صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۸
کد خبر: 4243
گزارشگر: 213
۲۱۴۲
۰
۰
۱۴
اظهارات رئیس تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره پرداخت سود سهام

جزییات «واریز تکمیلی» سودسهام عدالت تا یک ماه آینده

جزییات «واریز تکمیلی» سودسهام عدالت تا یک ماه آینده
رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: برای سهام‌دارانی که تاکنون سود سهام عدالت مرحله نخست را دریافت نکردند در این ماه سود سهام‌شان واریز خواهد شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: برای سهام‌دارانی که تاکنون سود سهام عدالت مرحله نخست را دریافت نکردند در این ماه سود سهام‌شان واریز خواهد شد.

--------------------------

بیشتر بخوانید:

جزییات واریز بخش دوم سود سهام عدالت/بهار 1400

سود «سهام عدالت» چگونه واریز می شود؟/ سود هر سهامدار متفاوت با دیگری است

جزییات چگونگی «صدور کارت اعتباری سهام عدالت» در همه بانک ها

---------------------------------------------------------------------------

وی افزود: مرحله نخست سود‌های سهام عدالت برای سهام‌داران واریز شد و مرحله تکمیلی نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

 
عسکر توکلی با بیان اینکه سود سهام عدالت برخی از سهام‌داران واریز نشده که سهام داران در این زمینه نگران نباشند، گفت: سهام‌داران تصور نکنند این مسئله به دلیل نداشتن سجام است؛ چرا که برخی از سهام‌داران که سجام هم دریافت کردند هنوز سود سهام عدالت به حساب‌شان واریز نشده است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور اضافه کرد: برای سهام‌دارانی که تاکنون سود سهام عدالت مرحله نخست را دریافت نکردند در این ماه سود سهام‌شان واریز خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: طی خرداد ماه مرحله تکمیلی سود‌های سهام عدالت انجام خواهد شد.توکلی درباره تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان، اظهار کرد: درحال حاضر سایت بسته است و باید منتظر باشیم تا سایت باز شده و نسبت به وارد کردن اطلاعات اقدام کنیم./ 

https://www.asianews.ir/u/2fi
اخبار مرتبط
آزادسازی سهام عدالت به سالگرد خود نزدیک میشود، فرایندی که اردیبهشت سال گذشته کلید خورد و به مشمولان حق انتخاب داده شد که یکی از دو روش مستقیم یا غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند و حالا شرکت، آینده اقتصادی آن و میزان سودی که هر فرد در آینده دریافت خواهد کرد، توسط سهام داران آن استان تعیین می شود.
چگونگی صدور کارت اعتباری سهام عدالت و کارکرد آن در ایام اخیر اعلام شده است؛ در حالی که به تازگی گفته شده تغییراتی در میزان وام و شرایط دیگر رخ داده است.
عضو شورای عالی بورس گفت: هر کدام از سهام‌داران از این پس سهامدار یک شرکت استانی خواهند شد و سود هر یک از استان‌ها و شرکت‌ها از سال آینده متفاوت خواهد بود.
دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی از واریزی‌های اردیبهشت به شمار می آید؛ در حالی که اولین یارانه نیز در پایان هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درمورد آخرین وضعیت واریز بخش دوم سود سهام عدالت گفت: در بازار سرمایه کسی پول ندارد که از جیب خود پرداخت کند، منتظر هستیم مابقی سود از سوی شرکت ها پرداخت و تجمیع شود تا ۵۰ درصد دوم نیز واریز شود
با توجه به اینکه در راستای صدور کارت اعتباری سهام عدالت تاکنون تنها دو بانک ملی و تجارت اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال صدور این کارت به متقاضیان هستند، معاون وزیر اقتصاد از ورود سایر بانک‌ها به ارائه کارت اعتباری سهام عدالت تا اردبیشهت سال جاری خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب کاربری توئیتر خود از صدور کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت یا یارانه بدون نیاز به مراجعه به بانک خبر داد.
رئیس جمهور گفت خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی، می‌تواند تا ۲۱ میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید