صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۵
کد خبر: 6986
گزارشگر: 213
۱۶۷۹
۰
۰
۴
تظاهرات سراسری معلمان

تجمع اعتراضی معلمان در بیش از ۶۰ شهر کشور

تجمع اعتراضی معلمان در بیش از ۶۰ شهر کشور
معلمان امروز روز پنج‌شنبه،‌ ۱۱ آذرماه، بار دیگر در اعتراض به عدم اجرای طرح رتبه‌بندی و عدم افزایش حقوق در بیش از ۶۰ شهر ایران دست به تجمع‌ زدند.
به گزارش آسیانیوز، معلمان در بیش از ۶۰ شهر ایران تجمع کردند.


معلمان روز پنج‌شنبه،‌ ۱۱ آذرماه، بار دیگر در اعتراض به عدم اجرای طرح رتبه‌بندی و عدم افزایش حقوق در بیش از ۶۰ شهر ایران دست به تجمع‌ زدند.

به گزارش کانال تلگرامی تشکل‌های صنفی معلمان، آنها خواستار اجرای طرح رتبه‌بندی مشاغل و افزایش حقوق به میزان ۸۰ درصد حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند.

پرداخت پاداش پایان خدمت و اجرای قانون همسان‌سازی حقوق‌ها، مبتنی بر قانون خدمات مدیریت کشوری، برای بازنشستگان هم از دیگر مطالبات تجمع‌کنندگان بود.

معلمان استان‌های لرستان، کردستان، البرز، تهران، خوزستان، یزد، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، گیلان، فارس، سمنان، قزوین، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، زنجان، همدان، گرگان، خراسان رضوی و کرمان در این تجمعات حضور داشتند.

معلمان در ماه‌های اخیر بارها با همین درخواست‌ها تجمع‌هایی برگزار کرده‌اند. آنها از جمله روز ۲۰ آبان‌ماه در حدود ۵۰ شهر تجمع برگزار کردند.

آنها در این تجمع‌ها به تاخیر و تعلل دولت ابراهیم رئیسی و نیز مجلس برای اجرای مطالبات‌شان انتقاد کرده‌اند./
https://www.asianews.ir/u/4il
اخبار مرتبط
انسان همواره با سرزمینی که در آن به دنیا آمده و رشد کرده ارتباط روحی و احساسی خاصی دارد و زاینده رود همواره از تاریخ باستان، نماد آبادی و طراوت کشور دیده شده و به ساخته شدن آثار بی بدیل فرهنگی همچون، مجموعه پلهای ساخته شده بر آن و یا میادین تاریخی در اطراف آن گواهی است بر اهمیت شخصیت باستانی این رود است و آسیب دیدن آن، آسیب به روح ملی مردم است.
ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی از تجمع دوباره مردم اصفهان بر بستر زاینده‌رود متتشر شده حاکی از حضور نیروهای پلیس و یگان ویژه در محل تجمع و شلیک گاز اشک‌آور برای جلوگیری از تجمع دوباره مردم اصفهان بر بستر زاینده‌رود است.
بر اساس ویدیوهای منتشرشده در شبکه های اجتماعی، نیروهای انتظامی و امنیتی بامداد پنجشنبه به کشاورزان متحصن در بستر زاینده‌رود حمله کرده و چادرهای آنها را آتش زدند.
در ادامه پیوستن تظاهرات مردم شهرهای مختلف به اعتراضات گسترده مردم اصفهان، امروز نیز در تجمعی وسیع در شهرکرد، معترضان شعارهایی چون «بردن آب محاله، اینجا چهارمحاله» و «دولت خودش مافیاست» را سر دادند.
براساس گزارش ها در شبکه های اجتماعی صبح روز جمعه، ۲۸ آبان‌ماه، انبوهی از مردم اصفهان در کنار کشاورزان زحمتکش و محروم از آب استان، بر بستر خشک زاینده‌رود تجمع کرده‌اند و شعارهایی در دفاع از حق آبه خود سر دادند.
در حالی که روز گذشته استاندار خوزستان حاضر به دیدار با کارگران معترض نشد، کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در ادامه‌های اعتراض‌های ۵ ساله خود به وضعیت این مجتمع، در یک تجمع اعتراضی مقابل فرمانداری شهر شوش، عملکرد دولت ابراهیم رئیسی را «ضد مردمی و ضد کارگری» بیان کردند.
روزنامه کیهان در شماره امروز با اشاره به اینکه اصلاح طلبان «جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان وارد جنگ نمی‌شویم» نوشت که اگر اصلاح‌طلبان در سخنان خود صداقت دارند، یک تیپ با نام «تیپ اصلاحاتیون» برای اعزام به پنجشیر اعزام شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید