صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۲
کد خبر: 2652
گزارشگر: 213
۹۹۰
۰
۰
۲
پس از ابتلای رییس جمهور آمریکا به کرونا

ترامپ از والتر رید: خوبم و به زودی بازمی گردم

ترامپ از والتر رید: خوبم و به زودی بازمی گردم
دونالد ترامپ، در ویدیویی تازه و یک روز پس از رفتن به بیمارستان والتر رید به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در پیامی ویدئویی گفت که اکنون حال او بسیار بهتر است و به زودی بازمی‌گردد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، شنبه ۱۲ مهرماه یک روز پس از رفتن به بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در پیامی ویدئویی گفت که اکنون حال او «بسیار بهتر است» و به زودی بازمی‌گردد.

دونالد ترامپ روز گذشته به دنبال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ برای ادامه مداوای خود به بیمارستان رفت.

دونالد ترامپ در این ویدئو که در توییتر خود منتشر کرد از تمامی کارکنان بیمارستان نظامی والتر رید به خاطر تلاش‌های آنها تشکر کرد.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد، وقتی من به اینجا آمدم حالم چندان خوب نبود، ولی الان بسیار بهترم.

دونالد ترامپ در ادامه تاکید کرد که می بایست بازگردد و مبارزات انتخاباتی خود را همانگونه که آغاز کرده بود به پایان خواهد رساند.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه این پیام ویدئویی تصریح کرد: به زودی باز خواهم گشت.

در همین حال، سناتور میچ مک کانال روز شنبه گفت که تلفنی با دونالد ترامپ تلفنی صحبت کرده و در جریان این تماس تلفنی متوجه شده است که حال رئیس جمهوری آمریکا خوب است.

سناتور مک کانال در توییتی نوشت، به نظر او خوب بود و گفت حالش خوب است. ما در مورد مسائل مردم صحبت کردیم ، مبارزه با همه گیری (ویروس کرونا) ، تأیید قاضی بارت و تقویت اقتصاد برای خانواده‌های آمریکایی صحبت کردیم.

به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، یکی از مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد، تست کرونا داده است و منتظر نتیجه آن است.

اما دونالد ترامپ بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او مثبت بوده است.

کاخ سفید در نهایت جمعه اعلام کرد٬ دونالد ترامپ به دنبال بروز«علائم خفیفی»، در راستای «احتیاط بیشتر» و به توصیه پزشک او راهی بیمارستان می‌شود.

دونالد ترامپ در حالی که ماسک پوشیده بود با پای خود سوار هلی‌کوپتر شد، ولی به پرسش خبرنگاران پاسخ نداد.

گزارش‌ها حاکی است که رئیس جمهوری آمریکا یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید دارد و از آنجا به کار خود ادامه خواهد داد.

 

تیم پزشکی وی نیز به سرپرستی دکتر شان کانلی روز گذشته از حال مساعد و رو به بهبودی وی در بیمارستان والتر رید خبر داد و  گفت که رییس جمهور کاملا تحت نظر مراقبت های پزشکی است./

https://www.asianews.ir/u/1LF
اخبار مرتبط
پزشک معالج رییس جمهور آمریکا دقایقی پیش گفت: حال رییس جمهور مساعد و بسیار خوب و رو به بهبود است و ایشان کمی سرفه می کنند و احساس خستگی دارند که به مرور در حال بهتر شدن هستند.
گزارش ها حالی است که رئیس جمهوری آمریکا پس از رفتن به بیمارستان در یک سوئیت مخصوص در بیمارستان نظامی والتر رید حضور دارد و در شرایط حال عمومی مناسب به کار خود ادامه خواهد داد.
اطلاعات شرکت ردیابی نفتکش‌ها، رفینیتیو، نشان می‌دهد که آمریکا محموله یکی از نفتکش‌هایی را که از ایران توقیف کرده در نیویورک تخلیه کرده است.
ساعتی پس از آن که رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد به دنبال مثبت شدن تست کرونای هوپ هیکس، دستیار خود، باید خود را قرنطینه کند، دونالد ترامپ خبر داد که خود و همسرش نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در نخستین مناظره تلویزیونی خود بر سر دیوان عالی آمریکا، کووید- ۱۹، سوابق دو نامزد، اقتصاد، تغییرات اقلیمی، مسائل نژادی و خشونت در شهرها و یکپارچگی انتخابات به بحث و جدل پرداختند.
بلومبرگ نوشت که دولت ترامپ در حال بررسی تحریم‌های جدید برای قطع اقتصاد ایران از جهان خارج و تحریم بیش از 12 بانک است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا «ایمی برت» را به عنوان نامزد پیشنهادی خود برای عضویت در دیوان عالی آمریکا معرفی کرد.
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اینکه در جنگ نامرئی با ویروس چینی هستیم و این سازمان باید چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص اقداماتش پاسخگو کند، درباره ایران هم گفت که ما از توافق بسیار بد هسته‌ای با ایران خارج شدیم.
دونالد ترامپ گفت: نامزد خود برای جانشینی قاضی «روث گینزبرگ» را تا روز جمعه یا شنبه هفته جاری اعلام خواهد کرد و گزینه او قاضی زن است.
یک مقام آمریکایی گفته است ایالات متحده روز دوشنبه ۳۱ شهریور لیست تحریم‌های جدیدی را علیه ده‌ها فرد مرتبط با برنامه هسته‌ای، موشکی و نظامی ایران منتشر کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید