صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۳
کد خبر: 5786
گزارشگر: 213
۱۲۱۹۳
۱
۰
۵
حقوق بازنشستگان با زمان بندی حروف الفبا پرداخت می شود

«جزییات» و زمان واریز حقوق شهریور بازنشستگان+جدول

«جزییات» و زمان واریز حقوق شهریور بازنشستگان+جدول
جزییات پرداخت و زمان‌بندی واریز مستمری بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تأمین اجتماعی در شهریور ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش آسیانیوز، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ شهریور آغاز شده و تا ۳۱ شهریور بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در شهریور ۱۴۰۰ بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنان و طبق جدول زیر پرداخت می‌شود:

 

اعلام زمان واریز حقوق شهریور بازنشستگان شهریور 1400+جدول

سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی از جمله درمان قرار داده است.

اقتصاد آنلاین نوشت بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند. با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند./

https://www.asianews.ir/u/3mm
اخبار مرتبط
براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.
بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی حقوق و مستمری مردادماه را دریافت نکرده‌اند؛ در حالی که مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری می‌گویند ۷۰ درصد بودجه پرداخت حقوق از سازمان برنامه‌وبودجه تأمین می‌شود، اما تعطیلات ۶ روزه کرونایی سبب تأخیر در پرداختی‌ها شده است.
رئیس‌جمهور گفت: اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق‌الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت؛ این در حالی است که وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان که از دولت قبل به دوفوریتی مجلس رفت، همچنان تصمیمی برای تصویب آن اعلام نشده است.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد:به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین و کارسازی شده است.
حمیدرضا کیامنفرد، مدیرعامل «شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران» در نشست خبری روز خبرنگار، در خصوص نقش این شرکت در تحقق وعده های داده شده به بازنشستگان، از جمله «همسان سازی حقوق این قشر از جامعه» به خبرنگار «آسیانیوز» گفت: این شرکت به عنوان حافظ منافع بازنشستگان کشوری با افزایش درآمد و سوددهی خود، نقش به سزایی در تامین حقوق این قشر عزیز جامعه خواهد داشت.
روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه به ادعای محمدباقر قالیباف درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان واکنش نشان داد.
بازنشستگان و مستمری‌بگیران با تشکیل کارزار اتحادی سراسری با اشاره به تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰، تاخیر و تعلل مجلس را یادآور شدند و از رییس مجلس خواستند که این لایحه را به سرعت تصویب کند.
سینماگران،نویسندگان و فعالان فرهنگی و هنری ایران، گروه اتحاد بازنشستگان و جمعی از فعالان صنفی کارگری، معلمان و فعالان مدنی درباره اعتراضات خوزستان در بیانیه‌های جداگانه‌ با هم‌میهنان شهرهای جنوبی اعلام همبستگی کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
بهزاد رزاقپور
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
1

تاکنون مورخ 1400/06/27ساعت 37و10دقیقه حقوق بازنشستگان فرهنگی درماه شهریورسال 1400 پرداخت نشده است.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید