صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۱
کد خبر: 9182
گزارشگر: 213
۷۰۳
۰
۰
۵
درپی سفر نخست وزیر انگلستان به اوکراین

ارسال خودروهای زره پوش و معنای قدم زدن زلنسکی و بوریس جانسون در کی یف+ویدئو

ارسال خودروهای زره پوش و معنای قدم زدن زلنسکی و بوریس جانسون در کی یف+ویدئو
همچنانکه در پی سفر جانسون، بریتانیا ۱۲۰ خودروی زره‌پوش به اوکراین می‌فرستد، قدم زدن رئیس جمهور اوکراین و بوریس جانسون در خیابان های کی یف در محافل خبری معنادار شده است!

به گزارش آسیانیوز، شرایطی که اوکراین زیر آتش حملات روسیه است، انتشار ویدیوی قدم زدن زلنسکی رئیس جمهور اوکراین و جانسون نخست وزیر انگلیس در خیابان های کی‌یف پیام مهمی در بردارد.

این ویدیو را در ادامه ببینید:

 

 

 

این در حالی است که در پی سفر جانسون، بریتانیا ۱۲۰ خودروی زره‌پوش به اوکراین می‌فرستد.

بریتانیا درپی دیدار بوریس جانسون و ولودیمیر زلنسکی در کی‌یف اعلام کرد ۱۲۰ خودروی زره‌پوش به اوکراین می‌فرستد. دفتر نخست‌وزیری بریتانیا اعلام کرد این کشور همچنین در حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه سامانه‌های موشکی جدید ضد کشتی برایشان می‌فرستد.

این خبر در پی گفت‌وگوی رهبران دو کشور در پایتخت اوکراین و سفر غیرمنتظره روز شنبه ۹ آوریل (۲۰ فروردین) جانسون به آنجا منتشر شد. گویا این دو نفر از آغاز حمله روسیه در ۲۴ فوریه نخستین بار است که حضوری با هم دیدار می‌کنند.

دفتر نخست‌وزیری بریتانیا روز شنبه اعلام کرد نخست‌وزیر در کی‌یف حضور یافت تا «همبستگی محکم و استوار بریتانیا با اوکراین را به نمایش بگذارد» و درمورد حمایت نظامی و اقتصادی با زلنسکی صحبت کند./

https://www.asianews.ir/u/65t
اخبار مرتبط
در دیدار ایرج جمشیدی، مدیر مسئول روزنامه آسیا با سرگئی بوردیلیاک، سفیر اوکراین در تهران و هیات دیپلمات این کشور، در خصوص بحران جنگ اوکراین و موضع ایران در قبال آن و نیز گمانه زنی ها درباره چگونگی پایان جنگ، موضوعات قابل توجهی بررسی شده است.
رئیس‌جمهوری اوکراین در سخنرانی ویدئویی خود برای نشست شورای امنیت سازمان ملل، ارتش روسیه را به ارتکاب جنایات فجیع متهم کرد و گفت: اعضای بدن قربانیان را قطع کرده و گلوی آن‌ها را بریده‌اند، به زنان در برابر فرزندان آن‌ها تجاوز شده و آن‌ها را کشته‌اند. زبان آن‌ها را بریده‌اند چون متجاوزان دوست نداشتند حرف‌های قربانیان را بشنوند.
جو بایدن در پی افشای کشتار صدها ساکن شهر بوچا از جمع آوری شواهد برای محاکمه ولادیمیر پوتین سخن گفت و زلنسکی احتمال مذاکره با رییس جمهور روسیه را به دلیل جنایات جنگی روسیه ضعیف دانست.
بیت‌کوین به دنبال جنگ اوکراین و بعد از فرمان اجرایی رمزارزها شروع به رشد کرد و در این حال فرمان اجرایی تاثیراتی بر بازار رمزارزها در بلندمدت خواهد داشت.
معاون وزیر دفاع اوکراین گفت نیروهای اوکراینی کنترل کامل استان کی‌یف را به دست گرفتند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید