صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۴
کد خبر: 7349
گزارشگر: 213
۱۳۲۱
۰
۰
۲
حادثه جاده ای مرگبار جاده اهواز-خرمشهر

علت تصادف دلخراش اتوبوس کارگران+فیلم و تصاویر

علت تصادف دلخراش اتوبوس کارگران+فیلم و تصاویر
تصادف زنجیره ای اتوبوس کارگران در جاده اهواز-خرمشهر باعث مرگ بیش از ده تن از هموطنانمان شد.

به گزارش آسیانیوز، در یک تصادف مرگبار در جاده اهواز به خرمشهر چند تن از کارگرانی که در این محور تردد می کردند جان باختند./صدا و سیما

 

 


تصادف زنجیره ای در جاده اهواز-خرمشهر باعث مرگ تعدادی از هموطنان شد. آنطور که سرهنگ دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان اعلام کرده تصادف زنجیره‌ای صبح امروز بر اثر برخورد کامیون حامل احشام با مینی‌بوس سرویس کارگران به وقوع پیوسته و سپس ۳ دستگاه خودرو سواری نیز با آنها برخورد می‌کنند.

علت تصادف دلخراش اتوبوس کارگران+تصاویر

در این راستا مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از یک حادثه دلخراش بر اثر تصادف زنجیره‌ای در جاده اهواز به خرمشهر خبر داد و گفت: تا این لحظه ۹ جسد به سردخانه انتقال یافته است. یکی دیگر از مصدومان نیز در مسیر بیمارستان از دنیا رفته است.

عارف اصل شرهانی به خبرگزاری مهر گفت: ساعتی قبل یک تصادف زنجیره‌ای در محور اهواز به خرمشهر (جاده قدیم نیشکر میرزا کوچک) بین یک دستگاه خاور با بار گوسفند، یک دستگاه خودروی سواری رانا، یک دستگاه خودروی سواری پژو، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه کامیون رخ داد.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه ادامه داد: کامیون واژگون شده و مصدومان به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به اینکه خودروی رانا کامل در آتش سوخت، بیان کرد: خودروی سرویس ایاب و ذهاب کارگران نیز در این تصادف دچار سانحه شده و همه کارگران جان خود را از دست دادند.
عنوان
در این حادثه تاکنون ۱۰ نفر (سرنشینان مینی‌بوس و راننده کامیون) جان باخته و حدود ۱۵ نفر زخمی شده اند. امدادرسانی به مصدومان سانحه همچنان ادامه دارد./

https://www.asianews.ir/u/4s7
اخبار مرتبط
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش سوزی در بازار گل محلاتی، در خیابان زمزم، تقاطع بزرگراه شهید محلاتی رخ داد و مرگ دو نفر تایید شده است.
دولت باید سهم هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی را در لایجه بودجه در نظر می گرفت؛ در حالی افزایش سن بازنشستگی هم عادلانه و منطبق با قانون نیست و نباید اجرا شود.
در حالی که تجمعات سراسری اقشار دیگر جامعه نسبت به افزایش قانونی حقوق و دستمزد از سوی دولت بی پاسخ مانده، به دنبال اعتراضات سراسری معلمان و بعد از مدت ها، روز چهارشنبه هفته گذشته لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس تصویب شد که بر اساس آن حداکثر آنان تا ۱۵ میلیون تومان هم می‌رسد.
بر اساس قوانین مصوب به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار ، کلیه کارفرمایان کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار، معادل ۶۰ روز آخرین مزد ‌به عنوان عیدی و پاداش بپردازند.
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفته که حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال جاری اعلام شده است.
قانون کار در ایران که هیچ‌گاه به طور کامل اجرا نشده و نخست باید به صورت کامل اجرا بشود تا بعد نواقصش مشخص شود؛ این در حالی است که با وجود قوانین فعلی امنیت شغلی در کشور ما تا 96 درصد از بین رفته است.
در حالی حرف و حدیث ها درباره برپایی تجمعات روز کارگر زیاد شده است که امروز رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت هشدار می‌دهم اگر کارگران به خیابان‌ها بیایند، رئیس مجلس و نمایندگان ناآشنا با مسایل کارگری و نمایندگانی که با کارگران سر ناسازگاری و غرض‌ورزی دارند، باید پاسخگو باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید