صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۱
کد خبر: 4575
گزارشگر: 213
۹۷۶
۰
۰
۱۱
شفاف شدن بازار با مشخص شدن وضعیت یک ارز

صبر برای بیت کوین!

صبر برای بيت کوین!
بازار کریپتوکارنسی منتظر است تا بیت‌کوین مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و تمام ارزها در شرایط خوبی قرار دارند اما بازار با صعود بیت‌کوین رشد و با نزول این ارز ریرش می‌کند.

به گزارش آسیانیوز، روند بازار به حرکت بیت‌کوین بستگی دارد اما فعلا این ارز از پشت سر گذاشتن مقاومت ۴۰ هزار دلار ناتوان است.

بازار کریپتوکارنسی منتظر است تا بیت‌کوین مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد. تمام ارزها در شرایط خوبی قرار دارند اما بازار با صعود بیت‌کوین رشد و با نزول این ارز ریرش می‌کند.

---------------------------------

بیشتر بخوانید:

خلاص شدن از صادرات نفت با استخرج رمز ارز؟!

جنگ «پول» و «ارز دیجیتال»

----------------------------------------------------------------------
بازار در نقطه حساسی قرار دارد، تجارت نیوز نوشت اگر بیت‌کوین از پشت سر گذاشتن این مقاومت ناتوان باشد می‌تواند تا محدوده ۳۰ هزار دلار ریزش کند اما اگر این ارز بتواند مقاومت خود را پشت سر بگذارد رشد این ارز تا محدوده ۴۷ هزار دلار ادامه خواهد داشت. بازار نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد ریزش کرده و بسیاری از ارزها دوباره به محدوده قبلی خود بازگشتند.

--------------------------------

بیشتر بخوانید:

تشریح و «جزییات» ثبت نام «دریافت واکسن کرونا»
درخواست «دوستان بابک خرمدین» از مردم: به «شایعات» درباره «بابک» توجه نکنید!/آیا فردی از انسان «نیک» بدی می بیند؟!
-----------------------------------------------------------
دوج‌کوین ۱۴ درصد، اتریوم ۹ درصد، بایننس‌کوین ۹ درصد، کاردانو ۹ درصد و پولکادات حدود ۱۲ درصد ریزش کردند و به نظر می‌رسد فعلا تکلیف بازار مشخص نیست. به عقیده کارشناسان این محدوده نه جای خرید است و نه جای فروش، در شرایط فعلی بهتر است صبر کنیم.

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

حمایت شهرام جزایری از امیر تتلو
زنان متاهل و بازارچه های فانتزی جنسی در فضای مجازی
-------------------------------------------------------------------------------------------------

اخبار خوبی در رابطه با پذیرش رمزارزها در موسسات و بانک‌ها به گوش می‌رسد اما بازار هنوز واکنش خاصی به این اخبار نشان نداده است. بانک‌ها و موسسات عقیده دارند رمزارزها پول آینده خواهند بود./


https://www.asianews.ir/u/2qf
اخبار مرتبط
استخراج رمزارزها در ایران افزایش یافته است؛ تا آنجا که بسیاری می‌گویند یکی از علت‌های اصلی قطع مکرر برق، افزایش مراکز استخراج رمزارز در ایران بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد استخراج رمزارزها در ایران جدی است.
«پویا بهمنی» کارشناس بازار سرمایه و رمز ارزها، ضمن اشاره به نوسانات و التهابات در این بازار تاکید کرد: بازار رمز ارزها ریسک بسیار زیادی دارد و افرادی که قصد سرمایه‌ گذاری در این بازار را دارند، باید با ویژگی‌ ها و شرایط خاص این بازار آشنا باشند.
وزیر نیرو، با عذرخواهی از شهروندان ایران به دلیل قطعی گسترده برق در چند روز گذشته، علت اصلی آن را «گرمای زودهنگام، کاهش بارش‌ها و مصرف غیرمجاز تولیدکنندگان رمزارزها» عنوان کرد و گفت: تنها چیزی که باعث شگفتی ما شد مصرف بالای تولیدکنندگان غیرمجاز رمزارز‌ها بوده که برآورد شده حدود دو هزار مگاوات کل مصرف تولیدکنندگان رمز ارز است که از این رقم ۳۲۱ مگاوات با مجوز و بقیه غیرمجاز است.
پژوهشی جدید مدعی شده است که ایران اکنون مسئول استخراج ۴.۵ درصد معدن‌های بیت‌کوین دنیا است و از این فناوری برای کسب صدها میلیون دلار به شکل دارایی‌های رمزارزی بهره می‌گیرد تا تحریم‌های اعمال شده از طرف ایالات متحده و سایر کشورها را دور بزند.
همچنانکه ایلان ماسک در توییتی حمایت خود را از رمزارزها اعلام کرده است، نوریل روبینی، اقتصاددان و استاد دانشگاه نیویورک به‌عنوان یکی از «مخالفان سرسخت بیت‌کوین» آن را بی‌ارتباط با مبانی اقتصادی خواند و معتقد است که بیت‌کوین نمی‌تواند یک کلاس دارایی یا منبع ذخیره ارزش به‌حساب بیاید.
همچنانکه کاربران ایرانی از دردسرهای قطع برق نوشته‌اند و به عقیده آنها بزرگترین گرفتاری قطع برق از کار انداختن دستگاه‌های اکسیژن‌ساز خانگی برای بیماران کرونایی است؛ معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق از ماینینگ غیرمجاز و استخراج غیر مجاز رمز ارز خبر می دهد.
بعد از سقوط شاخص کل بازار سهام از محدوده دو میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بسیاری از کسانی که در بورس زیان کرده بودند به سمت بازار رمزارزها روانه شدند و به گزارش رسانه‌ها در این اواخر ارزش معاملات رمزارزها در ایران به حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود؛ حالا هم به دستور مجلس و بانک مرکزی جلوی فعالیت تمام درگاه‌های پرداخت غیرمجاز معاملات رمزارزها گرفته شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید