صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۹:۱۲
کد خبر: 8397
گزارشگر: 213
۹۱۶
۰
۰
۱
آمادگی نظامی ناتو و برپایی جلسات اضطراری درباره جنگ اوکراین

آغاز جنگ جهانی سوم؟/بایدن گفت با هم پیمانان به روسیه پاسخ قاطع می دهیم!

آغاز جنگ جهانی سوم؟/بایدن گفت با هم پیمانان به روسیه پاسخ قاطع می دهیم!
در حالی که جو بایدن از حمله روسیه به اوکراین اطمینان داشت و این حمله را آغاز جنگ جهانی توصیف کرده بود، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش به شکلی یکپارچه و قاطعانه به حمله روسیه به اوکراین پاسخ خواهند داد.

به گزارش آسیانیوز، رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که آمریکا و هم‌پیمانانش یکپارچه به حمله روسیه به اوکراین پاسخ خواهند داد.

------

بیشتر بخوانید

آمریکا از آغاز «جنگ جهانی» خبر داد

------------------------------

 به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم : جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: مردم اوکراین مورد حمله "بی‌دلیل" نیروهای روسیه قرار گرفتند و روسیه مسؤول پیامدهای این حمله "بی‌دلیل" به اوکراین است.

بایدن گفت: پوتین (رئیس جمهوری روسیه) جنگی را انتخاب کرد که موجب تلفات انسانی شدید و مشکلات زیادی خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: روسیه مسؤول مرگ و کشته شدن کسانی است که در اثر حمله به اوکراین جان خود را از دست خواهند داد.

 

-----------

بیشتر بخوانید

روسیه چهارشنبه به اوکراین حمله می‌کند!/جنگ جهانی در راه است؟

-------------------------------

او تاکید کرد: آمریکا و هم‌پیمانان و شرکایش به شکلی یکپارچه و قاطعانه به حمله روسیه به اوکراین پاسخ خواهند داد.

به گزارش آسیانیوز، این در حالی است که رئیس کاخ سفید هفته گذشته گفت: «در صورتی که آمریکایی‌ها و نیروهای روسیه شروع به تیراندازی به سمت یکدیگر کنند باید منتظر وقوع یک جنگ جهانی بود.»

بایدن سپس افزود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه حتی اگر «این قدر احمق باشد که خود را وارد این مخمصه (جنگ) کند، از هوش و ذکاوت لازم برای جلوگیری از تاثیر آن بر شهروندان آمریکایی برخوردار خواهد بود.»

از سوی دیگر سی‌ان‌ان در گزارشی که به سخنان بایدن اختصاص داده به نقل از دو منبع مطلع اعلام کرده که کاخ سفید طرحی در دست دارد تا در صورت حمله روسیه به اوکراین حدود دو هزار نیرو به لهستان اعزام کند.

بر اساس این طرح نیروهای اعزامی به لهستان به شهروندان آمریکایی برای خروج از اوکراین در صورت وقوع یک تهاجم نظامی کمک خواهند کرد./

آسیانیوز، ایسنا
https://www.asianews.ir/u/5km
اخبار مرتبط
مصادف با حمله‌ی روسیه به اوکراین، ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد سیمپسون‌ها حمله‌ی روسیه به اوکراین را نیز پیش‌بینی کرده بودند!
نمایندگان ۳۰ عضو ناتو درباره حمله روسیه به اوکراین نشست اضطراری برگزار می‌کنند. شولتس از "روزی سیاه" برای اروپا سخن گفت. آمریکا، بریتانیا و کانادا روسیه را به شدت محکوم کردند و نسبت به عواقب سنگین این حمله هشدار دادند.
با آغاز حمله روسیه به اوکراین بازارهای سهام در سراسر دنیا همگی افتی شدید را تجربه کردند و وضعیت طلا و نفت نیز شوکه کننده شد.
در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بازار کار ترجمه روسی در ایران بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!
در حالی که خبر عرضه اولیه در هفته آینده زمزمه شده است، بازار سرمایه جزو اولین بازارهایی است که از مذاکرات وین تاثیر می گیرد و تمامی اخبار مثبت و منفی بر معاملات تاثیر گذار است.
ولادیمیر پوتین شامگاه دیروز، فرمانی مبنی بر شناسایی استقلال دو منطقه جدایی‌طلب لوهانسک و دونتسک را که تحت کنترل شورشیان شرق اوکراین است، امضاء کرد و گفت: ناتو به طور کامل خواسته‌های امنیتی روسیه را نادیده گرفته است و غرب را متهم کرد که در صدد است نگرانی‌های امنیتی روسیه را نادیده بگیرد.‎
سخنگوی وزارت خارجه امروز در نشست خبری هفتگی خود رسیدن به توافق را موکول به اقدام‌های آمریکا و اروپا کرد و گفت: «هنوز اراده‌ای از سوی اروپا و آمریکا ندیده ایم که تصمیمات اصلی گرفته شود.»
بازارهای مالی به اخبار جنگ روسیه واکنش نشان داده‌اند؛ به گونه‌ای که اونس جهانی افزایشی است و نفت نیز گران شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید