صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۸
کد خبر: 7692
گزارشگر: 213
۲۲۹۸
۰
۰
۴
ادامه انتقاد تند سحر زکریا با موضوع رانت و فساد در جامعه سینمایی

فردین را با مهران مدیری قیاس نکن!

فردین را با مهران مدیری قیاس نکن!
واکنش شدید انتقادی و افشاگری سحر زکریا هنرپیشه معروف زن، نسبت به اظهار نظرهای بازیگران مهاجرت کرده مانند پرستو صالحی و موضوعاتی دیگر درباره مافیای سینما، مهران مدیری و غیره تامل برانگیز شده است و او از مقایسه فردین، بازیگر محبوب ایرانی با مهران مدیری نیز ابراز گله مندی کرده است.

به گزارش آسیانیوز، پرستو صالحی که مدتی است مهاجرت کرده است در لایوی با حمایت از مهران مدیری، سخنان سحر زکریا را دروغ دانست که با واکنش این بازیگر مواجه شد.

زکریا نیز در پست زیر جواب صالحی را داد و انتقاداتی به عملکرد وی در انتخابات و پس از آن داشت.

------------------

بیشتر بخوانید

چرا سحر زکریا درباره مافیای سینما؛ گوهر خیراندیش؛ شریفی نیا و مهران مدیری افشاگری می کند؟+فیلم
------------------------------------------------------------------------------

او چنین نوشت:

«خانم پرستو صالحی، خط فکریه شما که اصلا معلوم نیست، یک زمانی تا ۱۴۰۰ میزدید بعد پاک کردید شدید اپوزوسیون، مردم حافظه‌شان کوتاه مدت است بنده یادم نرفته، بعدم میتونم بپرسم چند تا کار با مهران مدیری کردی؟

حالا در لایوی به زودی جواب چند نفر منجمله شما را خواهم داد، شما ۱۴۰۰رو پاک کردی ادای دیگری گرفتید نمیدانم با چند کلاس سواد! وسئوالم اینست من دروغ می‌گویم گیتی معینی، سعید پیر دوست.

 

------------------

بیشتر بخوانید

طنزگویی رضا شفیعی جم با کنایه به مجری خندوانه: اینجا جای شما نیست بروید خارج!

-------------------------------------------

آقای سعید سهیلی کارگردان سینما و آقای پرستویی هم دروغ از ایشان گله کردند وبعد شما که سر مردم رو شیره مالیدید فالوور جمع کردید وشروع به تبلیغات گرفتید و پول‌ها رو جمع کردید وبه هوای سیاسی بودن از ایران رفتید که یک دروغ محض بود، حالا با پولهای مردم در ترکیه خوش بگذرونید.

باز میگویم چند کار با ایشان کردی؟ پس خودتان میخواهید که سکوتم را بشکنم باشد خاطره خوشتان از آقای مدیری را در لایوم خواهم گفت، فعلا در ترکیه با سرمایه مردم

 
اصلا خط فکریه شما چرا باید برای ما مهم باشد شما تکلیفتان با خودتان روشن نبود میگویم پست ۱۴۰۰تان را فراموش نمی‌کنم، ومهران مدیری را با فردین مقایسه نکنید، فردین کجا و این آقا کجا؟

سحر زکریا بازیگر معروف زن و متولد در اراک است.

این بازیگر جوان در چند سال اخیر نسبت به وضعیت معیشتی مردم و جامعه هنری هم انتقاداتی داشته است و  تعهد و مردمی بودن از مزیت های او در نسبت با برخی از سینماگرانی است که به زعم بعضی کارشناسان سینما موج سواری می کنند و با وصل شدن به برخی جریان ها از آب گل آلود ماهی می گیرند.

زکریا در مجموعه تلویزیونی ساختارشکن در پناه تو، قطار ابدی و ... ایفای نقش کرده است. وی در مصاحبه هایش اغلب از وضعیت فعلی نابسامان سینمای ایران و باندبازی ها و عملکرد ناصواب برخی بازیگران پرده براشته است.

یکی از ویدیوهای او در ادامه آمده است:

 

 

 

 

 

 

آخرین خبر
https://www.asianews.ir/u/51i
اخبار مرتبط
«در پناه تو» به گارگردانی حمید لبخنده نخستین سریال بعد از انقلاب بود که به دلایل بسیاری ساختار شکن و سد شکن محسوب شد و روایت عشق سه مرد به یک دختر را بیان می‌کرد که پس از سانسورهای گسترده، بالاخره در سال ۱۳۷۴ از شبکه ۲ پخش شد.
حمید لبخنده، کارگردان شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و خالق سریال اجتماعی و عاشقانه «در پناه تو« در دهه ۷۰، به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی، چشم از جهان فروبست.
سحر زکریا در یک مصاحبه جنجالی درباره مهران مدیری و محمدرضا شریفی نیا و موضوع مافیا در سینمای ایران سخنانی گفته و افشاگری هایی کرده است.
رضا شفیعی جم بازیگر نقش بامشاد(در یکی از سریال ها به کارگردانی مهران مدیری) به رامبد جوان درباره وضع معیشتی و زندگی در ایران با کلامی طنزآمیز کنایه زده است.
در حالی که براساس دیدگاههای کارشناسان برنامه های تلویزیونی، برنامه «خندوانه» در بخش های بسیاری با توسل به حالات تصنعی معمول در برنامه های سفارشی، تظاهر به خنداندن مردم می کرد؛ محمد بحرانی «جناب خان» عروسک گردان این برنامه در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی برای دلجویی با مردم اصفهان صحبت هایی کرد.
حضور بازیگر مردمی در ترکیه/پرستو صالحی بازیگر مردمی ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرد، سالروز تولدش را علنی کرد و جشن گرفت.وی چندی پیش در صفحه فیسبوکش نوشته است اگه نگم دق می کنم! همش می گن چرا کم کاری؟ کدوم بازیگری هست که دلش نخواد دیده بشه؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید