صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
کد خبر: 5552
گزارشگر: 306
۸۴۲
۰
۰
۰
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد

دستگیری عامل تهدید در فضای مجازی /​کشف 50 کیلو مواد مخدر در یزد

دستگیری عامل تهدید در فضای مجازی /​کشف 50 کیلو مواد مخدر در یزد
جانشین انتظامی استان از دستگیری عامل تهدید انتشار تصاویر خصوصی یک خانم در فضای مجازی خبر داد / با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، 50 کیلو موادمخدر کشف و 2 نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند
 .
آسیا نیوز ، یزد - سرهنگ "منوچهر نصیری"  جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ، در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، تشریح این موضوع اعلام کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر تهدید یک خانم توسط فردی در خصوص انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با بررسی های تخصصی و فنی متهم پرونده شناسایی شد، تصریح کرد: متهم در یکی از شهرستان های اطراف یزد شناسایی و در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهم به دادسرا معرفی شد افزود: هرگز در فضای مجازی تصاویر خصوصی خود و خانواده را بارگزاری نکنید.

نصیری نیز بیان داشت : ماموران با اقدامات اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت یک محموله موادافیونی به سمت پایتخت مطلع شدند.

وی افزود: با کسب این خبر، بلافاصله تیم عملیاتی از ماموران پلیس تشکیل و ضمن ردگیری مسیر حرکت قاچاقچیان یک دستگاه کامیون مربوط به سوداگران مرگ توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، 50 کیلو تریاک که به صورت ماهرانه ای در قسمت های  مختلف خودرو جاساز شده بود کشف و 2 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نصیری در پایان تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت های اصلی ماموران پلیس است.

سید محمد جواد عرفانفر

دستگیری عامل تهدید در فضای مجازی /کشف 50 کیلو مواد مخدر در یزد , منوچهر نصیری جانشین  فرمانده انتظامی استان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

پایگاه خبری پلیس
https://www.asianews.ir/u/3gd
اخبار مرتبط
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: بررسی ها نشان می دهد که بین جریمه و وقوع تخلفات حادثه ساز رابطه معنی داری وجود دارد که امیدواریم با ارتقای فرهنگ خودکنترلی، شاهد افزایش نظم و انضباط ترافیکی باشیم
یزد - فلسفه مهم تشکیل نیروی انتظامی جدا کردن خبیث از طیب و طیب از خبیث است تا بتواند امنیت را در جامعه ایجاد کند .
یزد - با جدی گرفتن توصیه‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده‌‌‌ خود جلوگیری کرده و هم نقش غیر قابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا کنید
یزد - اراذل و اوباشی که با سلاح سرد و تخریب شیشه یک خودرو اقدام به ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان کرده بودند دستگیر و روانه زندان شدند /​ دستگیری اراذل و اوباشی که یک خانواده را تهدید کرده بود
یزد ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: قربانیان جرم در فضای مجازی به خاطر ندانستن و ناآگاهی دچار آسیب شده اند.
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه یکی از سازمان‌های خدماتی که منجر به خدشه دار شدن عملکرد آن سازمان در افکار عمومی شده بود، خبر داد.
مراکز مشاوره کلانتری ها نقش مهم و اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و باید از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.
فرمانده انتظامی استان در دیدار با مسئول ستاد نظارت بر انتخابات استان یزد از همراهی این سازمان با پلیس قدردانی کرد.
یزد ، مدیرکل دادگستری استان ضمن تاکید بر برخورد با آسیب های اجتماعی و هنجارشکنی برخی افراد در سطح جامعه گفت: با افرادی که اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید