صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۱:۰۵
کد خبر: 4372
گزارشگر: 213
۵۸۳
۲
۰
۱۳
با شلیک ۱۳۰ راکت

حمله به «تل‌آویو»

حمله به «تل‌آویو»
گروه‌های مقاومت و شبه نظامیان فلسطینی غزه، تل‌آویو و شهرک‌های اطراف آن را با ۱۳۰ راکت هدف حمله قرار دادند.

گروه‌های مقاومت و شبه نظامیان فلسطینی غزه، تل‌آویو و شهرک‌های اطراف آن را با ۱۳۰ راکت هدف حمله قرار دادند.

رسانه‌های اسراییلی نوشتند شامگاه سه شنبه آژیر خطر در تل‌آویو شنیده شد. براساس گزارش ها در پی حملات راکتی گروه‌های مقاومت، تمامی پروازهای فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در تل‌آویو متوقف شده است.

--------------------

بیشتر بخوانید:

ایران خبر حمله اسراییل را تأیید کرد
---------------------------------------------------
شلیک ۱۳۰ راکت به سمت تل‌آویو و اطراف شهر

در همین راستا گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که در اجرای وعده خود، با ۱۳۰ موشک بزرگترین حمله راکتی به تل‌آویو و اطراف آن را انجام داده است.

---------------

بیشتر بخوانید:

اسراییل در تدارک حمله به ایران/رییس ستاد ارتش اسرائیل به جو بایدن هشدار داد

---------------------------------------------
شبکه المیادین گزارش داد که صدای سقوط راکت‌ها در رام الله، قدس و طولکرم شنیده می‌شود. رسانه‌های اسراییلی شلیک این راکت‌ها به تل‌آویو و اطراف آن را بزرگترین حمله در نوع خود تا کنون اعلام کردند. شبکه الجزیره گزارش داد که سامانه گنبد آهنین در رهگیری شمار زیادی از راکت‌های شلیک شده از غزه ناکام بوده است.

گردان های القسام همچنین اعلام کرد: مجددا با ده‌ها راکت، حمله راکتی را به شهرک‌های اسراییلی اسدود و عسقلان انجام داده است.

--------------------------------

بیشتر بخوانید:

اختلاف اسرائیل با آمریکا یا عاقبت ایران و برجام!

----------------------------------------------------------------

در همین حال، گروهان‌های القدس تاکید کرد: تل آویو الان نزدیکترین مکان به نوار غزه است و دشمن باید آنچه را که ما می‌گوییم خوب درک کند. گروهان‌های القدس پیش از این اعلام کرده بود: مردم فلسطین امشب به آسمان نوار غزه و فلسطین اشغالی بنگرند که از آن آتش و نور خواهید بارید.


واکنش آمریکا به حمله به تل‌آویو

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای به هدف قرار گرفتن تل‌آویو با راکت‌های مقاومت واکنش نشان داد.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

در حمله به ایران به تنهایی اقدام می کنیم

----------------------------------------------------
در این بیانیه آمده است: ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت می‌کنیم، همان‌طور که فلسطینی‌ها حق دارند در امنیت زندگی کنند.وزارت خارجه آمریکا در عین حال از تماس با طرف‌های مختلف فلسطینی و اسرائیلی و نیز طرف‌های بین‌المللی برای کاهش تنش‌ها و آرام‌سازی اوضاع خبر داد.

همچنین شبکه «کان» اسراییل از کشته شدن یک اسراییلی و زخمی شدن شماری دیگر در حمله راکتی مقاومت فلسطین به تل‌آویو خبر داد./

https://www.asianews.ir/u/2ln
اخبار مرتبط
رویترز نوشت یک مقام آگاه که نامش فاش نشده گفته است: دو مقام آمریکایی و اسراییلی در دیدار روز پنجشنبه شان، «نگرانی عمیق» خود را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران و سایر فعالیت‌های این کشور ابراز کردند.
شماری از سناتورها و چهره‌های جمهوری‌خواه در واکنش به سخنان محمدجواد ظریف در فایل صوتی، خواستار استعفای «جان کری»، از دولت بایدن شدند و تاکید کردند «ارائه دادن اطلاعات سری از سوی کری به ظریف» باید مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد؛ در همین حال جان کری در توییتی سخنان ظریف در این فایل گفت و گو را تکذیب کرد!
با آغاز دور جدید مذاکرات ایران و قدرت های برجامی در وین، مقامات سابق دولت ترامپ همراه با برخی سناتورهای جمهوری‌خواه درحال رایزنی و فشار همزمان برای تصویب طرح‌های ضدبرجام در کنگره آمریکا هستند و در این حال کمیته پژوهش جمهوری‌خواهان اعلام کرد با همراهی مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، طرح «اقدام فشار حداکثری» علیه ایران را رونمایی خواهد کرد که هدف از آن گسترش تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام خواهد بود. .
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع سوری گزارش داد که در حمله به نفت‌کش ایرانی در نزدیکی بندر بانیاس، سه نفر کشته شده‌اند.
کابینه محدود امنیتی سیاسی اسرائیل شامگاه پنجشنبه، دوم اردیبهشت، دومین نشست خود در هفته جاری را برای بررسی راه‌های مقابل این کشور در صورت احیای برجام، توافق هسته‌ای قدرت‌های جهانی با ایران، برگزار می‌کند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس مدعی شد گروهی از ورزشکاران و فعالان حقوق بشر از کمیته بین‌المللی المپیک خواستند تا برنامه‌های المپیک ایران را تحریم کند.
با ادامه مذاکره غیرمستقیم ایران و آمریکا در وین، وزیر خارجه اسرائیل، از قدرت‌های جهانی خواست اطمینان حاصل کنند که ایران در آینده قادر به تولید سلاح هسته‌ای نخواهد بود.
پنج روز پس از خبر شناسایی عامل حادثه هفته گذشته در تاسیسات اتمی نطنز، وزارت اطلاعات اعلام کرد که این فرد پیش از حادثه از کشور خارج شده است.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، ضمن استقبال از حضور ایران در مذاکرات در وین، پایتخت اتریش برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام، گفت که هنوز برای قضاوت درباره این مذاکرات زود است و اقدام ایران به غنی‌سازی ۶۰ درصدی خلاف توافق است.
کانال ۱۳ اسرائیل مدعی شد که آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش اسرائیل, و یوسی کوهن, رییس موساد، روز یک‌شنبه در جلسه کابینه امنیتی اسرائیل حضور خواهند داشت تا درباره اینکه آیا باید علیه تاسیسات هسته‌ای ایران حمله‌های بیشتری انجام شود یا به دنبال آرام باشند گفت‌وگو کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Husin
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
0

این زمان برای حمایت از فلسطین با موشک های کروز است . برای شکستن سیستم گنبد آهن . سیستم گنبد آهن نباید اجازه داده شود (شهرت خوب), آن لطمه می زند منطقه . گنبد آهنی باید شکسته شود.

Ismail
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
0

حمایت از سوریه با موشک . برای اخراج آمریکایی ها سوریه به موشک های ایرانی نیاز دارد تا بتواند نفت سوریه را بازگرداند بنابراین شما می توانید اقتصاد سوریه را احیا کنید . اقتصاد منطقه. و موشک های ایرانی به سوریه کمک می کنند .در بهبود نفت سوریه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید