صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۸
کد خبر: 4586
گزارشگر: 213
۸۱۸
۰
۰
۱۱
سومین آتش‌سوزی در تاسیسات

«انفجار» مشکوک در کارخانه فولاد زرند

«انفجار» مشکوک در کارخانه فولاد زرند
گزارش‌ها حاکی است یک آتش‌سوزی در کارخانه فولاد زرند ایرانیان رخ داده است و این آتش‌سوزی با صدای انفجار تقریبا شدیدی همراه بوده است.
به گزارش‌ آسیانیوز،  یک آتش‌سوزی در کارخانه فولاد زرند ایرانیان رخ داده است. این آتش‌سوزی با صدای انفجار تقریبا شدیدی همراه بوده است.ساعاتی پس از انتشار این خبر در ساعات اولیه بامداد یک‌شنبه،‌علی صادق‌زاده٬ فرماندار زرند با تاکید بر این که آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته از مهار آتش خبر داد.

به گفته علی صادق‌زاده، سرریز یکباره حجم مواد مذاب در کوره بلند فولادسازی باعث به‌وجود آمدن آتش و دود شده و خساراتی به کابل‌های اطراف محوطه کوره وارد شده است.

علی صادق‌زاده همچنین اظهار داشت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی، گروه‌های نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس در محل حادثه حاضر هستند.

فولاد زرند ایرانیان در زمینی به مساحت ۳۷۶ هکتار در هفت کیلومتری جاده زرند کرمان قرار دارد. پس از آتش‌سوزی در ناو خارک که منجر به غرق شدن آن شد و آتش‌سوزی گسترده در پالایشگاه تندگویان تهران، این سومین آتش‌سوزی در روزهای اخیر محسوب می‌شود.

از تابستان گذشته چندین مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع ایران و نیز حوادثی در برخی مراکز هسته‌ای و موشکی و نیروگاه‌ها از جمله کارخانه صنایع شیمی در حومه قم رخ داده است./
https://www.asianews.ir/u/2qp
اخبار مرتبط
در حالی که اخبار و گزارش ها از شعله‌ور شدن دوباره آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران و انفجار یکی از مخازن بزرگ این پالایشگاه خبر می‌دهند، روابط عمومی این پالایشگاه، انفجار را تکذیب می‌کند.
پالایشگاه تندگویان تهران دچار آتش‌سوزی گسترده شد و دود بسیار غلیظ ناشی از آن در آسمان جنوب تهران مشاهده شده است.
ناو ایرانی خارک صبح روز چهارشنبه، ۱۲ خردادماه، در آب‌های خلیج فارس غرق شد.
مقام دفاعی آمریکایی مدعی شد تحقیقات اولیه نیروی دریایی آمریکا به این نتیجه رسیده است که شناور توقیف‌شده در دریای عرب، از ایران آمده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید