صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۸
کد خبر: 9490
گزارشگر: 213
۸۷۰
۰
۰
۲
به بهانه بیماری و بستری شدن بازیگر معروف در آسایشگاه

چند ویدیو از «نقش های به یاد ماندنی» رضا رویگری/انتشار فیلم درباره دلجویی هنرمندان و حمایت از وی

چند ویدیو از «نقش های به یاد ماندنی» رضا رویگری/انتشار فیلم درباره دلجویی هنرمندان و حمایت از وی
به بهانه انتشار ویدیوی غم انگیز از بیماری و تنهایی رضا رویگری، بازیگر معروف در آسایشگاه کهریزک، چندین ویدیو از بازی او در نقش های مختلف در گذشته تدوین و منتشر شده است؛ این در حالی است که فیلم حمایت و دلجویی هنرمندان از وی نیز دست به دست می شود.

به گزارش آسیانیوز، به بهانه انتشار ویدیوی تلخ از بیماری و تنهایی رضا رویگری بازیگر معروف، چندین ویدیو از بازی او در نقش های مختلف در گذشته تدوین و منتشر شده است؛ این در حالی است که فیلم حمایت و دلجویی هنرمندان از وی نیز دست به دست می شود.

این دو ویدیو را در ادامه ببینید:

 

 

 

 

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد که این خبر را از طریق کلیپ ویدیویی اعلام کرده است.

این ویدیو در ادامه آمده است:(خبرآنلاین)

 

 

 

https://www.asianews.ir/u/6e4
اخبار مرتبط
شهلا ناظریان، بازیگر و صداپیشه سینما و تلویزیون و همسر حسین عرفانی، شب چهارم اردیبهشت ماه درگذشت؛ با صدای او فیلم های بسیاری با هنرپیشه های معروفی مانند اینگرید برگمن، لورن باکال، سوفیا لورن، دایان کیتون، راکوئل ولش،الیزابت تیلور و غیره در خاطرات ایرانیان ماندگار شدند.
خشایار راد، هنرپیشه طنز، که شرکت کردن بازیگران در سریال «جوکر» را دلایل اقتصادی می داند گفته است؛ این سریال صرفاً برای جوان‌هایی جذاب است که می‌خواهند به هر دلیلی بخندند و انتخاب دیگری هم ندارند؛ این در حالی است که وقتی که قابلیت های ساخت آثار طنز با وجود محدودیت ها کمرنگ شده است، سازندگان به شمایل های دیگر سعی در خنداندن مخاطب می کنند؛ حالاتی از اطوار که از المان های جدی طنز و طنزپردازی به دور است و در دراز مدت غیرماندگار و با انتقاد قشر جدی هنری مواجه می شوند.
در حالی که نام بسیاری از زنان معروف سینماگر و بازیگر در «بیانیه افشاگری باج‌گیری جنسی از زنان» در سینمای ایران آمده است، یک مقام رسمی به این موضوع واکنش نشان داده است.
ماشین تبلیغات تلویزیونی با بازی بازیگرنماها در درجه اول به پول سازی هزاران میلیاردی می اندیشد و در نهایت منجر به خیانت بازیگرنماها به تولید ایرانی خواهد شد.
محمود پاک‌نیت که مهمان ویژه‌برنامه نوروزی «تاک» بود درباره ضبط اولین سکانس‌های سریال «روزی روزگاری» و رفتار خسرو شکیبایی صحبت کرد.
در حالی که هنوز علت واقعی مرگ زهره فکورصبور، بازیگر جوان تلویزیون و سینما مشخص نشده است، بازپرس جنایی پرونده درباره موضوع عجیب خودکشی وی با مصرف قرص توضیحاتی داده است.
مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر جوان حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح در میان بی تابی مادر و خانواده و اندوه همکارانش برگزار و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
شب گذشته خبر مرگ مشکوک زن جوانی(زهره فکور صبور) در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و ماموران برای پیگیری موضوع این مرگ به سراغ همسر وی رفتند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید