صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخبارسلامتی و زیبایی

سلامتی و زیبایی

چرا عروس ها موهایشان را وسط جشن عروسی کوتاه می کنند؟
تغییر آرایش و مدل مو در مراسم ازدواج
تغییر لباس در مراسم عروسی مخصوصا اگر شامل چند جشن جدا باشد؛ اتفاقی معمول است، تغییر آرایش و مدل مو هم همین‌طور اما کوتاه کردن مو وسط مراسم یک رسم جدید است که طرفداران خودش را هم دارد.
 
بهترین روش صافی مو
متد درمانی مناسب
صافی مو یکی از مهمترین دغدغه های افراد بخصوص خانم ها است چرا که استفاده از دستگاه های همچون اتو مو، باعث بروز صدمات متعددی بر ساختار مو می شود و همچنین استفاده از آنها پروسه ای بسیار زمان بر است به همین جهت و در راستای راحتی بیشتر، روش های متعددی برای صافی مو وجود دارد که هر کدام مزایا و شرایط مخصوص به خود را دارند و در این مقاله به معرفی بهترین روش های صافی مو خواهیم پرداخت.
 
ایده هفت استایل شیک برای آقایان
خوش استایل باشید
اکثر آقایان تنوع بالایی در سبک پوششی خود ندارند اما به راحتی میتوانند خوش استایل باشند. سادگی سبک پوششی مردان که سالهاست بی تغییر باقی مانده و همواره جذاب است میتواند کمک کننده باشد. در حقیقت نیازی به پوشیدن لباسهای عجیب و شلوغ ندارید. وقتی صحبت از سبک شخصی میشود، بزرگترین دارایی شما استراتژی شماست. شما دو راه دارید. یا به صورت تصادفی لباس می‌خرید، به این امید که ظاهری خاص ایجاد کنید، یا مجموعه‌ای از اصول راهنما را یاد می‌گیرید و یک بار برای همیشه به کمد لباس خود تسلط پیدا می‌کنید.
 
موارد تکمیل کننده برای استایل شما
انتخاب لباس متناسب با استانداردهای فیزیکی
لباسی که به تن میکنید تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت و طرز فکر شما است.اکثر افراد به پوشش خود اهمیت میدهند و تنها بعضی از افراد هستند که میدانند چه چیزهایی برای زیباتر شدن استایلشان لازم است.بیشتر افراد یک جامعه درکی از روشهای انتخاب لباس متناسب با استانداردهای فیزیکی خود ندارند و تنها با الگو برداری از لباسهای پشت ویترین استایل رویایی خود را خلق میکنند.اگر کمی تخصصی تر نگاه کنیم یک استایل خاص وابسته به موارد زیادی خواهد بود.اگر به دنبال یک استایل زیباتر هستید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
 
از «تهران» تا «بورلی هیلز»/نگاهی متفاوت به زندگی آقای خاص مُد
به بهانه سالروز درگذشت صاحب برند «بیژن» و خانه مد «پلنگ صورتی»
پانزده فروردین سال ۱۳۱۹، زادروز و بیست و هفت فروردین ۱۳۹۰ سالروز درگذشت «بیژن پاکزاد»، طراح و تولیدکننده لباس و عطرو ادکلن و صاحب برند بیژن است؛ او پس از تحصیل در اروپا، بوتیک «پلنگ صورتی» که خارج از عرف خیاط ها و خرازی های سنتی آن زمان فعالیت داشت، در ایران راه اندازی کرد.
 
در هفته مد لندن چه خبر است؟
رهبری دنیای فشن
با آغاز هفته مد لندن از روز جمعه ۱۸ فوریه ، طراحان و خلاقان نوپا در کنار دیگر غول‌های دنیای مد به روی صحنه آمده اند.
 
یک «ستاره» درخشید!
در هفته مد نیویورک
با آغاز هفته مد نیویورک، هر روز ظاهر و سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای طرفداران دنیای مد به نمایش درمی‌آید و ویلفردو جراردو، نام تجاری و در اصل نام طراح این نشان تجاری است که در این هفته مد نیویورک جایگاه ویژه‌ای میان مشتریانش پیدا کرده است.
 
جوراب‌شلواری‌هایتان را از کمد خارج کنید!
ساپورت به دنیای مد بازگشت
دوره پوشیدن جوراب شلواری مشکی، ضخیم یا نازک، ساتن یا مخملی، خال‌خالی، تورماهی، کریستالی، یا جوراب‌های شلواری با طرح‌های گرافیکی آغاز شده است.
 
تبعیض به خاطر خالکوبی!
نگاه به تتو در محیط های اجتماعی
کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی تجربه خود را از تبعیض در محل های اجتماعی با موضوع خالکوبی به اشتراک گذاشته اند.
 
سلامی دوباره به زیبایی و شلوار جین!
قرنطینه یک لباس جذاب و جهانی در همه گیری کرونا
از روزی که سازمان بهداشت جهانی همه‌گیری کووید را اعلام کرد و جهان در قرنطینه فرو رفت، دو سال می‌گذرد؛ همان زمانی که جین‌های ما جای خود را به لباس‌های ورزشی، راحت و سبز جلبکی به سبک قهرمانان بازی مرکب دادند.
 
انتشار کتاب «مد استایل» و مرور شیوه های مدلینگ
اثر تالیفی امیر زبده؛ استایلیست ایرانی به چاپ رسید
کتاب «مد استایل»، اثر تالیفی امیر زبده؛ مدل با سابقه ایرانی که در برگیرنده مباحث مختلف حوزه مدلینگ و آموزش آن(براساس الگوی ایرانی اسلامی) است، منتشر شد.
 
۱۱ تفاوت موس مو با اسپری و واکس مو چیست؟
محصولات مراقبتی مو
امروزه به قدری در محصولات مراقبتی از پوست و خصوصا مو تنوع ایجاد شده که افراد واقعا از بیش‌تر محصولات آگاهی نداشته و کاربرد مخصوص آن را بر مو نیز نمی‌دانند. البته گسترش تولید محصولات مراقبتی مو اتفاق بسیار خوبی است؛ زیرا مو یکی از مهم‌ترین عضوهایی است که رسیدگی و یا عدم رسیدگی به آن، در زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی داشته و در صورت مراقبت نادرست، به کلی زیباییمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
 
۳۹ مدل لباس خانگی بلند زمستانه ۲۰۲۱ ... عکس تونیک دختران شیک!
پوششی کاملا متفاوت !
این روزها تقریبا همه ی بانوان مخصوصا دختران به تیپ و استایل خود توجه ویژه ای می کنند. تونیک یکی از انواع مدل لباس خانگی بلند است که امروزه در بین دختران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این لباس خانگی برای آن دسته از افرادی که میخواهند استایل شیک و در عین حال راحتی داشته باشند بسیار مناسب است.
 
فرق پودر بیک و پودر فیکس چیست؟
دوام و ماندگاری آرایش
دوام و ماندگاری آرایش صورت بخصوص در مراسمات بزرگ و مهمانی‌­های رسمی برای بانوان از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات آرایشی، پودرهای تثبیت کننده‌­ای را برای ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت تولید کرده‌­اند.
 
نخستین مرجع معرفی طراحان و برندهای مد و فشن ایران
همراه با آموزش های نوین جهانی در انجمن مد و فشن ایران
«انجمن مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی، همراه با آموزش های نوین جهانی می‌باشد. این انجمن فرصت آفرینی در ایران و جهان را مد نظر دارد و راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن در ایران است.
 
«انجمن مد و فشن ایران»
نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی
گفت و‌گو با «محمد غفاری» و «شهاب احمدی»
انجمن «مد و فشن ایران» نخستین مرجع معتبر معرفی طراحان و برندهای ایرانی فرصت آفرینی در ایران و جهان را مد نظر دارد و راهگشای هنر و‌ صنعت مد و فشن در ایران است.
 
انجمن مد و فشن ایران
گفت و‌گو با آزاده عسگری، موسس و مدیر خلاقیت خانه مد «زاداری»
مد ‌‌و فشن ایرانی آمیخته است به زیبایی و شکوه هنر فاخر و جاودان ایرانی در گذر اعصار و تاریخ خودش..
 
مدلینگ؛ از خانه های پاریسی تا منیریه تهران
با امیرعلی تویسرکانی درباره تاریخچه مُد وکتاب«همه چیزدرباره مُد»
آغاز مُد در جهان از قرن بیستم پاریس بوده که با احداث خانه های مُد در جهان شروع شد و در ایران هم از زمان فتحعلی شاه قاجار...در این باره با امیر علی تویسرکانی، مترجم کتاب «همه چیز درباره مد» گفت و گو داشتیم. وی فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و دکترا با موضوع سیاستگزاری عمومی است و کارشناس رشته طراحی مُد، «کت واک» و «فشن ران وی». تویسرکانی همچنین مجموع دوره های آموزشی فشن را در شهر نیویورک گذرانده است. این گفت و گو را در ادامه بخوانید:
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ صفحه ۴ از ۴ بعدی »