صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
روزنامه آسیااخبارسلامتی و زیبایی

سلامتی و زیبایی

قیمت ۷ ایمپلنت کره ای موجود در بازار ایران در زمستان ۱۴۰۲
ایمپلنت دندان
اگر به‌دنبال جبران دندان‌های از‌دست‌رفته خود هستید، حتما در مورد ایمپلنت کره ای شنیده‌اید. محصولات این کشور در کنار ایمپلنت‌های اروپایی و امریکایی در کشورمان استفاده می‌شوند. با خواندن این مقاله، در مورد دلایل محبوبیت ایمپلنت‌های کره ای اطلاعات کسب می‌کنید. همچنین در قالب یک جدول، قیمت ایمپلنت کره ای را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
 
۱۰توصیه‌ مهم برای مقابله با آنفلوآنزا
برای پیشگیری از ابتلا
در صورت بروز هرگونه نگرانی از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا بهتر است با پزشک و متخصص مشورت کنید زیرا سیستم ایمنی بدن افراد با یکدیگر فرق می‌کند.
 
راز ضد پیری در درون بدن انسان نهفته است
مطالعه جدید
سلول‌های T با اصلاح ژن می‌توانند سلول‌های پیر را هدف قرار دهند و از بین ببرند. سلول‌هایی که تکثیر را متوقف می‌کنند و با بیماری‌های مرتبط با افزایش سن ارتباط دارند.
 
هر آنچه درباره خواص و عوارض پودر جلبک اسپرولینا باید بدانید!
سم‌زدایی کبد و ریه‌ها
جلبک اسپرولینا نوعی جلبک تک‌سلولی است که از خانواده سیانو باکتری‌ها می‌باشد و برای اولین بار در جزیره‌ای در مکزیک یافت شد.
 
معرفی ۱۲ چای و دمنوش‌های گیاهی برای سلامت کبد
سم ‌زدایی از بدن
در زمانی که خواب هستیم بهترین اتفاقی که در بدن ما رخ می‌دهد سم ‌زدایی است زیرا در این زمان است که بدن شروع به بازسازی بافت‌های خود می‌کند. کبد که عضو اصلی سم زدایی است، این وظیفه را بین ساعت ۱ الی ۳ صبح به خوبی انجام می‌دهد پس مهم است که تا قبل از این زمان کاملاً به خواب رفته و از مایعات کافی برای فرآیند سم‌ زدایی برخوردار باشیم.
 
شرایط وخیم صنعت مد در ایران!!!
یادداشت| امیر زبده
باید این را دقت داشته باشیم که صنعت مد وفشن یک حرفه و شغل برای فاعلانش محسوب می شود و فشن مثل سینما نیست که عوایدش از فروش روی گیشه و توسط عوام مردم بدست آید و در واقع بایستی از سمت کارفرمایان و یا اسپانسران این حوزه کسب درآمد صورت گیرد.
 
جزئیات مهم درباره «ویروس X»
ظهور بیماری جدید
در حال حاضر هیچ بیماری‌ای وجود ندارد که به عنوان بیماری X شناخته شود هر چند بر اساس آنچه در دهه‌های گذشته رخ داده، امکان ظهور و پیدایش چنین عامل بیماری‌ای وجود خواهد داشت.
 
بهترین روش‌های مراقبت از موهای رنگ شده
تغییر رنگ مو
اگر از ظاهر خود خسته شده‌اید، یکی از اقدامات زیبایی جذاب که می‌توانید انجام دهید، تغییر رنگ موهایتان است. تنوع بالا و در دسترس بودن رنگ موهای گوناگون این امکان را فراهم کرده تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای بتواند از زیبایی موهای رنگ شده خود لذت ببرد. فرقی نمی‌کند رنگ مو شما یک هایلایت ساده باشد یا یک تغییر رنگ جنجالی به سمت رنگ‌های روشن یا تیره؛ در هر حال ترکیبات شیمیایی موجود در آن، باعث خشکی و شکنندگی موها می‌شود.
 
کراتینه مو باعث سرطان می‌شود؟
یک متخصص توضیح داد
رییس مرکز تحقیقات پوست و مو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه در فرایند کراتینه کردن مو باید نکاتی مثل مواد مورد استفاده و رعایت تعادل در تکرار مد نظر باشد، گفت: مقاله‌ای در یکی از مجلات معتبر علمی دنیا منتشر شده، مبنی بر اینکه در افرادی که به صورت متناوب و بیش از حد از فرآورده‌های صاف کننده مو استفاده می‌کنند، احتمال بروز سرطان‌های ناحیه رحم بیش از سایرین است؛ البته این موضوع ارتباط اولیه این جمعیت را بررسی کرده، اما همین تحقیقات اولیه نیز می‌تواند هشداری برای منع استفاده بی‌رویه ...
 
خوراندن عرق نعنا به شیرخواران غلط است
یک فوق تخصص
یک فوق تخصص نوزادان و کودکان با اشاره به اینکه خوراندن عرق نعنا به شیرخواران اقدام غلطی است، گفت: به نوزاد در طیف گروه سنی زیر یک ماه، دادن هیچ چیزی غیر از شیر مادر توصیه نمی‌شود. حتی در مورد شیرخواران سن بالاتر هم که دارای نفخ می‌شوند به مادر توصیه می‌کنیم خود عرق نعنا را استفاده کند و این عصاره نعنایی که از شیر عبور می‌کند، ممکن است روی روده‌های شیرخوار اثر بگذارد.
 
این ۵ا خوراکی از کوچک شدن مغز جلوگیری می‌کنند
بر اساس مطالعات
بر اساس مطالعات، افراد مسنی که رژیم غذایی باکیفیتی شامل سبزیجات، میوه، غلات کامل، آجیل و ماهی دارند، حجم بافت مغزشان بیشتر است.
 
درمان خال در خانه با مواد گیاهی | تضمینی و بدون بازگشت
برداشتن خال
در این مقاله از سایت خال درمانی قصد داریم به شما روشی را معرفی کنیم که خود شما در منزل به راحتی بااستفاده از مواد گیاهی بتوانید خال خود را از بین ببرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
 
معرفی ۱۲ دکتر کامپوزیت در شرق تهران
کامپوزیت دندان
کامپوزیت دندان که در سال‌های اخیر با استقبال قابل توجهی از جانب مردم رو‌به‌رو بوده است، نام نوعی مواد مخصوص از ترکیب شیشه، پلاستیک و رزین بوده که به آسانی فرم گرفته و قابل رنگ کردن است. کامپوزیت برای ترمیم آسیب‌های مختصر دندان مانند شکستگی، لکه‌های دندان، فاصله میان دندان‌ها و نامرتب بودن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
چرا خرید زاپیامکس؛ یکی از پر سرچ ترین کلمات در گوگل است؟
خرید زانوبند طبی
معجزه تکنولوژی‌های موجود در زاپیامکس چنان موثر بوده که بسیاری از بیماران مایلند از آن برای درمان دردهای مربوط به زانو استفاده کنند. به همی نمنظور این روزها شاهدیم که آمار سرچ این کلمه در گوگل به سرعت سیر صعودی را در پیش گرفته که این نشان می دهد زاپیامکس محصولی کارآمد است.
 
ورود واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کودکان
وزارت بهداشت:
معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس از دهه فجر امسال به چرخه واکسیناسیون کشوری برای کودکان شیرخوار زیر دو سال اضافه می‌شود.
 
۱۳.۹ درصد از مرگ‌های طبیعی ایران از به آلودگی هواست
گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت:
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به این‌که ۱۳.۹درصد از مرگ‌های طبیعی ایران منتسب به آلودگی هواست، گفت: شهر تهران رتبه ۱۹ را از نظر غلظت ذرات معلق بین پایتخت کشورهای جهان دارد.
 
بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران چیست؟ ۴+۲ دکتر مزوتراپی مو
درمان ریزش مو
یکی از شیوه های موثر جهت افزایش سلامت و زیبایی مو، مزوتراپی است. این شیوه درمانی سبب رشد و تقویت موها شده و ویتامین ها را به پوست سر و سپس به مو انتقال می دهد. گر شما نیز به فکر موهای خود هستید و مایلید تا این روش را اجرا نمایید، می توانید با مراجعه به بهترین مرکز مزوتراپی مو در تهران، نیاز خود را برآورده سازید.
 
خواص و مضرات چای سبز برای مردان
توصیه‌های سازمان غذا و داروی ایالات متحده
با توجه به توصیه‌های سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، مصرف روزانه تا ۴۰۰ میلی‌گرم کافئین برای بزرگسالان بی‌خطر است. چای سبز حاوی مقادیر مختلفی از کافئین است، بنابراین کنترل میزان مصرف آن مهم است.
 
۱۰ غذای خوشمزه و مقوی که به تقویت قوای جنسی مردان کمک می‌کند
تقویت قوای جنسی
مصرف مواد غذایی و خوراکی‌های مفید می‌توانید به تقویت قوای جنسی و بالا بردن میل جنسی مردان کمک زیادی کند. اگر به دنبال راهی برای افزایش توان باروری و همچنین رفع مشکلات جنسی در مردان هستید، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
 
سبکهای ناشنیدنی از مد و فشن
به روایت از امیر زبده
امروزه مد سریع، فست فشن و مد خیابانی در دنیا بسیار گسترش یافته است.
 
فواید پیاده‌روی کوتاه برای بدن
کارشناسان معتقدند
محققان گفتند حتی تنها چند دقیقه پیاده روی آهسته برای کاهش قابل توجه سطح قند خون در شرکت کنندگان مطالعه کافی بوده است. به طور قابل توجهی، راه رفتن بعد از غذا خوردن با افزایش و کاهش تدریجی سطح قند خون نسبت به نشستن یا حتی ایستادن همراه بود.
 
والدین مراقب باشند؛  هشدار جدی به کودکان موبایل به دست
هشدار
زمان تماشای صفحه نمایش کودکان به‌طور مستقیم با اوتیسم، اختلال کم توجهی و ناتوانی در پردازش دنیای واقعی مرتبط است.
 
ویروس اچ پی وی چه بر سر سلامت زنان می آورد؟
زگیل تناسلی در زنان
ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یک عفونت شایع مقاربتی است که پیامدهای قابل توجهی برای سلامت زنان دارد. هدف ما در این مطلب ارائه یک درک جامع از HPV، اثرات آن و اهمیت پیشگیری و غربالگری به موقع برای زنان است. ما انواع مختلف HPV، خطرات سلامتی مرتبط، تست‌های تشخیصی موجود، گزینه‌های درمانی و اقدامات پیشگیرانه را بررسی خواهیم کرد.
 
این نوع سیب زمینی خطرناک است
متخصص تغذیه هشدار داد
«مگی میکالسیک»، متخصص تغذیه هشدار می‌دهد که سیب‌زمینی‌های سبز را نباید خورد: نور خورشید سیب‌زمینی‌ها را با تولید کلروفیل سبز می‌کند، اما مشکل واقعی تجمع سموم مضر است.
 
تاثیر انواع کلسترول بر زوال عقل
بر اساس نتایج تحقیق
بر اساس نتایج تحقیق، سطوح بسیار بالای کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا می‌تواند احتمال ابتلا به زوال عقل و بیماری آلزایمر را حدود ۳۰ درصد افزایش دهد.
 
ارتباط افسردگی و چاقی
یک مطالعه جدید
یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک دوره افسردگی می تواند باعث افزایش وزن در بین افرادی شود که با چاقی دست و پنجه نرم می کنند.
 
آب درمانی برای زانو
هیدروتراپی
آب درمانی برای زانو یکی از روش های بسیار پرطرفدار و سنتی است که به آن هیدروتراپی هم می گویند. بسیاری از افرادی که با درد زانو دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است با فواید آب درمانی برای بهبود درد خود آشنا شوند که بدون اغراق یکی از مؤثرترین روش ها به شمار می آید. البته نکته ای که وجود دارد، این است که آب درمانی بدون تخصص و برنامه مشخص چه بسا عوارضی را هم به دنبال داشته باشد و به همین دلیل، بهترین کار این است که زیر نظر پزشکی ماهر بتوان آب درمانی را انجام داد.
 
چرا مردانی که ابرو و ریش پرپشتی دارند، جذاب‌ترند؟
کاشت ریش، سبیل و ابرو
به نظر شما چه ویژگی‌هایی در ایجاد یک چهره مردانه و جذاب مؤثر هستند؟ تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که چه عوامل و ویژگی‌هایی در میان چهره‌هایی مردانه‌ که به عنوان چهره‌های برتر شناخته می‌شوند، مشترک است؟ چرا عموماً مردانی که ابرو و ریش پرپشتی دارند به نظر جذاب‌تر می‌رسند؟ آیا این موارد می‌تواند یک دلیل علمی داشته باشد یا تنها به دلیل استانداردهای رایج زیبایی است؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.
 
۵ علامت هشداردهنده کبدی در پاها
دکتر اریک بِرگ در یک ویدئوی یوتیوبی توضیح داد؛
کبد انسان یک اندام حیاتی و مسئول حفظ عملکرد‌های حیاتی بدن است، اما علائم هشداردهنده کمترشناخته‌شده‌ای وجود دارد که می‌تواند به این معنی باشد که کبد شما به درستی کار نمی‌کند.
 
فرشته‌ای بر بالین کودکان مبتلا به سرطان
نگاهی به نقش محک در ایجاد آرامش در مادران برای درمان فرزندان خود
مادران، به جرأت مهم‌ترین افرادی هستند که در طول فرآیند درمان، در کنار کودکان مبتلا به سرطان حضور دارند.
 
خطرات امحای غلط آنتی‌بیوتیک‌ها
سازمان غذا و دارو:
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، بر اهمیت پیشگیری از بروز مقاومت میکروبی و استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک ها تاکید کرد.
 
ستریختِ درست در مد و مدلینگ
گفت‌وگوی آسیانیوز با امیر زبده، کارشناس مد و مدلینگ؛
امیر زبده، کارشناس مد و مدلینگ در گفت‌وگو با آسیانیوز گفت: برای انتخاب مدل باید به روانشناختی رنگ‌ها، چهره و بسیاری پارامترها دقت کرد تا به ست‌ریختِ مناسب برسیم.
 
راز جوانی کشف شد
توسط دانشمندان ژاپنی
دانشمندان ژاپنی پروتئینی که نقش مهمی بر پیشگیری از پیری و کهولت دارد را کشف کردند.
 
لابیاپلاستی در دختران باکره
تنگ کردن واژن
لابیاپلاستی می‌تواند به دلایل مختلفی همچون زیبایی، درمان یک مشکل یا بیماری صورت بگیرد. اما لابیا چیست؟! در جواب این سوال باید گفت که لابیا بخشی از دستگاه تناسلی زنان است که در هر فردی شکل متفاوتی می‌تواند داشته باشد. به‌طور کلی لابیاها متشکل از لابیاماژور (لابیای بیرونی) و لابیامینور (لابیای داخلی) است. گاهی بزرگ بودن لابیاها در یک فرد، مشکلاتی از قبیل احساس درد در حین ورزش یا پوشیدن لباس تنگ، درد در حین مقاربت، کاهش اعتمادبه‌نفس در روابط زناشویی و ... را بوجود می‌آورد. به همین منظور بسیاری از ز...
 
جراح و متخصص زنان و زایمان کدام بیماری ها را درمان می کند؟
بیماری های زنان
افراد در طول زمان و در همه سنین مبتلا به بیماری های مختلفی می شود که در اولین قدم به پزشک مراجعه می‌کند که راه حلی برای درمان آنها بیابند و زنان در طول زندگی خود در سنین مختلف با تحولاتی در بدن خود روبرو می‌شوند و همچنین به بیماری هایی مبتلا می شود که در همه موارد مراجعه به جراح و متخصص زنان و زایمان ضرورت پیدا می کند چرا که تشخیص به موقع و درمان می تواند از ایجاد مشکلات بعدی پیشگیری کند.
 
آیا عمل لاپاراسکوپی رحم درد دارد؟
درد لاپاراسکوپی رحم
درد بعد از لاپاراسکوپی رحم یکی از عوارض این عمل به شمار می آید که میزان آن برای هر فرد کاملا متفاوت است. هدف اصلی عمل لاپاراسکوپی پیشگیری از ایجاد برش در شکم به منظور انجام هر نوع جراحی است و معمولا به کمک بی حسی موضعی و بدون بیهوشی انجام می شود. این عمل که در دسته جراحی های کم تهاجم قرار می گیرد، معمولا درد بسیار کمی دارد، البته برخی افراد به هیچ عنوان درد آن را احساس نمی کنند.
 
ماجرای دکل‌های چینی مانع بارش در ایران
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل توصیح داد؛آ
طی روز‌های اخیر شایعاتی درباره نصب دکل‌های دورکننده تگرگ‌زا در اطراف کوه سبلان منتشر شد و گفته شد که این دکل‌ها سبب پراکنده شدن ابر‌های بارش‌زا در منطقه می‌شود.
 
سرطان سینه بدخیم قابل درمان است؟
تشخیص سرطان سینه
در اینجا تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در مورد تومور مغزی، تشخیص سرطان سینه و موارد دیگر در اختیار شما قرار دهیم.
 
قانون ۵ ساعت مهم زندگی
قانون بنجامین فرانکلین
در چند دهه اخیر یک صنعت خانگی پا گرفته که به بررسی و مرور ارزش‌های میلیونر‌های «خودساخته» می‌پردازد. یکی از یافته‌های کلیدی این صنعت خانگی مفهوم «قاعده ۵-ساعت» است.
 
۵ خرید‌ شادی بخش از نظر دانشمندان
طبق تحقیقات
تحقیقات نشان داده صرف پول به شکل فکر شده در زمینه‌های بخصوصی، حس رضایت را افزایش می‌دهد. برعکس مصرف گرایی، خرید آگاهانه کمک بیشتری به سلامت روان می‌کند.
 
زمان مناسب برای مصرف ویتامین دی
طبق تحقیقات انجام شده
ویتامین دی از مهم‌ترین مکمل های بدن است و باید در زمان مخصوصی مصرف شود بهترین زمان مصرف این ویتامین در روز است ویتامین دی انواع مختلفی دارد و در دوزهای مختلفی تهیه شده است که مصرف آن‌ها با هم متفاوت است.
 
تفاوت بین کاشت مو و تزریق پرپ: کدامیک برای شما بهتر است؟
درمان ریزش مو
کاشت مو و تزریق پرپ دو روش موثر برای درمان ریزش مو و کاهش فرماندهی موهای ضعیف هستند. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌ها و مزایا و معایب خود را دارند که انتخاب بین آن‌ها ممکن است بسته به وضعیت فرد متفاوت باشد.
 
ظرفیت بالای ایران در طب سنتی و مکمل
پروفسور حسن امین توضیح داد
روز ششم دی ۱۴۰۲ پروفسور حسن امین، فیلسوف، حقوقدان و ایرانشناس شناخته‌شده بین‌المللی، در یک سخنرانی مرتبط با تاریخ پزشکی و طب سنتی از امکان رنسانس علمی و فرهنگی ایران در این زمینه‌ سخن گفت.
 
اگر در خواب بختک به سراغتان می‌آید بخوانید!
فلج خواب
حدود ۷۵ درصد از افراد همراه با چنین حالتی توهمات دیداری یا شنیداری هم تجربه می‌کنند که می‌تواند به شکل احساس حضور فرد دیگری در اتاق، احساس سنگینی یا فشار روی قفسه سینه یا پرواز و خروج از بدن تجربه شود.
 
کاشت مو بهترین درمان برای رفع کچلی در دراز مدت (معرفی ۶ مزیت آن)
درمان کچلی
کاشت مو بهترین درمان برای رفع کچلی در دراز مدت| مو ارتباط مستقیمی با اعتماد به نفس دارد اگر دچار مشکل ریزش مو هستید می توانید با کاشت مو مشکل را برطرف کنید.
 
معرفی بهترین دندانپزشکی ارزان در تهران + لیست قیمت دندانپزشکی
کلینیک دندانپزشکی
با مراجعه به دندانپزشکی ارزان در شرق تهران، علاوه بر دریافت خدمات باکیفیت، هزینه‌‌های بالا نیز متحمل نخواهید شد. در این متن مزایا و معایب این کار را بررسی می‌کنیم.
 
هشدار؛ این ۸ علامت نشانه سرطان است
نشانه‌ های مهم؛
در برخی موارد کاهش وزن غیر ارادی ممکن است ناشی از علل دیگر مانند پرکاری تیروئید باشد. تفاوت این مورد با سرطان این است که در خصوص سرطان، کاهش وزن ممکن است به طور ناگهانی رخ دهد.
 
توزیع اولین محموله داروی وارفارین در سراسر کشور
سازمان غذا و دارو:
سازمان غذا و دارو از توزیع اولین محموله داروی وارفارین خبر داد.
 
قهوه، نوشیدنی جادویی که زندگی شما را تغییر می دهد
خواص قهوه
قهوه، نوشیدنی محبوبی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این نوشیدنی علاوه بر طعم و عطر دلپذیر، خواص و فواید زیادی نیز برای سلامتی دارد.
 
۷ مشکل سلامتی که استرس برای بدن به وجود آورد
وزارت بهداشت:
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، که استرس ممکن است هفت مشکل سلامتی برای بدن به وجود آورد.
 
خارج کردن ۳ کیلو  اشیا فلزی از شکم یک بیمار اهوازی (+عکس)
صبح روز پنجشنبه؛
صبح روز پنجشنبه در یک جراحی نادر نزدیک به سه کیلو گرم پیچ، مهره، سنگ و چندین اشیا فلزی دیگر از شکم یک بیمار خارج شد.
 
کاپشن بدون استین اسمش چیه؟ کاپشن، وست یا پافر؟
Sleeveless Vest
کاپشن بدون آستین اسمش چیست؟ یک کاپشن بدون آستین، یک لباس همه کاره است که گرما و استایل را بدون آستین فراهم می کند، دارای نام گذاری های متنوعی است که ریشه در طراحی، مواد و مفوم فرهنگی آن دارد. بیایید به نام های مختلف این لباس در سراسر جهان بپردازیم:
 
راهنمای خرید لباس پسرانه
لباس کودک
در این مقاله، به بررسی نکات مهم در انتخاب لباس برای پسران و تأثیر این انتخابات بر اعتماد به نفس کودکان خواهیم پرداخت. امیدوارم این راهنما، والدین را در جهت انتخاب هوشمندانه و موفق لباس‌های مناسب برای فرزندانشان کمک می‌ نمایید.
 
راهنمای جامع برای انتخاب اکسیدان مناسب رنگ مو
خرید اصولی اکسیدان
اگر علاقه مند به داشتن موهایی سالم و زیبا در رنگها و تناژهای مختلف همچون قهوهای روشن یا بلوند هستید، قطعا نوع اکسیدان مورد استفاده و تاثیرات آن بر موهایتان از اهمیت زیادی برایتان برخوردار است. ما در این مطلب شما را بیشتر با اکسیدان مناسب رنگ مو آشنا میکنیم و علاوه بر این به نکات کارآمدی که باید برای انتخاب بهترین زمان برای رنگ مو مدنظر داشت هم میپردازیم. همچنین راهنمایی لازم برای خرید اصولی اکسیدان را ارائه می کنیم.
 
اقلیم ایران می‌تواند کشور ما را به قطب گیاهان دارویی تبدیل کند
گفتگو با دکتر ملیکا ملک‌آرا
به تازگی مجموعه مقالات تحلیلی بر صادرات و واردات داروهای ارگانیک و مکمل‌های دارویی نوشته دکتر ملیکا ملک‌آرا منتشر شده است.
 
لباس پرنسس دایانا رکورد زد (+عکس)
در یک حراجی در آمریکا
شاهزاده دایانا، اولین بار این لباس را در ضیافت شام شهردار فلورانس بر تن کرد، هنگامی که در سال ۱۹۸۵ در یک تور سلطنتی با همسرش چارلز به ایتالیا سفر کرده بود.
 
کلاه های کلاسیک زنانه با چه لباسهایی ست میشوند؟
خرید کلاه زنانه
در دنیای مد و فشن، جزئیات کوچک می‌توانند تأثیرات بزرگی را در ایجاد یک استایل شگفت‌آور و به یاد ماندنی به ارمغان بیاورند. یکی از این جزئیات مهم و متنوع، کلاه‌ها هستند که یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه بوده و می‌توانند استایل شما را به‌طور چشمگیری تغییر دهند. کلاه‌های کلاسیک زنانه، مدل‌هایی هستند که در طول زمان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند و همیشه مد هستند و می‌توانند به استایل شما ظرافت، زنانگی و جذابیت بیشتری ببخشند.
 
دانشجوی ۲۰ ساله دختر شایسته فرانسه شد
نود و چهارمین دوره انتخابات
خانم ژیل که به دلیل موهای کوتاهش خود را از سایر دختران شایسته فرانسه متمایز کرده، در حال تحصیل در رشته ریاضیات و علوم کامپیوتر کاربردی در علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه شهر لیل است.
 
عشق و نگاه انسانی؛ راه درمان کودکان سرطانی
در بیمارستان محک؛
ارتباط مؤثر و صحیح با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آن‌ها، همواره یکی از مهم‌ترین رویکردهای پرستاران بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان محک بوده است و اقدامات گسترده‌ای در واحد پرستاری محک انجام شده تا کیفیت این ارتباط افزایش یابد.
 
توصیه مهم؛ اگر این ۸ نشانه را دارید با خودتان مهربان باشید
چرخه را بشکنید
اگر این نشانه‌ها را در خودتان شناسایی کرده‌اید، خیلی احتمال دارد که دچار احساس شدید بی‌کفایتی باشید. اما یادتان باشد که این احساس هویت شما را تعریف نمی‌کند.
 
چرا کمپانی ساعت سیکو SEIKO شرکت موفقی هست؟
نمایندگی ساعت سیکو
سیکو یکی از برندهای ساعت‌سازی ژاپنی است که با بیش از صد و پنجاه سال قدمت همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. شرکت سیکو در طول سال‌های فعالیت خود در این حرفه، نوآوری‌های بسیاری ابداع کرده که باعث تغییر و تحولات بزرگی در صنعت ساعت‌سازی شده است. این برند ژاپنی با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری مانند زلزله توکیو و مشکلات اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم، همچنان به فعالیت خود ادامه داده و امروزه به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ساعت‌سازی در جهان تبدیل شده است. شرکت سیکو در اقصی نقاط دنیا نمایندگی‌های رسمی خود...
 
توصیه یک متخصص درباره نمک‌های رنگی
هشدار!
دکتر میرمحمد خان گفت: کم هوشی در کودکان یکی از عوارض این نمک هاست.
 
همه چیز درباره کبد چرب
یک متخصص توضیح داد؛
نداشتن تحرک کافی، تغذیه نامناسب و سبک زندگی نادرست معمولاً باعث بروز بیماری‌های زیادی از جمله بیماری کبد چرب می‌شود.
 
انواع زعفران کدامند؟ ( تفاوت زعفران سرگل و نگین )
یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین ادویه‌های جهان
زعفران، یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین ادویه‌های جهان است که از گل زعفران به دست می‌آید. این گیاه که بومی ایران است، در قرن‌ها پیش توسط ایرانیان کشف شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یک کالای ارزشمند در سراسر جهان شناخته می‌شود. زعفران دارای خواص و مزایای متعددی برای سلامتی است. این ادویه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌توانند به محافظت از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد مضر کمک کنند. زعفران همچنین دارای خواص ضد التهابی و ضد افسردگی است. در این مقاله، ما به بررسی انواع زعفران و ویژگی‌های هر یک خو...
 
اهمیت مد و لباس در سلامت روان فردی و اجتماعی
یادداشت| امیر زبده
لباس مناسب و ظاهر آراسته، بیش از اینکه کلم‌های را بر زبان بیاوریم تصوراتی از ما در ذهن دیگران ایجاد می‌کند و صرف نظر از اینکه انها چه درکی از ظاهر ما گرفته اند، از هوش، شایستگی ،مهربان، عزت نفس، اعتماد به نفس، قدرت و موفقیت ما خبر می‌دهند.
 
مصرف ملاتونین در کودکان و نوجوانان ضرر دارد؟
شیوع مشکلات خواب
شیوع مشکلات خواب باعث افزایش سریع نرخ مصرف ملاتونین در کودکان شده است برخی پزشکان مشکلات خواب را به افزایش بیماری‌های روانی و استفاده زیاد از موبایل نسبت می‌دهند.
 
ضرورت برگزاری رویدادهای استارتاپی گیاهان دارویی
یادداشت| دکتر ملیکا ملک‌آرا
گیاهان دارویی یکی از مهمترین منابع دارویی است که از هزاران سال پیش کاربرد داشته اند سازمان بهداشت جهانی تخمین زده است که بیش از هشتاد درصد مردم به صورت سنتی و یا مدرن از گیاهان دارویی استفاده می کنند.
 
علامت‌های تبدیل غم به افسردگی
یک روانپزشک توضیح داد:
یک روانپزشک گفت: برخلاف افسردگی که پایدار و طولانی‌تر است، غم و اندوه موقتی و گذرا است.
 
داروی جدید برای سرطان روده کشف شد
براساس مطالعه جدید
محققان مرکز سرطان «پیتر مک‌کالوم» در استرالیا متوجه شدند که وقتی Divarasib با داروی درمان سرطان دیگری که «ستوکسی‌مب» نام دارد ترکیب شد، ۶۲ درصد از بیماران مبتلا به تومورهای ناشی از جهش در ژن KRAS نتیجه مثبتی را تجربه کردند.
 
آب درمانی برای زانو
هیدروتراپی
آب درمانی برای زانو یکی از روش های بسیار پرطرفدار و سنتی است که به آن هیدروتراپی هم می گویند. بسیاری از افرادی که با درد زانو دست و پنجه نرم می کنند، بهتر است با فواید آب درمانی برای بهبود درد خود آشنا شوند که بدون اغراق یکی از مؤثرترین روش ها به شمار می آید. البته نکته ای که وجود دارد، این است که آب درمانی بدون تخصص و برنامه مشخص چه بسا عوارضی را هم به دنبال داشته باشد و به همین دلیل، بهترین کار این است که زیر نظر پزشکی ماهر بتوان آب درمانی را انجام داد.
 
رژیم غذایی موثر در جلوگیری از «یائسگی»
نکات مهم
مکمل‌های ویتامین E به طور خاص در کاهش علائم یائسگی و از جمله گرگرفتگی موثر است؛ تحقیقات نشان داده است که ویتامین E یک تنظیم کننده هورمونی است و سطح استروژن خون را ثابت نگه می‌دارد.
 
فواید و مضرات قهوه بر سلامت بدن
خرید و مصرف قهوه
مطالعات نشان می‌دهد که مصرف قهوه در حد متوسط، یعنی حدود ۲ تا ۵ فنجان در روز، بیشترین فواید سلامتی را دارد. البته، برخی از افراد ممکن است نسبت به مقادیر بالاتر کافئین حساس باشند.
 
روشن و شفاف شدن پوست با این ۴ نوشیدنی
نوشیدنی صبحگاهی
با مصرف ۴ نوشیدنی مغذی و پرخاصیت، صبح خود را با نشاط و شادابی آغاز کنید.
 
هر آنچه که در باره پانسمان زخم در منزل باید بدانی
درمان زخم‌
پانسمان زخم یک روش مؤثر برای درمان زخم‌ها است و انجام آن به صورت صحیح می‌تواند فرآیند بهبود زخم را تسریع دهد. روش‌های مختلفی برای پانسمان زخم وجود دارد که به موقعیت و نوع زخم بستگی دارند. در ادامه، چند روش پرکاربرد برای انجام پانسمان زخم آورده شده است.
 
۸ نکته مهم در بروز سرطان پستان
مهم‌ترین عامل مرگ و میر زنان در ایران
سرطان سینه، مهم‌ترین عامل مرگ و میر زنان در ایران و دنیا به حساب می‌آید که اگر در زمان مناسب تشخیص داده شود، هزینه درمان و عوارض ناشی از آن کمتر شده و عمر بیمار افزایش می‌یابد.
 
راهکارهایی برای ارزآوری صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی
یادداشت| دکتر ملیکا ملک‌آرا
وجود یازده اقلیم از چهارده اقلیم شناخته شده جهان، برخورداری از ۳۰۰ روز آفتابی در سال و اختلاف دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتیگرادی میان سردترین و گرمترین نقطه در کشور، شرایط مساعدی برای کشور پهناور ایران به لحاظ بهره‌مندی از یک اکولوژی منحصر به فرد فراهم کرده است.
 
زن آفریقایی در ۷۰ سالگی مادر شد
در کامپالا، پایتخت اوگاندا؛
سفینه ناموکوایا که از طریق فرایند لقاح مصنوعی باردار شده بود روز چهارشنبه در یک بیمارستان زنان در کامپالا، پایتخت اوگاندا پسر و دختر خود را طی یک عمل سزارین به دنیا آورد.
 
اهمیت طراحی لباس در سینما
از زبان یک کارشناس مد
یک کارشناس مد معتقد است حضور طراحان زبده لباس در سینما به باورپذیری و محبوبیت یک کاراکتر کمک شایانی می‌کند.
 
دریچه‌ای نو به‌سوی درمان کودکان مبتلا به سرطان چشم
با هدف بهبود خدمات درمانی؛
با هدف بهبود خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان چشم (رتینوبلاستوما) تفاهم‌نامه‌ای میان محک و مؤسسه پیشگیری از نابینایی (مپینا) و پژوهشکده چشم و علوم بینایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.
 
دلایل پوسیدگی دندان کودکان + درمان پوسیدگی دندان کودک در خانه
کلینیک دندانپزشکی اطفال
یکی از شایع ترین مشکلات دهان و دندان در کودکان پوسیدگی دندان است که به دلایل مختلف به وجود می آید و می تواند عوارض ناگواری را برای کودک داشته باشد. ما در این مطلب به بررسی دلایل ایجاد پوسیدگی دندان در کودکان و روش های درمانی آن در منزل می پردازیم.
 
تاثیر استرس بر سفیدی موی سر
اضطراب مزمن
این فرایند پیچیده به عوامل مختلفی از جمله ژنتیک، شرایط محیطی و شیوه زندگی بستگی دارد. در شرحی دقیق‌تر می‌توان استرس، مصرف سیگار، تغذیه نامناسب، شرایط پزشکی خاص و قرار گرفتن در معرض آلاینده‌ها را نیز در آن موثر دانست.
 
آنفلوآنزا اوج می‌گیرد
در آذرماه؛
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با تشریح آخرین وضعیت بروز بیماری‌های فصلی در کشور، با تاکید بر اینکه اکنون بیشترین سهم بیماری‌زایی مربوط به آنفلوآنزاست، گفت: از این رو به افراد بالاتر از ۶۰ سال، کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، زنان باردار و... توصیه می‌شود سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.
 
شیوع بالای نوجوانان مبتلا به میگرن
رئیس انجمن سردرد ایران:
دریک بررسی انجام شده از طرف گروه تحقیقاتی ما در گروه نوجوانان که در مدارس صورت پذیرفته، ۶۰درصد از نوجوانان گفتند که در سه ماه گذشته چندین مرتبه سردرد را تجربه کردن و خیلی از اوقات این سردرد منجر به غیبت از مدرسه و یا کاهش کارایی این افراد در مدرسه بود که از علل شایع آن سردردهای میگرنی، تنشی و سردردهای پس از ضربه های خفیف با فعالیتهای ورزشی بود.
 
مد فرایند عجیبیست!
روانشناسی در مد؛
روزنامه آسیا سالیان پیش با امیر زبده، مدل و کارشناس استایل، گفت و گویی پیرامون صنعت مد و فشن ایران داشت که گزیده‌ی از پاسخ‌های او را در ادامه می‌خوانید.
 
بنیانگذار کاشت مو و ابرو در ایران - دکتر فاطمه کمالی
جراحی زیبایی
دکتر فاطمه کمالی بنیانگذار کاشت مو و ابرو در ایران و اولین نفری بود که کاشت مو را یاد گرفت و با خود به ایران آورد و عرصه جدیدی در صنعت جراحی زیبایی ایجاد کرد.
 
پشه استخوان‌شکن به تهران می آید/جزئیات هولناک یک بیماری
تب خوفناک حشره آئدس
نامش آئدس است و با خود تب می‌آورد؛ شهرت این پشه ببر آسیایی است و می‌گویند اگر تبش به استخوان برسد، استخوان‌شکن می‌شود...
 
۷ مورد از بهترین تشک های بادی اینتکس را بشناسید!
لذت خوابی آرام و آسوده
با مطالعه راهنمای خرید بهترین تشک بادی اینتکس می توانید لذت خوابی آرام و آسوده را تجربه نمایید. اینتکس، بهترین برند خارجی در زمینه تولید محصولات بادی و آبی است. کیفیت بالای تولیدی محصولات اینتکس بر همگان آشکار است. تشک‌های بادی اینتکس دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که استفاده از آنها برای گروه های مختلف سنی امکان پذیر می باشد. تشک‌های بادی اینتکس با استفاده از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند و طول عمر استفاده از آنها زیاد است.
 
چگونه سرماخوردگی را سریع درمان کنیم؟
درمان سریع سرماخوردگی در خانه
راه های درمان سرماخوردگی شامل تعدادی تکنیک های تخصصی پزشکی و مراقبت های خانگی است که باید به طور دقیق آن ها را رعایت کنید. درمان سریع سرماخوردگی باید به موقع و در دوره اوج بیماری انجام شود تا این ویروس مدت زمان زیادی در بدن بیمار باقی نماند.
 
آنچه درباره لیزر موهای زائد تناسلی باید بدانید باتوجه به گفته شرکت هیوا مد
دستگاه لیزر مو
لیزر موهای زائد تناسلی یک فرآیند کاهش موهای زائد در منطقه تناسلی با استفاده از انرژی لیزر است. این فرآیند برای همه افراد مناسب است و به عنوان یک روش موثر و محبوب برای کاهش رشد موهای زائد در ناحیه تناسلی به کار می‌رود.
 
دکتر مسیح کاویان متخصص لیزر دندان از آلمان
خدمات دندانپزشکی
دندانپزشکی از مهم ترین حوزه های درمانی است. از آنجایی که سلامت دندان ها تاثیر بسیار جدی بر کیفیت زندگی افراد دارد؛ دریافت خدمات مناسب دندانپزشکی بسیار اهمیت دارد. برای دریافت خدمات مناسب، مهم ترین گام، انتخاب یک کلینیک و دندانپزشک معتبر و مناسب است.
 
چگونه با عطر زدن خط بو و ماندگاری ایجاد کنیم؟
راهکارهایی استفاده مفید از ادکلن
شناختن نوع عطر و تشخیص ماندگاری آن راهکارهایی دارد؛ به عنوان مثال هرچه میزان غلظت عطر یا ادکلن بیشتر باشد، پخش بوی آن کمتر است و..
 
لیفت شقیقه بهتر است یا لیفت ابرو؟ فرق آن در چیست؟
دو روش جراحی زیبایی
لیفت شقیقه و لیفت ابرو دو روش جراحی زیبایی هستند که برای جوانسازی چهره و بهبود شکل چشم‌ها استفاده می‌گردند. این دو روش اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند، اما در واقع دو روش متفاوت هستند و برای مشکلات متفاوتی از جمله افتادگی پلک، چین و چروک های ابرو و شقیقه مناسب خواهند بود. لیفت شقیقه عملی است که برای بهبود شکل گوشه چشم و حذف چین و چروک اطراف چشم است. در این روش، پوست از بالا به پایین و از داخل به بیرون کشیده می شود.
 
ادکلن اصل از کجا بخرم؟ ((معتبرترین فروشگاه خرید عطر اورجینال))
خرید عطر و ادکلن اصل، اورجینال و معتبر
میدانید از چه فروشگاهی ادکلن اصل و اورجینال تهیه کنید؟ در ادامه به شما فروشگاهی را معرفی میکنیم که بتوانید براحتی در آن اقدام به خرید عطر و ادکلن اورجینال کنید.
 
خرید زانوبند زاپیامکس بهترین انتخاب برای درمان زانودرد است
درد در قسمت زانو
زاپیامکس زانوبندی جدیدی از شرکت زایسترونیک آلمان است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته خود، برای زندگی مدرن امروزی بسیار عالی است. زیرا در جوامع امروزی افراد به دلیل مشغله‌های کاری، عدم ورزش، بیماری‌های خاص و تصادفات دچار ناراحتی و درد در قسمت زانو می‌شوند.
 
آیا می دانید استرس با بدن چه می کند؟
اضطراب
استرس و اضطراب اثرات بسیار مخرب و بدی بر بدن انسان می گذارند. افراد در شرایط حساس و زمانی ک با مشکلات مواجه می شوند، دچار استرس بیش از حد می شوند و دست و پایشان را گم می کنند. استرس می تواند بر تمام اعضای بدن تاثیر بگذارد و عملکرد برخی از آن ها را مختل کند. اضطراب و استرس از آن چه که شما تصور می کنید، مخرب تر و بدتر است.
 
۶ مزیت لیزر موهای زائد
حذف دائمی موهای زائد
در مقاله پیش رو، لیزر موهای زائد صورت، هزینه، عوارض و مراقبت های آن را بطور کامل و خلاصه به شما ارائه خواهیم کرد.
 
آموزش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز چقدر هزینه دارد؟
دوره‌های آموزشی ابرو
دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز ابرو، آموزش ریموو ابرو، کانتور لب و شیدینگ ابرو و ... با توجه به بازارکار داغ این حرفه‌ای بسیار درآمدزا می‌باشد. درصورتی که به دنبال حرفه‌ای برای دستیبابی به درآمدزایی میلیونی هستید، شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز ابرو و آموزش ریموو ابرو فرصتی طلایی برای شما محسوب می‌شود.
 
بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران
بهترین روانشناسان
کلینیک های زیادی همچون ذهن سوم، ذهن آرا، مکث، حال کوک،اشتیاق، چمان، ایماژ و... هستند که می توان هریک از آن ها را به عنوان بهترین مرکز مشاوره آنلاین روانشناسی در استان تهران نامید.
 
بهترین جراح چشم برای عمل لازک در تهران
عیوب انکساری
عیوب انکساری یکی از شایع ترین مشکلات چشمی هستند؛ که فرد را مجبور به استفاده از عینک یا لنز می کنند. آرزوی تمام افراد نزدیک بین، دوربین و آستیگماتیسم، رهایی از عینک است. چند سالی است که روش های نوینی برای اصلاح عیوب انکساری و رهایی از عینک و لنز وارد حرفه پزشکی شده است.
 
قدرت مهم  فناوری mRNA
دنیای جدیدپزشکی؛
آینده واکسن‌های mRNA به مشکلات عفونی محدود نیست و خط مقدم بعدی مقابله با سرطان‌ها است سال‌ها است پژوهشگران به دنبال راهکاری هستند که به جای شیمی‌درمانی بتواند مستقیما سلول‌های سرطانی را هدف گرفت و به‌نظر می‌رسد پاسخ ما mRNA است.
 
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۴ ۳ ۴ بعدی »