صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخبارسلامتی و زیبایی

سلامتی و زیبایی

راهنمای تشخیص دارچین اصل و تقلبی؛ تفاوت دارچین سیلان و کاسیا
خرید عمده ادویه
آیا می‌دانید برای خرید دارچین اصل باید به چه نکاتی توجه کنید؟ آیا می‌دانید دارچین سیلان اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ قطعا انواع چوب دارچین موجود در بازار در کیفیت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند که تشخیص نوع اصل آن هنگام خرید اهمیت بسیاری دارد. اهمیت این موضوع خصوصا زمانی که شما قصد خرید عمده چوب دارچین را داشته باشید، چند برابر می‌شود؛ زیرا تهیه محصول با‌کیفیت تاثیر چشمگیری بر میزان فروش و درآمدزایی از کسب‌وکارتان خواهد داشت.
 
مرگ هولناک زن جوان حین جراحی زبیایی در شمال تهران/لیپوساکشن و جراحی صورت بلای جان زنان
روز گذشته رخ داد
شامگاه روز ۱۶ مهر ماه خبر مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان های شمال تهران به کلانتری ۱۲۴ قلهک گزارش شد.
 
درمان ریزش مو (۱۸ نکته مهم)
مراقبت از موی سر
ریزش مو می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد و هر کدام از این دلایل ممکن است با تغییر یک یا چند عادت ساده در زندگی از بین برود.
 
سمعک هوشمند با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
محصولات شنوایی
با ورود سمعک های هوشمند و فراهوشمند به دنیای محصولات شنوایی، بسیاری از مشکلات شنیداری بیماران حل شده است. این دسته از سمعک ها بهترین راه حل های شنوایی را ارائه می­کنند و با توجه به اینکه از جدیدترین تکنولوژی ها در آنها استفاده شده است، سمعک های هوشمند و فراهوشمند قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.
 
بهترین راه های لیفتینگ صورت برای جوانسازی پوست
Face Lift
لیفت صورت (Face Lift) با تزریق بوتاکس و تزریق ژل از روش‌های پرکاربرد در زمینه جوانسازی صورت محسوب می‌شوند. لیفت صورت با هدف بهبود ظاهر و جوانسازی صورت انجام می‌گیرد. این جراحی می‌تواند به تناسب، شکل و استحکام عضلات صورت کمک کند و علائم پیری مانند چین و چروک‌های صورت را تاحدی کاهش دهد. تزریق نیز چین و چروک‌های اطراف دهان، پیشانی و چشم‌ها را از بین می‌برد. تزریق ژل یک روش دیگر از تزریقات غیرجراحی است که برای جوانسازی صورت استفاده می‌شود.
 
بازاریابان مد؛ «بازی‌سازان» برندها
یادداشت/ صدیقه صادقی فیشانی
گیمیفیکیشن (Gamification) که در زبان فارسی به "بازی‌کاری"، "بازی‌سازی" و حتی "بازی‌وارسازی" ترجمه شده، یکی از مفاهیم جذاب است که در سال‌های اخیر، در حیطۀ بازاریابی برای برندها بسیار مطرح شده اما در کشور ما هنوز ناشناخته است.
 
کامپوزیت دندان چیست و چگونه انجام می‌شود؟
مراحل و قیمت نصب کامپوزیت دندان
کامپوزیت دندان چگونه است؟ کامپوزیت دندان یک روش جدید و مطابق با فناوری‌های امروزی است که امروزه بیشتر افراد از آن استفاده میکنند. مراحل نصب کامپوزیت دندان زیاد است که به بخشی از این مراحل اشاره می‌کنیم.
 
پرطرفدارترین عینک طبی کدام است؟
انواع مدل های عینک طبی
بدون شک شما نیز در زمان خرید عینک طبی با انبوهی از مدل های متنوع و زیبا روبه رو و انتخاب برایتان دشوار شده است. شما با هر سلیقه و استایلی میتوانید مدل عینک طبی مناسب خود را از بین این مدل های متنوع بیابید.
 
درباره زندگی دختر شایسته ۲۰۲۳ آمریکا
وُیت جانشین مورگان رومانو از کارولینای شمالی
عنوان دخترشایسته آمریکا در سال ۲۰۲۳ به نوئلیا وُیت، شرکت‌کننده ونزوئلایی‌ــ‌آمریکایی رسید.
 
صحراى نمک در بولیوی
عجیب‌ترین مکان‌های جهان؛
صحراى نمک در بولیوی بدون شک یکی از عجیب‌ترین مکان‌های جهان است که به آینه‌ی آسمان شهرت دارد و به طور رسمی به سالار دی یونی شناخته می‌شود این کویر در ارتفاعات آلتیبلاتو واقع در جنوب غربی بولیوی است.
 
اثر داروهای لاغری بر افزایش افکار خودکشی
هشدار سازمان‌های ناظر دارویی؛
آژانس دارویی اروپا به همراه آژانس‌های بهداشتی بریتانیا و کانادا گفته‌اند در خصوص این داروها تحقیق خواهند کرد و انتظار می‌رود تحقیقات آژانس دارویی اروپا تا ماه نوامبر به نتیجه برسد. این در حالی است که سازمان غذا و داروی آمریکا نیز مشغول تحقیق مشابهی است.
 
با مراجعه به دکتر ارتوپد با بهترین پزشکان ارتوپدی آشنا شوید
لیست بهترین پزشکان ارتوپد
مهم است بدانید که تشخیص و درمان صحیح مشکلات انگشت دست نیازمند مراجعه به پزشک متخصص است. او می‌تواند با بررسی جزئیات بیشتر و انجام آزمون‌های لازم، تشخیص دقیق را برای مشکل شما قرار دهد و درمان مناسب را تجویز کند. شما می‌توانید با مراجعه به دکتر ارتوپد با لیست بهترین پزشکان ارتوپدی آشنا شوید و درمان خود را هر چه سریع‌تر آغاز کنید.
 
موفق‌ترین نظام سلامت
یادداشت/ دکتر حمزه رضایی
بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت با بیان اینکه «جمهوری اسلامی ایران دارای قوی‌ترین و موفق‌ترین نظام سلامت در منطقه است»، گفت: «امروزه بیماران ما برای درمان به خارج از کشور سفر نمی‌کنند، بلکه بیماران خارجی برای درمان به کشور ما سفر و از امکانات درمانی ایران استفاده می‌کنند»
 
خلاصی از شر بیماری‌های ارتوپدی دست با کلینیک ارتوپدی دکتر فرزاد
درد دست
برای بی حس شدن دست‌ها به چه دکتری مراجعه کنیم ؟
 
آزمایش چکاپ کامل: ضرورتی برای زندگی سالم
چکاپ کامل در منزل
در این مقاله به اهمیت آزمایش چکاپ کامل و راه آسان، کم هزینه و مطمئن برای انجام آن می‌پردازیم.
 
ایمپلنت در کرج
تعویض دندان
اگر با دندان‌های از دست رفته سروکار دارید، امسال زمان آن رسیده که آن‌ها را اصلاح کنید. چه از دست دادن دندان در اثر بیماری لثه، پوسیدگی دندان، ساییدگی بیش از حد و یا حتی تصادفی را تجربه کرده باشید، دندانپزشکان دندان پزشکی در کرج توصیه می‌کنند که دندان‌های از دست رفته را به محض اینکه می‌توانید، جایگزین کنید. اگر در مورد گزینه‌های خود تحقیق کرده‌اید، احتمالاً با ایمپلنت در کرج مواجه شده‌اید. اما آیا می‌دانید آن‌ها چیستند و آیا برای شما مناسبند؟
 
ویژگی خطرناک اومیکرون جدید با نام پیرولا/مبارزه با یک ویروس فراری!
شیوع سویه جدید کرونا در ایران
ویروس زمانی که وارد بدن می‌شود، سیستم ایمنی بدن و آنتی‌بادی‌هایی که واکسن تولید می‌کند را دور زده و فرار می‌کند.
 
درمان درد زانو
زانو درد
زانو درد مشکل شایعی است که در هر کدام از ساختارهای استخوانی زانو از جمله مفصل زانو (استخوان ران، درشت نی، نازک نی)، کاسه زانو (کشکک زانو) یا رباط ها و غضروف هاوومینیسک زانو بوجود می‌آید. اغلب مشکلات زانو به خوبی به روش‌های درمانی محافظه کارانه واکنش نشان می‌دهند و به جراحی نیاز ندارند.
 
بهترین عطرها برای هدیه دادن کدام اند؟
انتخاب هدیه برای عزیزان
هنگامی که به انتخاب هدیه برای عزیزان و دوستانمان می‌پردازیم، یکی از گزینه‌هایی که همیشه جذاب و مورد علاقه است، عطرها هستند. عطرها به عنوان یکی از عناصر زیبایی شناخته می‌شوند و می‌توانند احساسات عمیقی را به اشتراک بگذارند. اما چگونه می‌توانیم بهترین عطر را برای هدیه دادن انتخاب کنیم؟
 
هنگام خواب دفع ادرار چگونه کنترل می شود؟
نکات عجیب درباره همکاری بدن و مغز
به راستی زمانی که در خوابیم، بدن چگونه متوجه می‌شود که زمان دفع ادرار است؟
 
اتفاق هایی که با نخوردن شکر در بدن شما می افتد/چرا نباید از خوردن شیرینی دست کشید؟!
ایده های سلامتی
اگر شکر را به‌کلی از زندگی حذف ‌کنیم، چه اتفاقی می‌افتد و بدن چه واکنشی نشان می‌دهد؟
 
آلودگی‌ سردوش حمام منجر به کدام بیماری خطرناک می شود؟
اهمیت فرایند تمیزکاری حمام
یک پزشک معروف آمریکایی تاکید کرد افراد باید سردوش حمام خود را تمیز کنند تا به بیماری های مهلک دچار نشوند!
 
«جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز هشتادمین دوره جشنواره ونیز
جواهرهای فرش قرمز جشنواره ونیز
هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز ۳۰ آگوست ۲۰۲۳ (۸ شهریور ۱۴۰۲) در ایتالیا آغاز به کار کرد. ونیز از روز افتتاحیه تا اختتامیه، شاهد حضور ستارگان مطرح روی فرش قرمز بوده است. امسال نیز بسیاری چهره‌های شاخص هنر و مد با انتخاب و پوشش جواهرات برند «جواهری حسن‌زاده» بر روی فرش قرمز جشنواره ونیز حاضر شده و مقابل عکاسان و خبرنگاران قرار گرفته‌اند.
 
افرادی که در ساعات ۳ تا ۵ صبح از خواب می پرند؛ چه بیماری دارند؟
ایده هایی برای سلامتی
یک اتفاق ناراحت‌کننده و بسیار شایع وجود دارد که بلای جان خواب است.
 
جدیدترین انواع لوستر مدرن لوکس در تهران | لوستر چراغ دستی
خرید آنلاین لوستر مدرن لوکس و جدید
امروزه افراد و علاقه‌مندان به دکوراسیون بیشتر به سادگی و در عین زیبایی تمایل دارند و روز به روز به طرفداران سبک مدرن افزوده می‌شود در اینجا قصد داریم لوستر مدرن و بهترین مرکز خرید لوسترهای مدرن را به شما معرفی کنیم پس اگر علاقه‌مند به تغییر دکوراسیون و چیدمان منزلتان هستید با ما همراه باشید.
 
دستگاه لیزر سوپرانو ایس تیتانیوم: تکنولوژی پیشرفته برای رفع موهای زائد
لیزر مو زائد، لکه های قهوه ای، جوش و چین و چروک‌ ها
دستگاه لیزر سوپرانو ایس تیتانیوم یکی از نوآوری‌های برجسته در زمینه درمان مشکلات پوستی است. این تکنولوژی پیشرفته از قدرت لیزر بهره می‌برد تا به شما کمک کند تا پوستی جوان‌تر، صاف‌تر و بدون عیوب داشته باشید. در این مقاله، ما با دقت به مزایا و کاربردهای دستگاه لیزر سوپرانو ایس تیتانیوم خواهیم پرداخت تا شما را با این فناوری جذاب آشنا کنیم.
 
سلبریتی هایی که ساعت کاسیو Casio میپوشند!
ساعت مچی‌ ژاپنی
کاسیو یکی از محبوب ترین برند های ساعت مچی در دنیاست که علاوه بر مردم عادی بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور از ساعت کاسیو استفاده میکنند. در این مطلب به سلبریتی ها و افراد مشهوری که از ساعت کاسیو استفاده میکنند میپردازیم.
 
چرا بوتاکس جلوی افسردگی را می گیرد؟
ایده ای خاص برای سلامتی
پژوهشگران اعلام کردند که بیشتر مردان و زنانی که دنبال درمان افسردگی بودند و تزریق بوتاکس(سم بوتولینوم آ) در عضلات اخم دریافت کردند، بهبودی چشمگیر یافتند.
 
چیزهایی که درباره رابطه مقعدی نمی دانید/آنال چه خطراتی دارد؟
نکات مهم درباره آمیزش جنسی
رابطه مقعدی، آنال سکس یا سکس مقعدی که برخی افراد به آن رابطه از پشت نیز می‌گویند یکی از روابط جنسی میان زوجین است.
 
داروی درمان قطعی «کلسترول بد» به بازار آمد
مبارزه با چربی مضر
اولین داروی خوراکی جهان برای هدف قرار دادن کلسترول یا چربی بد و مضر که تاکنون غیرقابل درمان و عمدتاً ژنتیکی بود، ساخته شد.
 
جزئیات عجیب درباره بیرون آمدن یک کرم زنده ۸ سانتی‌ از مغز یک زن/کرم از گونه «مار» تخمین زده شد
اتفاق بی سابقه و شوکه کننده
یک کرم زنده ۸ سانتی‌متری از گونه مار پیتون، در اتفاقی نادر ، با یک عمل جراحی از مغز یک زن بیرون آورده شد.
 
خرید تشک طبی{راه حلی ایده عال برای رفع مشکلات بدخوابی}
جای خواب مناسب
داشتن خوابی راحت و آرام امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. به طوری که کیفیت زندگی ما را تضمین می‌کند. برای خواب با کیفیت داشتن یک بستر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از بهترین بسترها تشک طبی مناسب و استاندارد است.
 
بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران با قیمت مناسب
حفظ سلامت دهان و دندان
انتخاب و مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران و قیمت مناسب اهمیت خیلی زیادی دارد. شما باید برای حفظ سلامت دهان و دندان های خود وقت کافی بگذارید تا بتوانید کلینیک دندانپزشکی مناسب در تهران را که مطابق معیارهای شما باشد، انتخاب کنید. در این مقاله عوامل مهم در انتخاب کلینیک دندانپزشکی تهران و انواع خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی آورده شده است.
 
در هوای گرم نوشیدنی داغ بنوشیم
ایده هایی برای سلامتی
وقتی دمای هوا بالا می‌رود، اغلب مردم برای خنک شدن سراغ نوشیدنی‌های سرد می‌روند، ولی برخی دیگر یک چای داغی فراهم می کنند.
 
آخرین تحولات در روش کاشت مو
تکنیک‌های مختلف کاشت مو
همه زنان و مردان بدون در نظر گرفتن سن خود آرزو دارند بهترین ظاهر را داشته باشند؛ حال می‌توان اسمش را سبک زندگی مدرن یا افزایش گرایش و میل به زیبایی گذاشت! یکی از عوامل مهم در تکمیل زیبایی ظاهری افراد، موهای آن‌ها است. امروزه بیشتر از قبل شاهد این هستیم که تمام قشرهای مردمی در سنین پایین با کاهش حجم و تراکم موهایشان مواجه هستند؛ به طوریکه افرادی را حتی در دهه ۳۰ سالگی می‌بینیم که خط موی سرشان عقب رفته و یا علائمی از طاسی را در هر نقطه سر خود دارند.
 
دیگر نگران افتادگی پلک تان نباشید【سال ۱۴۰۲】
جراحی پلک
بسیاری از افراد به دلایل متعدد مانند افزایش سن، ژنتیک، ابتلا به برخی بیماری ها و ... افتادگی پلک را تجربه می کنند و به دنبال یافتن یک راه حل برای برطرف کردن این مشکل می باشند. گاهی اوقات این افتادگی به حدی شدید می باشد که ممکن است علاوه بر ایجاد مشکل در زیبایی ظاهری، دید فرد را مختل کند. از جمله روش هایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است می توان به جراحی بلفاروپلاستی اشاره کرد.
 
یک خبر عجیب درباره سن سکته در ایران و کرج
علت سکته در جوانی
متوسط سن سکته در کشور در سال های جوانی و حدود ۵۰ سال و در کرج ۴۸ سال است.
 
شامپو بدون سولفات برای چی خوبه؟
تقویت مو
مدتیست افراد زیادی از مزایا و نتایج شگفت انگیز شامپو بدون سولفات برای دیگران صحبت می کنند! شاید به شماهم توصیه شده شامپو های قدیمی را دور بریزید، اما باید بگوییم این شامپو بیشتر برای افرادی که موهایشان را به تازگی رنگ یا کراتین کرده اند مناسب است تا رنگدانه های جدید و مواد کراتین مدت بیشتری روی مو ها باقی بمانند.‌ در ادامه این مطلب با به سوالات شما در این مورد پاسخ می دهیم.
 
زنان به این دلایل بیش از مردان به میگرن دچار می شوند
ایده هایی برای سلامتی
میگرن اختلال ضعیف‌کننده دستگاه عصبی است که از سردرد معمولی فراتر می‌رود؛ ولی به چند دلیل زنان بیشتر از مردان دچار این بیماری می شوند.
 
مردها به خاطر «باربی» جذب بوتاکس می شوند
درباره تمایل مردان به عمل زیبایی
مردان هم بالاخره وارد بازار ۶.۴ میلیارد دلاری بوتاکس می‌شوند و این موج جدید را «باربی» راه انداخت.
 
بهترین اکسسوری ۲۰۲۳ زنانه را ببینید
اکسسوری‌های جدید برای قاب و گوشی و...
بهترین" اکسسوری زنانه بسیار وابسته به سلیقه شخصی و مناسبت‌ها است. اما چند اکسسوری کلاسیک و محبوب ۲۰۲۳ که در میان زنان اروپایی بسیار ترند است را برایتان معرفی می کنیم. در ادامه همراهمان باشید.
 
در این مواقع حتما باید آب بنوشید!
ایده هایی برای سلامتی
بیشتر مردم در مواقعی فکر کی کنند گرسنگی شان شروع شده‌ و متوجه نمی‌شوند که واقعا تشنه هستند؛ ولی مغز، این محرک‌ها را یکسان تشخیص می‌دهد.
 
راز جوانی و زیبایی در کلینیک زیبایی دکتر علی کربلایی خانی
پیری را به تاخیر بیندازید!
بهترین زمان برای برنامه ریزی یک شروع تازه برای صورت خود همین الان است.
انجام عمل زیبایی صورت و رفع نقص های احتمالی موجود در اجزای مختلف چهره، تاثیر فوق العاده ای در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. به همین دلیل، امروزه انواع جراحی زیبایی صورت، طرفداران بسیاری در میان مردم پیدا کرده اند.
 
کاشت مو به روش FUE چیست و چقدر هزینه دارد ؟
جدیدترین روش های کاشت مو
علم پزشکی و فناوری‌های مدرن همواره به دنبال راه‌حل‌هایی جهت حل چالش‌های زندگی انسانی بوده‌اند. یکی از این چالش‌ها، مشکلات مرتبط با ریزش مو در افراد است که می‌تواند خودبخود اعتماد به نفس فرد را به چالش کشانده و به روند طبیعی زندگی آسیب وارد کند.
 
جراحی زیبایی سبک زندگی را تغییر می دهد؟
تفاوت چهره در طول زمان
مارگو رابی با لبخند خیره‌کننده و زیبایی چشمگیرش، از بازی در نقش هارلی کوئین گرفته تا باربی، همیشه روی پرده سینما درخشیده است؛ ولی اثر جراحی زیبایی بر سبک زندگی چگونه است؟
 
دستبند لاو کارتیه مشهورترین دستبند کارتیر
لوکس و لاکچری
کارتیه برند لوکس و لاکچری فرانسوی در بین کالکشن‌ها و مجموعه‌های خود طراحی‌های زیبا و خاصی دارد، اما در این میان یک طرح از دستبند کارتیر بیش از سایر طرح‌ها مورد استقبال قرار گرفته است، که طی چندین دهه گذشته یکی از ترندهای دنیای مد و فشن به شمار می‌آید.
 
بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران
بهبود ظاهر صورت
جراحی لیفت شقیقه از جمله روش‌هایی است که برای بهبود ظاهر صورت و جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌توانید در بهترین کلینیک جراحی لیفت شقیقه در تهران از این خدمات زیبایی برخوردار شوید.
 
قیمت گوشواره زنانه استیل رنگ ثابت در Zoodika
زیورآلات پر طرفدار
گوشواره یکی از زیورآلات پر طرفدار است که بیشتر خانم‌ها برای زیباتر کردن صورت خودشان از آن استفاده می‌کنند. از گذشته تا به امروز، انواع متفاوتی از این محصولات به بازار عرضه شده و هر فرد متناسب با سلیقه، بودجه و استایل خود، می‌تواند بهترین مدل را خریداری کند.
 
معرفی بهترین میکاپ آرتیست‌های تهران برای آموزش
آموزش آرایش زنان
بهترین مراکز آموزشی و میکاپ آرتیست‌های تهران که باید بشناسید
 
تخت زیبایی سه موتوره و دو موتوره و مکانیکی
خرید تخت زیبایی
تخت زیبایی یکی از وسایل مهم در کلینیک های زیبایی و پوستی است که برای مراقبت از پوست و مو استفاده می شود.
 
آیا تکنولوژی های جدید و پیشرفته در آرایشگاه ها به کار می‌روند؟
بهترین آرایشگاه ها
اکثر آرایشگاه‌ها از تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته برای بهبود خدمات خود استفاده می‌کنند. در زیر به برخی از تکنولوژی‌هایی که در آرایشگاه‌ها به کار می‌روند، اشاره خواهیم کرد:
 
مرگ مرد جوان به دلیل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی
روزنامه دیلی‌میل گزارش داد
روزنامه دیلی‌میل نوشت که مردی ۳۲ ساله پس از تزریق سیلیکون برای افزایش اندازه آلت تناسلی در آلمان جان باخت.
 
انواع شلوارهای مناسب برای هر فصل، در فروشگاه اینترنتی پوشاک ایرانیان
خرید شلوار
شلوار یکی از آیتم ‌های ضروری برای هر استایلی، از استایل ‌های روزمره و کژوال گرفته تا استایل ‌های شیک و رسمی محسوب می ‌شود. شلوارها با پارچه ‌های مختلف در طرح ‌های متنوع تولید شده و در فروشگاه‌ های حضوری و آنلاین لباس به فروش می ‌رسند. اما با این حال شلوارهای هر فصل با فصل دیگر متفاوت است و به شکل متفاوتی با سایر آیتم‌ ها و لباس ‌ها ست می ‌شوند. اگر شما نیز قصد خرید شلوار را دارید، در این مطلب با معرفی انواع شلوارهای مناسب برای هر فصل و نحوه ست کردن آن با سایر لباس‌ ها، همراه ما باشید!
 
۳ تکنیک برای افزایش ماندگاری ادکلن شما
یک فرد خوش بو و شیک!
استفاده از عطر و ادکلن ها با رایحه های متفاوت و خاص می تواند به شما کمک کند که استایل شیک و جذاب تری داشته باشید و در عین حال شما را میان جامعه به عنوان یک فرد خوش بو و شیک معرفی نماید. اما شما هنگام استفاده از عطر و ادکلن با رایحه های مختلف باید توجه داشته باشید که برخی از تکنیک ها و نکات مهم هنگام عطر زدن را رعایت کنید تا هم عطر و ادکلن به شکل بهتری رایحه خود را به مخاطب منتقل نمایند و هم اینکه ماندگاری و قدرت پخش شوندگی عطر و ادکلن شما به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.
 
بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۳ بالاخره وارد بازار ایران شد
ساعت هوشمند دوربین دار لمفو
دوربین دوگانه ساعت هوشمند دوربین دار لمفو یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب پرچمدار کمپانی لمفو است.این دوربین ۸ مگاپیکسلی کناری این گجت قابلیت تصویر برداری و فیلم برداری را با کیفیت HD در اختیار شما قرار می‌دهد.
 
کلینیک زخم: ارائه خدمات درمانی حرفه‌ای برای زخم‌های مزمن
بهبودی زخم
در این مقاله، با کلینیک زخم آشنا می‌شویم و خدماتی که در این مراکز حرفه‌ای ارائه می‌شود را بررسی می‌کنیم.
 
بیمارستان خیریه مهدی کلینیک
بیمارستان خیریه مهدی کلینیک
مروری بر تاریخچه ساخت بزرگترین و برجسته‌ترین کلان‌پروژه بیمارستانی کشور
 
چای کرک چیست و چه خواصی دارد؟
تفاوت چای کرک با ماسالا
احتمالا در خیلی کافه ها یا جاهای مختلف دیگر اسم چای کرک را شنیده باشید و کنجکاو شده باشید که چای کرک چیست. در این مقاله به طور کامل شرح خواهیم داد که چای کرک چیست. تفاوت این چای با ماسالا در چه چیزی است؟
 
«جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز جشنواره کن
هفتادوششمین دوره جشنواره فیلم کن
در شب افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۳ «جواهری حسن‌زاده» از برندهای مطرح حاضر روی فرش قرمز این رویداد بود.
 
آشنایی با چهار الماس عطرهای مردانه با عطرفرید
۴ عطر ثابت شده !
شما عزیزان همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره عطر کرید اونتوس مردانه، عطر بلو د شنل، عطر تق هرمس و عطر دیور ساواج به وب سایت عطرفرید مراجعه نمایید.
 
نکات نگهداری از کیف چرم طبیعی
مراقبت از چرم
به گزارش آسیانیوز، کیف‌های چرمی‌ ازجمله عناصر مهم استایل فردی است که زنان و مردان متناسب با پوشش خود انتخاب می‌کنند. اگرچه چرم‌های گاوی، مواد اولیه باکیفیتی هستند که برای تولید کیف‌های چرمی استفاده می‌شوند، اما برای حفظ زیبایی و دوام بیشتر، نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. در این مقاله، به بررسی چند روش کاربردی برای مراقبت از کیف‌های زنانه چرمی می‌پردازیم تا بهتر از لوازمی که دوستشان دارید حفاظت کنید.
 
عفونت‌های پنهان شما را نابارور می کنند
نظر پزشک متخصص بهداشت باروری درباره بیماری های درمان نشده
بسیاری از افراد نمی دانند که عفونت‌هایی که به طور کامل درمان نشده و به فراموشی سپرده شده اند، سبب ناباروری می شوند.
 
تزریق سیلیکون در باسن؛ علت مرگ بدل کیم کارداشیان
درگذشت مدل ایرانی_آمریکایی هنگام عمل جراحی
علت مرگ «کریستینا اشتن گورکانی»، مدل ایرانی-آمریکایی که به بدل کیم کارداشیان، معروف شد و بر اثر ایست قلبی درگذشت، تزریق سیلیکون به باسن اعلام شده است.
 
هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه است+جزئیات
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری خبر داد
مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا جهاد دانشگاهی گفت: هم اکنون ۹۰ درصد از هزینه های درمان ناباروری لقاح خارج از رحم (IVF) و تلقیح درون رحمی (IUI) تحت پوشش بیمه است.
 
«جواهری حسن‌زاده» در مِت گالا
Met Gala 2023
مراسم مِت‌گالا Met Gala 2023 دوشنبه اول می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در شهر نیویورک برگزار شد. این مراسم در حالی پایان یافت که خوآن اسمالز (Joan Smalls) سوپر مدل مطرح بین‌المللی، برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور در مراسم، جمع خبرنگاران و عکاسان برگزید.
 
بهترین دوره پاکسازی پوست
آموزش فیشیال
فیشیال پوست صورت به شکل غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی انجام می شود و از جمله روش های مراقبت پوستی به حساب می آید که پزشکان توصیه می کنند تا این روش در روتین روزانه پوست قرار بگیرد.
 
بهترین دوره اپراتوری لیزر
آموزش لیزر موهای زائد
آموزش اپراتوری لیزر که این روزها غوقای زیادی در بین مردم به پا کرده است، از بهترین اموری است که میتوان از آن کسب درامد داشت. با این وجود اگر به دنبال یک شغل مناسب هستید که در کمترین زمان به درآمد برسد، با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید تا به بررسی دوره آموزشی لیزر موهای زائد بپردازیم.
 
خدمات سالن های زیبایی
خدمات آرایشی
خدمات سالن های زیبایی امروزه دستخوش تغییرات زیادی شده اند و جدیدترین خدمات آرایشی توسط آنها ارائه می گردد که میکروبلیدینگ ابرو، کاشت ناخن و فشیال صورت در حال حاضر از محبوب ترین و پر تقاضاترین تکنیک های آرایشی در آرایشگاه های زنانه به حساب می ایند. اگر این روش های افزایش زیبایی برای شما خوانند محترم نیز، پر اهمیت است، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. خدمات زیبایی زنانه دائما در حال تغییر و تحول هستند و با پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی صورت می گیرد، این موارد نیز شرایط بهتری پیدا می کنند.
 
خطرات ماشین نو برای سلامتی
براساس نتایج یک مطالعه‌ جدید مطرح شد
بر اساس نتایج یک مطالعه‌ جدید بوی ماشین نو خطرات جدی برای سرطان دارد.
 
آشنایی با انواع فرم و عمل بینی
جراحی زیبایی
عمل بینی را می‌توان به عنوان پرطرفدارترین جراحی زیبایی معرفی کرد که البته تاثیر زیادی هم در زیبایی افراد دارد. هر گونه عملی که که جهت اصلاح فرم، عملکرد، سایز و درمان مشکلات تنفسی بینی انجام شود در ردیف جراحی بینی قرار می‌گیرد. هر یک از انواع عمل بینی با اهداف و تکنیک‌های خاصی انجام می‌شوند که توجه به آنها می‌تواند به بهبود نتایج جراحی کمک کند. در ادامه با انواع عمل بینی آشنا می‌شویم.
 
معرفی بهترین مرکز خدمات زیبایی در تهران+مشاوره رایگان زیبایی
کلینیک زیبایی
در ادامه ی این متن قصد داریم به بررسی انواع خدمات ارائه شده توسط متخصصان پوست، مو و زیبایی بپردازیم و در نهایت بهترین مرکز خدمات زیبایی در تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم.
 
سن سرطان پستان در ایران جوان تر از دیگر نقاط جهان/ابتلا از ۴۵ سالگی
رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران خبر داد
رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران می‌گوید که سن ابتلا به سرطان پستان در ایران «۱۰ سال جوان‌تر از دیگر نقاط دنیا» است.
 
بهترین برند لباس زیر و لباس خواب در ایران
انواع مدل لباس زنانه
در این مطلب از رسانه آسیانیوز، تمام انواع مدل لباس خواب و لباس زیر مناسب و با کیفیت را معرفی کرده و همچنین شما را با محبوب ترین برند این لباس در ایران آشنا خواهیم کرد.
 
لابیاپلاستی با لیزر در تهران
دکتر شیوا مدنی حسینی
یکی از اعمال جراحی زیبایی که امروز مورد توجه زنان قرار گرفته و در زیبایی آلت تناسلی حائز اهمیت است، لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی چیست : جراحی لابیاپلاستی به برداشت کامل یا قسمتی از لابیا مینور (لب های اطراف واژن) لابیاپلاستی گویند. که جهت کوچک کردن و قرینه سازی لب های خارجی یا مینور واژن انجام می شود. این عمل نیازی به بستری و بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی قابل انجام است.
 
مزایا و عوارض لیپوساکشن شکم کدامند؟ آیا ارزش هزینه‌ها را دارد؟
بدنی خوش فرم تر و زیباتر
زمانی که تصمیم میگیرید تا بدنی خوش فرم تر و زیباتر داشته باشید و به دنبال جراحی های زیبایی هستید، باید از مزایا و معایبا آن آگاه باشید. لیپوساکشن یکی از پرکاربرد ترین روش‌های پیکرتراشی محسوب می‌شود و با این روش می‌توانید اندام خود را به صورت ایده‌آل تغییر دهید البته این روش نیز دارای معایب مخصوص به خود است و برای همه مناسب نیست.در این مقاله، عوارض و معایبی که باید در مورد آن اطلاع داشته باشید و همچنین چند مورد از مزایای آن که بسیاری از مردان و زنان را ترغیب به انجام این کار می‌کند، آورده می‌شود.
 
ارتودنسی متحرک | هزینه و مزایا و معایب آن چیست؟
مشکل نامرتب بودن دندان ها
امروزه با پیشرفت علم، مشکل نامرتب بودن دندان ها به وسیله انواع ارتودنسی برطرف می‌شود. بعضی افراد ممکن است با سیم و براکت های ارتودنسی ثابت مشکل داشته باشند، این افراد می‌توانند از روش های دیگری مانند ارتودنسی متحرک استفاده کنند. برای اینکه بدانید ارتودنسی متحرک چیست و با معایب و مزایای این روش آشنا شوید؛ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
 
«جواهری حسن‌زاده» در اسکار
نود و پنجمین دوره اسکار
مراسم اهدای جوایز نود و پنجمین دوره اسکار در حالی با اعلام جوایز به پایان رسید که دو چهره مطرح بین‌المللی در عرصه هنر، برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور در مراسم، جمع خبرنگاران و عکاسان برگزیدند.
 
انواع روش‌های درمان و بهبود جای زخم
رفع زخم‌های کهنه
هنگامی که چند لایه از پوست بریده می‌شود، بدن برای التیام ناحیه آسیب دیده، بافتی به نام زخم یا اسکار را ایجاد می‌کند. چه جای زخم مربوط به جوش باشد و چه مربوط به یک جراحی، پیدا کردن روشی برای از بین بردن آن می‌تواند چالش برانگیز باشد. راهی برای از بین بردن کامل جای زخم وجود ندارد، اما روش‌هایی وجود دارند که اثرات زخم را کاهش می‌دهند. انتخاب بهترین روش برای از بین بردن جای زخم، به نوع زخم بستگی دارد.
 
جوان سازی پوست در تهران
درمان مشکلات پوستی
با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آلودگی ها، پوست صورت دچار افتادگی و پیری می شود این عامل می تواند اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه روش های گوناگونی به منظور جوان سازی پوست وجود دارد که با انجام آن بیماران می توانند تا حد چشمگیری مشکلات پوستی خود را درمان کنند.
 
با این ۴ گام مهم به یک متخصص رنگ موی حرفه ای تبدیل شوید!
آموزش رنگ موی حرفه‌ای
آموزشگاه گل گیس یکی از آموزشگاه‌های معتبری است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش رنگ مو از مبتدی تا پیشرفته را با جدیدترین تجهیزات، به هنرجویان ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.
 
همه چیز درباره عصاره گیاهی کاسنی و شیرین بیان
جوشانده گیاهی
فیبر ریشه کاسنی می تواند کنترل قند خون را به ویژه در افراد مبتلا به دیابت تقویت کند. مهمترین خاصیت ریشه شیرین بیان برای معده، درمان زخم معده می باشد.
 
آشنایی با دوره های آموزشی آرایشگری پرطرفدار
هنر آرایشگری
هنر آرایشگری امروزه فراگیر شده و اگر کسی تسلط کامل به هنرهای روز آرایشی داشته باشد همیشه از لحاظ کاری به اصطلاح سرش شلوغ می شود و این یعنی یک درآمد بسیار خوب. در واقع هنر آرایشگری بر خلاف سایر رشته های هنری که منبع درآمد آنچنانی ندارند، بواسطه اهمیت زیبایی برای انسان امروزی، دارای درآمد بسیاری خوبی است البته این بدان شرط است که یک آرایشگر از تمام فوت و فن آرایشگری مدرن بی بهره نباشد که هیچ، حتی دارای مهارتهای مختلف در این زمینه باشد.
 
معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳
رفع موهای ناخواسته
دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از کارآمدترین دستگاه های لیزر جهت رفع موهای ناخواسته بدن می باشد که از سه طول موج به طور همزمان استفاده می کند. البته این طول موج ها به عمق لایه های پوست تابانده می شوند و ریشه موهای زائد را مورد هدف قرار می دهند. این دستگاه به جدیدترین فناوری ها و تکنولوژی ها مجهز بوده و جزء پرفروش ترین و پرمصرف ترین دستگاه های موجود در صنعت زیبایی محسوب می شود.
 
معرفی محصولات ضروری برای آرایش چشم جذاب
یک آرایش کامل چه بخش‌هایی را شامل می‌شود؟
از گذشته تا به امروز افراد به دنبال راه‌هایی برای زیبا‌تر دیده شدن هستند. به همین دلیل تلاش برای تولید ابزارهایی آرایشی و محصولاتی از این قبیل صورت گرفته است. آرایش چشم یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش بوده که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌نماید. برای داشتن چشم‌هایی زیبا باید لوازم و ابزار‌های آرایشی را به درستی انتخاب کرده و نسبت به آن‌ها شناخت کافی داشت. در این مطلب شما را با محصولات ضروری برای داشتن یک آرایش چشم زیبا آشنا می‌سازیم.
 
خوشبوترین عطر مردانه در ایران چیست؟
خرید عطر و ادکلن
امروز قصد داریم خوشبوترین عطر مردانه در ایران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات مفیدی را پیرامون خرید عطر و ادکلن اورجینال به شما بدهیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.
 
ترند های طلا و جواهر برای سال ۲۰۲۳
جدیدترین ترندهای طلا و جواهر
همه ما می‌دانیم که همانند لباس و پوشاک، مدل اکسسوری‌ها هم هر ساله عوض می‌شوند و به اصطلاح یک مدل به خصوص ترند می‌شوند که در آن سال، پر طرفدار هستند. امروز در این مقاله قرار است به سراغ ترندهای طلا و جواهر در سال 2023 برویم و با مدل‌هایی که امسال بیشتر مطرح هستند، آشنا شویم و شما را با جدیدترین ترندهای طلا و جواهر معرفی کنیم! پس تا پایان این مقاله، با سنجاق همراه باشید.
 
آموزش فیشیال تخصصی
فشیال صورت
یکی از مراقبت های محبوب و پرطرفدار فشیال صورت است که افراد زیادی علاقه دارند که طریقه درست و اصولی آن را فرا بگیرند. آموزش فشیال یکی از سرفصل های جزوه اسکین کر مانیا آکادمی است. این جزوه دارای تمامی آموزش های مراقبت های پوستی است و با آموختن آن می­توانید به فردی حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید. در این مقاله قصد داریم فیشیال صورت را برای شما توضیح دهیم و همچنین نحوه انجام آن را برای شما شرح خواهیم داد. همچنین جزوه اسکین کر مانیا آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
ژل رویال اصل از کجا بخرم؟
خواص بی نظیر و شگفت انگیز ژل رویال
شما باید در زمان خرید ژل رویال به این مورد توجه داشته باشید و دقت کنید که آیا فروشنده این شرایط را رعایت کرده یا خیر. اگر مرکز فروش مورد نظر به خوبی از ژل نگهداری نکرده باشد، حتی اگر تاریخ انقضای آن هم تمام نشده باشد امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.
 
علت مرگ عجیب ملکه زیبایی ایرانی در کانادا+عکس
حادثه دلخراش جان باختن دختر شایسته
ملکه زیبایی ایرانی کانادایی در یک حادثه و در اثر پرش انفرادی جان باخت.
 
برداشت خال با الکتروکوتر
خال و زگیل
امروزه بسیاری از افراد چه بانوان و چه آقایان به علت داشت برخی خال ها و زگیل ها احساس خوشایندی ندارند و روش هایی برای از بین بردن این خال و زگیل ها وجود دارند. روشی مطمئن با هزینه کم و تاثیر سریع. آیا دستگاهی وجود دارد خال و زگیل را از بین ببرد؟ مزایا و معایبی دارد؟ برای پاسخ به سوالات بالا و سوالاتی مشابه به این سوال ها که در ذهن شما است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با دستگاه الکتروکوتر بیشتر آشنا شوید.
 
روغن آرگان برای چی خوبه؟ خواص اثبات شده روغن آرگان
یک روغن گیاهی طبیعی
روغن آرگان برای چی خوبه؟ امروزه خواص روغن آرگان برای پوست و مو بر کسی پوشیده نیست. با این حال روغن آرگان در سرتاسر جهان برای کاربردهای مختلف آشپزی، آرایشی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به سوال ابتدای متن پاسخ دهیم.
 
۷۰ سالگی، یعنی ۵۰ سالگی/زنان پیر نمی شوند!
مدل معروف گفت زنان در عصر فعلی جوان می مانند
مدل معروف و همسر سابق جورج بست، ستاره فوتبال، در مصاحبه با مجله «هلو» (Hello) گفت که زنان ۷۰ ساله این روزها مانند زنان ۵۰ ساله هستند و جوانی شان ماندگار است.
 
جدیدترین روش‌های مؤثر برای جلوگیری از چین و چروک صورت ۲۰۲۲
رفع چین و چروک
بهتر است پیش از عمیق‌‌شدن چروک‌ها در هر ناحیه از صورت برای درمان آنها اقدام کنید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که ایجاد ‌چین‌وچروک روند طبیعی پوست است؛ اما بسیاری از عوامل می‌توانند در این روند تأثیر بگذارند و سرعت آن را افزایش یا کاهش دهند.
 
بررسی ۰ تا ۱۰۰ خواص انواع انگشتر یشم: درمانی ، روانی + طالع شناسی
خرید انگشتر
استفاده از زیورآلات و انگشترهای سنگ یشم به زمان‌های دور و تاریخچه‌ای طولانی بازمی‌گردد. امروزه در ساخت انگشترهای مردانه و زنانه نیز از سنگ یشم سبزاستفاده می‌شود. خواص انگشتر یشم تاثیر به سزایی در محبوبیت این سنگ گذاشته که باعث افزایش خرید آن در جوامع شده است. در این مقاله بررسی می‌کنیم که خواص انگشتر یشم چیست و چه فوایدی برا روح و روان دارد؟
 
چگونه بهترین زنجیر نقره مردانه را بخریم؟
زنجیر خاص مردانه
اگر می خواهید ظاهری پر سر و صدا و جسور داشته باشید، چرا یک گردنبند نقره ای عالی انتخاب نکنید؟ یکی را انتخاب کنید که مکمل لباس و ظاهر کلی شما باشد. مطمئناً تعارفات زیادی دریافت خواهید کرد!
 
دعوت به همکاری وفا پوش از شرکت کنندگان نمایشگاه مد و لباس فجر و ایران ویژند
مد و لباس
جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، بزرگترین رویدادی است که به صورت تخصصی در حوزه مد و لباس فعالیت می کند و هر ساله به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می گردد.
 
بهترین برندهای ساعت مچی مردانه ۲۰۲۲ کدامند؟
خرید ساعت
در تمام طول تاریخ انسان‌ها به دنبال ساخت وسیله ای برای نشان دادن زمان بوده‌اند. این تلاش‌ها به ساخت انواع ساعت‌های شنی، آفتابی یا خورشیدی، آبی، مکانیکی و... منجر شده است. اختراع ساعت پس از ساخت چرخ، مهمترین دست آورد بشر به حساب می‌آید. همیشه در انجام تمام امور با محدودیت‌های زمانی متفاوتی رو به رو هستیم. از این رو می‌توانیم دریابیم که حقیقتا وقت طلا است بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ساعت مچی مردانه در سال ۲۰۲۲ می پردازیم تا شما را در هنگام خرید ساعت های مچی یاری نماید.
 
بهترین آرایشگاه ها در پردیس تهران (شرق تهران) و تهرانپارس-بورگ سالن
آرایشگاه زنانه در شرق تهران
سالن زیبایی بورگ یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در شرق تهران پردیس است. آرایشگاه زنانه از سال ۱۳۹۸ تاسیس و تا کنون در خدمت مشتریان در شرق تهران و همچنین پردیس تهران باشد و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.
 
ساعت بند چرمی یا بند فلزی انتخاب کنیم؟
خرید ساعت
ساعت بند چرمی یا بند فلزی هر کدام مزایا و معایبی دارند، در این مقاله قصد داریم تا آنها را بررسی کنیم. اگر می‌خواهید بدانید کدام بند ساعت برای شما مناسب است، تا آخر نوشته همراه ما باشید.
 
بهترین فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه
با هزینه‌ی کمتر و کیفیت بهتر
فروشگاه اینترنتی ماهپار از جمله مراکز معتبری است که در بستر امن اینترنتی اقدام به عرضه پوشاک زنانه مانند مانتو، شلوار، تاپ و تیشرت، لباس خواب، لباس بارداری و... نموده تا متقاضیان خرید پوشاک زنانه بتوانند در هر مکانی که هستند و بدون محدودیت زمانی از کالاهای ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیدن کنند و سفارشات خود را ثبت کنند.
 
« قبلی ۱ ۲ صفحه ۳ از ۴ ۴ بعدی »