثربخشی بهتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد.

مدیرکل اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از توزیع واکسن آنفلوآنزای ایرانی در داروخانه‌ها خبر داد و گفت: قیمت این واکسن هم در داروخانه‌ها نزدیک ۲۰۰ هزار تومان است.

 دکتر حیدر محمدی از توزیع واکسن آنفلوآنزای ایرانی در داروخانه‌ها خبر داد و گفت: اولین واکسن آنفلوآنزای تولید داخلی‌مان با پلتفرم نوترکیب وارد بازار دارویی کشور شد. خدا را شاکریم که ما دومین کشوری هستیم که این واکسن آنفلوآنزا را تولید می‌کند.

وی افزود: بنابراین اولین واکسن آنفلوآنزای تولید داخلی‌مان وارد بازار شد. این واکسن دومین واکسن آنفلوآنزای نوترکیب در دنیا است و اثربخشی بهتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد. امیدواریم که با استقبال مردم این فرآورده جایگزین نوع خارجی شود و از سال دیگر نیاز به واردات واکسن آنفلوآنزا نداشته باشیم.

به نقل از ایسنا، بنابر اعلام کانال تلگرامی سازمان غذا و دارو، محمدی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزای تولید داخلی، تولید و ارائه شده و قول دادند بیشتر در اختیار قرار دهند. قیمت این واکسن هم در داروخانه‌ها نزدیک ۲۰۰ هزار تومان است./
https://www.asianews.ir/u/458
اخبار مرتبط
برخی از مردم دلایلی برای واکسن نزدن دارند و در این باره موضوعات بسیاری را توجیه می کنند.
یزد - بزودی برای افرادی که واکسن دریافت کرده اند تسهیلاتی برای تردد ها و مواردی دیگر که هنوز جزئیات آن از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ نشده در نظر گرفته خواهد شد
آن دسته از افرادی که پس از دریافت دوز اول این واکسن، عوارض شدیدی را بروز داده‌اند. بهتر است دوز دوم از واکسن آسترازنکا را دریافت نکنند.
براساس اعلام در سایت رسمی فایزر داروی پی‌اف-۰۷۳۲۱۳۳۲ یک داروی تحقیقاتی ضدویروسیِ مهارکننده آنزیم پروتئاز ویروس کرونای عامل کووید-۱۹ است که به‌ طور خاص برای تجویز خوراکی طراحی شده است و در صورت بروز اولین علائم عفونت و بدون نیاز به بستری شدن برای بیماران تجویز شود.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره تاثیر واکسن کرونای «اسپوتنیک وی» روسیه بر احتمال ابتلای مردان به ویروس ایدز در کشور آفریقای جنوبی، نامیبیا تزریق این واکسن به شهروندان خود را متوقف کرد.
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی که به عنوان استاندار جدید این استان منصوب شده، در مراسم معارفه خود در حضور وزیر کشور سیلی خورد و گفته شده فرد ضارب چون «یک مرد واکسن همسرش را زده بود»، عصبانی شده و به این دلیل در مراسم به استاندار سیلی زده است.
همچنانکه وضعیت ورود واکسن فایزر به ایران هنوز مبهم و بی نتیجه مانده است، پژوهش ها نشان داده که تزریق دوز سوم واکسن فایزر به افراد تا حدود ۹۶ درصد برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا موثر واقع شده و نهایتا نتیجه بخش پروسه واکسیناسیون خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید