صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۱
کد خبر: 3841
گزارشگر: 213
۷۵۱
۰
۰
۳
ایندیپندنت:

حمله شدید ترامپ به دولت بایدن در نخستین سخنرانی عمومی؛ بدترین دولت آمریکا روی کار است!

حمله شدید ترامپ به دولت بایدن در نخستین سخنرانی عمومی؛ بدترین دولت آمریکا روی کار است!
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا امروز در اولین سخنرانی عمومی اش پس از ترک کاخ سفید گفت که با «دموکرات‌های افراطی» به مبارزه ادامه خواهد داد. او به‌شدت به دولت بایدن حمله کرد و آن را «بدترین دولت تاریخ آمریکا» خواند. آقای ترامپ از عملکرد خود در زمینه مبارزه با مهاجرت به آمریکا دفاع کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا امروز در اولین سخنرانی عمومی اش پس از ترک کاخ سفید گفت که با «دموکرات‌های افراطی» به مبارزه ادامه خواهد داد. او به‌شدت به دولت بایدن حمله کرد و آن را «بدترین دولت تاریخ آمریکا» خواند. آقای ترامپ از عملکرد خود در زمینه مبارزه با مهاجرت به آمریکا دفاع کرد.

 ترامپ عصر یکشنبه به وقت در گردهمایی سالانه محافظه‌کاران ایالات متحده که امسال در شهر اورلاندوی ایالت فلوریدا محلی، در گردهمایی سالانه محافظه‌کاران ایالات متحده که امسال در شهر اورلاندوی ایالت فلوریدا برگزار شد گفت: «من امروز در این‌جا حاضر شده‌ام تا به شما اعلام کنم مسیر فوق‌العاده‌ای که چهار سال پیش با هم آغاز کردیم به هیچ عنوان تمام نشده است.»

سخنرانی ترامپ بیشتر بر انتقاد از سیاست دولت بایدن در باره مهاجران آمریکای لاتین متمرکز بود.

او با حمله شدید به دولت بایدن گفت که دموکرات‌ها چهار سال دیگر، قدرت را از دست خواهند داد. او تکرار کرد که آقای بایدن در انتخابات ۲۰۲۰هم به ناحق برنده شده است.

ترامپ گفت: «می دانستیم که دولت بایدن بد خواهد بود ولی نمی دانستیم که این قدر افراطی خواهد بود. او بدترین رئیس جمهوری آمریکا تا به امروز است.»

او گفت: «ما حزب جدیدی تشکیل نخواهیم داد و توانایی و قدرت خود را تقسیم نخواهیم کرد. بلکه، قدرتمند‌تر و متحد‌تر از همیشه خواهیم بود.»

مایک پنس، معاون پیشین رئیس جمهور، بنا به گزارش‌ها دعوت به شرکت در این گردهمایی را رد کرد، و میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه سنا، اصلا دعوتنامه‌ای دریافت نکرد.

به گزارش شبکه خبری فاکس، یک نظرسنجی نشانی می‌دهد که ۹۵ درصد از محافظه‌کاران آمریکا از عملکرد آقای ترامپ در دوره چهارساله ریاست جمهوری‌اش خشنودند.

ترامپ سخنرانی خود تولید واکسن کرونا را از افتخارات خودش ذکر کرد و گفت بر اثر فشار او بوده که سازمان غذا و داروی آمریکا آن را به این سرعت تصویب کرد.
وی گفت: دولت بایدن تحریمهای ایران را لغو کرد. او افزود: «اگر من برنده انتخابات بودم طی یک هفته با ایران به توافق می رسیدم.»/

https://www.asianews.ir/u/23R
اخبار مرتبط
نشست اقدام سیاسی محافظه‌کاران با سخنرانی دونالد ترامپ روز پنجشنبه ۲۵ فوریه، در اورلاندوی فلوریدا آغاز شده و تا آخر هفته ادامه می‌یابد
یک منبع مطلع به رویترز گفته است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، درصدد است برای نخستین بار پس از ترک کاخ سفید هفته آینده در یک نشست محافظه‌کاران سخنرانی کند.
ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، گفت که متهم اول ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، دونالد ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا هستند اما بین‌المللی کردن این پرونده به مصلحت نیست.
سنای آمریکا روز شنبه ۲۵ بهمن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا را از اتهام «تحریک به شورش» تبرئه کرد.
سردار حسین دهقان در گفت و گویی با روزنامه گاردین، رویکرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا را ادامه سیاست های بین المللی دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا دانست و هشدار داد که تهران در حال آماده سازی اقداماتی تلافی جویانه برای مجبور کردن آمریکا به تغییر مسیر دیپلماتیکش است.
بیش از ۵۰ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رییس جمهوری این کشور، از او خواستند به برجام بازنگردد.
نام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در کنار سازمان بهداشت جهانی، الکسی ناوالنی منتقد سرسخت کرملین و گرتا تونبرگ فعال جوان محیط زیست به فهرست نامزدهای جایزه نوبل صلح سال ۲۰۲۱ راه یافت.
اکثریت غالب سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا استیضاح دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق را «خلاف قانون اساسی» خواندند، امری که احتمال برائت وی را در رای‌گیری نهایی روز ۷ فوریه بیش از پیش تقویت کرده است.
وزیر خارجه فرانسه می‌گوید که اعمال سیاست فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ نتیجه عکس به همراه داشته است و ایران با دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله چندانی ندارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید