صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۵
کد خبر: 11371
گزارشگر: 213
۱۴۱۶
۰
۰
۱۱
نامه اختصاصی دیگر کوین ترودو برای آسیانیوز

چرا باید با «برندگان» همراه شوید؟

چرا باید با «برندگان» همراه شوید؟
کوین ترود، کارافرین معروف، در نامه جدید دیگری که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: شما شبیه افرادی می شوید که با آنها معاشرت می کنید؛ درآمد شما میانگین 5 دوست صمیمی شما خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، این یک عنصر کلیدی برای رسیدن به موفقیت در زندگی است. شما شبیه افرادی می شوید که با آنها معاشرت می کنید. درآمد شما میانگین 5 دوست صمیمی شما خواهد بود.

با افرادی که خوش بین، مثبت اندیش و شخصیتی مشتاق دارند، معاشرت کنید. با افرادی که بیشتر از شما درآمد دارند معاشرت کنید و دوست باشید. با افرادی معاشرت کنید که اهداف و رویاهایی در زندگی دارند و برای تحقق این رویاها تلاش می کنند. این کاری است که برندگان انجام می دهند.

------------

بیشتر بخوانید

شما به زبان خود آویزان شده اید!

-----------------------------------------

موفقیت باعث موفقیت می شود. موفقیت به مرور از بین می رود، پس با افرادی که انگیزه و اشتیاق دارند ارتباط برقرار کنید. افرادی را بیابید که نشاط آور و حمایت کننده هستند و به خود اعتماد دارند.

افرادی را پیدا کنید که آنچه شما می خواهید را داشته باشند و در جایی که هستید، بوده اند. یا افرادی را بیابید که مصمم و متعهد هستند که از زندگی بیشترین بهره را ببرند.

داشتن دوستانی اینچنینی که در مسیر موفقیت هستند ،با انجام هر کاری که لازم است به شما کمک می کنند تا به رویاهای خود برسید. ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید: «به دور آن‌ها بچرخید تا مثل آنها ظاهر شوید».

درست است. از هر دو طرف پیش می رود. با بازنده ها و دردسرسازها معاشرت کنید، بازنده و مشکل ساز خواهید شد. با برندگان معاشرت کنید، برنده خواهید شد.

باشگاه‌ها، انجمن‌ها و گروه‌هایی را پیدا کنید که متشکل از برندگان هستند. به این گروه ها بپیوندید و دوستان جدیدی پیدا کنید.

اگر می خواهید همه چیز در زندگی شما تغییر کند، باید چیزهایی را در زندگی خود تغییر دهید. یکی از چیزهایی که احتمالا باید تغییر دهید دوستانتان هستند.

شما رو در اوج خواهم دید
دوست شما، کوین ترودو
 

 

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/7t5
اخبار مرتبط
کوین ترود، کارافرین معروف، در جدید ترین نامه ای که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: از گفتن داستان زندگی تان پرهیز کنید؛ شما به زبان خود آویزان شده اید.
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه جدید دیگرش که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است: افراد موفق یک ویژگی مشترک دارند؛ آنها تحت تأثیر افراد منفی قرار نمی گیرند؛ اما فرد ناموفق اصطلاحاً SNIOP است و این کلمه کوتاه شده عبارت «تاثیرپذیر در برابر اثر منفی سایر افراد» است.
«کوین تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده، نوشته است از «خواستن» دست بکشید؛ افراد موفق همیشه مشغول انجام کاری هستند که بقیه افراد هنوز درباره آن صحبت می کنند.
«کویــن تــرودو» کارآفرین معروف در نامه دیگری که بــه طــور اختصاصــی برای تحریریه آسیانیوز ارسال کرده به تهیه فهرستی از ۶ تا از مهم ترین کارها که در آنها رازهایی نهفته، تاکید کرده است.
کوین ترودو، کارآفرین و تاجر، در نامه جدیدش که به تحریریه آسیانیوز رسیده، بیشتر افراد موفق انرژی جسمی و روحی زیادی دارند و دارای استقامت روحی و بردباری هستند.
کوین ترودو در جدیدترین یادداشتش برای آسیانیوز نوشته است که موفقیت یک مسیر است؛ نه یک مقصد و تحقق تدریجی یک رویا است و در حال حاضر شاد بودن است؛ در این صورت آدم ها درگیر فرآیند آفرینش و تجلی خواسته خود هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید