صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی

اخبار اجتماعی

معرفی سرزمین سوخاری شیراز + منو و اطلاعات تماس
مرغ سوخاری
امروزه طرفداران غذاهای فست فودی بسیار بیشتر از قبل شده است. بخشی از این غذاها مربوط به سوخاری‌ها هستند که معمولا در منوی اکثر فست فودها می‌توانید آنها را ببینید. اما در مقابل رستوران‌هایی نیز در جهان وجود دارند که به صورت تخصصی به سرو انواع سوخاری می‌پردازند. نمونه این مجموعه‌ها را در ایران هم داریم و سرزمین سوخاری شیراز یکی از آنهاست. در این مجموعه که شعبات مختلف آن در شهرهای دیگر نیز وجود دارد همه غذاها به صورت سوخاری شده بوده و با طعم و مزه‌های مختلف سرو می‌شوند.
 
زن ۵۶ ساله هفت مرد مسن را به قتل رساند!
کشتن مردان سالخورده و پولدار
زن ۵۶ ساله‌ای که پس از ازدواج با هفت مرد مسن و متمول که آنان را به قتل رساند، در محمودآباد دستگیر شد.
 
بی عدالتی در حق ضامن وام بانکی!
رنج‌نامه‌ای از طرف یک فعال اقتصادی به مقامات بانکی کشور :
یکی از مخاطبان وبسایت آسیانیوز، رونوشتی از نامه ارسالی خود به روسای قوه قضائیه، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار، با موضوع «بی عدالتی دیگری در سیستم بانکی» برای ما ارسال کرده است. تحریریه آسیانیوز هم بدون رد یا تأیید محتوای این نامه و صرفاً جهت اجرای رسالتِ مطبوعاتی خود، به شرح زیر اقدام به بازنشر این نامه نموده است:
 
چه فصلی برای سفر به استانبول مناسب است؟
سفر به ترکیه
بهترین زمان برای سفر به ترکیه اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت است. در واقع فصل بهار و پاییز را می توان مناسب ترین فصل برای سفر به ترکیه دانست. اگر هوای گرم و خنک بهاری را دوست دارید، بهار را انتخاب کنید و اگر رنگ های درختان پاییزی را با بادهای سرد را می پسندید، در پاییز به ترکیه سفر کنید.
 
لیست بهترین موسسه‌های مهاجرتی توسط برتر ویزا منتشر شد
انجام امور مهاجرت
امروزه که تب‌وتاب مهاجرت به خارج از کشور در ایران داغ شده یکی از مشکلات مهاجران انتخاب مؤسسه مهاجرتی مناسب برای انجام امور مهاجرت است؛ ازاین‌رو شناخت بهترین موسسه‌های مهاجرتی امری ضروری برای متقاضیان می‌باشد.
 
بهترین قیمت درب آکاردئونی را از کجا پیدا کنیم؟
راهکاری در برابر سرقت
قیمت درب حفاظ آکاردئونی بسته به نوع گل و متریال متفاوت است. به عنوان مثال حفاظ آکاردئونی ۳ گل در تابستان ۱۴۰۲ هر مترمربع حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان و حفاظ آکاردئونی ۵ گل سلطنتی هر مترمربع ۳ الی ۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان فروخته می شود.
 
آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری
خبر مهم سازمان سنجش
برای داوطلبان کنکور سراسری که تا امروز برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تمدید شد.
 
جزئیات تکان دهنده درباره مرگ دو کودک در بوستان زیتون تهران
روز گذشته دو کودک در پارک غرق شدند
یکی از کانال های خبری شهری از مرگ تکان دهنده دو کودک در پارک زیتون منطقه ۲۱ تهران خبر داد.
 
فوری/شنبه به جای پنج شنبه تعطیل می شود؟
آخرین وضعیت درباره تغییر تعطیلات آخر هفته
یک نماینده مجلس از افزایش امضاهای طرح افزایش تعطیلات آخر هفته خبر داده است.
 
انتخاب رشته‌های با آزمون و بدون آزمون کنکور سراسری آغاز شد+جزئیات
از امروز
سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
 
استعلام و پرداخت خلافی خودرو به صورت تجمیعی در سامانه آیتول
تسویه آنلاین و سریع خلافی خودرو
آنلاین شدن فرآیند استعلام و پرداخت خلافی خودرو، یکی از کاربردیترین خدمات سامانه های خودرویی محسوب میشود، چرا که این خدمت امکان تسویه سریع و دقیق خلافی خودرو را برای مالکان خودرو فراهم کرده است.
 
آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد+جزئیات و لینک
در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته
ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهرماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.
 
آغاز ثبت نام پذیرش دانشجوی دانشگاه پیام نور برای ترم مهر
خبر مهم معاون آموزشی دانشگاه
دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی برای ترم مهرماه در ۵۳۵۵ رشته محل دانشجو جذب می‌کند.
 
چرا افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله در ایران خودکشی می کنند؟
۱۰۰ هزار نفر خودکشی یک سال
بیشتر خودکشی‌ها در ایران بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله روی می‌دهد و طبق اعلام وزارت بهداشت، در سال ۱۳۹۷، ۱۰۰ هزار نفر خودکشی کرده اند.
 
آموزش با نون اضافه
یادداشت
روز اول تدریس ام در دانشگاه متوجه بی انگیزه بودن دانشجویانم شدم و احساس کردم باید کمی بیشتر آنها را آگاه کنم.
 
بهترین فصل سفر به مشهد چه زمانی است؟
بخشی از دشت باستانی توس
سفر به مشهد نکات مهمی دارد که از جمله آنها بررسی بهترین فصل برای سفر و زیارت و حتی خرید است. همچنین برای بازدید از جاذبه‌های این شهر بررسی زمان مناسب بسیار هوشمندانه است.
 
فوری: امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان!
اخذ اقامت کانادا
جدیدا امکان تبدیل ویزای توریستی به کاری کانادا برای ایرانیان توسط دولت این کشور فراهم شده است. برای اطلاع از شرایط و مراحل لازم با ما همراه باشید.
 
بهترین دانشگاه های پزشکی آلمان
مهاجرت تحصیلی به آلمان
آیا تحصیل پزشکی در آلمان جزء برنامه های شماست؟ قبل از بررسی لیست بهترین دانشگاه های پزشکی آلمان اول قصد داریم تا به چند سوال مهم در حوزه پزشکی آلمان پاسخ بدهیم؛ که به احتمال زیاد سوال شما عزیزان هم هست.
 
آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور اعلام شد/جزئیات تغییرات در کنکور
کنکور ۱۴۰۲
دفترچه انتخاب رشته و راهنمای انتخاب رشته تا روز یکشنبه ۲۹ مردادماه منتشر و انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ نیز از ۳۱ مرداد ماه آغاز خواهد شد.
 
لیست بهترین هتل های شهر وان برای اقامت شما
سفر به ترکیه
در صورتی که برای سفر بعدی خود به ترکیه، شهر وان را انتخاب کرده‌ و درگیر برنامه‌های سفر خود هستید، آشنایی با بهترین هتل های وان برایتان مفید خواهد بود. شهر وان، یکی از شهرهای کشور ترکیه است که قدمت ۳۴۰۰ ساله دارد. این شهر به دلیل نزدیکی به مرز کشور ایران به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان به شمار می‌آید. از جمله جاذبه‌های اصلی شهر وان می‌توان به دریاچه این شهر اشاره کرد که همه ساله افراد زیادی را برای بازدید از این دریاچه به این شهر می‌کشاند.
 
شرایط اجاره ماشین در کیش
بلیط هواپیما تهران کیش
خرید یک بلیط هواپیما تهران کیش و اجاره خودرویی در این جزیره می­تواند تعطیلاتی لذت­بخش برای شما به­ همراه داشته باشد.
 
بیمه مسافرتی چیست؟
حوادث احتمالی در طول سفر
بیمه مسافرتی از انواع بیمه نامه‌های رایج می‌باشد که طبق قرارداد آن، مسافر در مقابل رخداد حوادث احتمالی در طول سفر خارجی خود، تحت محافظت به لحاظ پرداخت خسارت قرار می‌گیرد. لازم است همان قدر که برای خرید تور یا رزرو هتل و حتی هزینه اضافه بار هواپیما، دقت عمل به خرج می‌دهید، برای انتخاب بیمه مسافرتی نیز حساس باشید و بدانید بیمه مسافرتی شامل چه مواردی می شود. در این بیمه نامه، معمولا هزینه‌های درمانی در مسافرت خارج از کشور، هزینه‌های ناشی از کنسلی پرواز، گم شدن مدارک و … تحت پوشش قرار می‌گیرد.
 
قربانیان سایت همسریابی چه کسانی هستند؟
فریب و تزویر در سایت های غیرمجاز
یک مقام سایبری گفت: شگرد کلاهبرداران فعال در این حوزه بسیار پیچیده بوده و پس از برقراری ارتباط عاطفی با متقاضیان و جلب اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری می کنند.
 
تحصیل در ایتالیا، رویایی دست یافتنی
ویزای تحصیلی ایتالیا
در این مقاله تلاش می‌کنیم به تعدادی از پرتکرارترین سؤالات شما در زمینه تحصیل در ایتالیا بپردازیم.
 
انتشار کارنامه نهایی کنکور ۱۴۰۲ تا هفته آینده
از سوی سازمان سنجش
کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز هفته آینده منتشر می شود.
 
راه های دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری کبک
مهاجرت به کانادا
فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در استان کبک، توجه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را به این استان جلب کرده‌ است. مانند سایر روش‌های مهاجرت به استان کبک، متقاضیان برنامه‌های سرمایه‌گذاری در این استان نیز ابتدا باید گواهی انتخاب استان کبک یا CSQ دریافت کنند. این گواهی، به متقاضیان سرمایه گذاری در استان کبک اجازه می‌دهد وارد این استان شوند و از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری در استان کبک به اقامت دائم کانادا دست پیدا کنند.
 
بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان
انتخاب بهترین طراح دکوراسیون
آیا به دنبال پیدا کردن بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان هستید؟ آیا تصمیم گرفتن درباره همکاری با یک شرکت طراحی دکوراسیون برایتان سخت است؟ آیا هنوز نتوانسته‌اید یک شرکت طراح دکوراسیون مورداعتماد پیدا کنید؟
 
بهترین قالیشویی شرق تهران را بشناسید!
شستشوی فرش
قطعا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می دانند مراکز قالیشویی در منطقه آن ها زیاد است اما به دنبال بهترین هستند. تنها راه شناختن بهترین مراکز قالیشویی شرق تهران این است که با تفاوت های آن ها با دیگر مجموعه ها آشنا شوید.
 
بهترین آجیل فروشی تهران: خرید مطمئن و با کیفیت در تهران
خرید آجیل با کیفیت
در این مطلب به معرفی فروشگاه اصل تبریز به عنوان بهترین آجیل فروشی تهران می‌پردازیم و تعدادی از محصولات متنوع آن را به شما معرفی می‌کنیم.
 
ویژگی‌های مهم باکس حمل گربه و باکس حمل سگ در سفر+ غذای سگ مناسب در سفر
حیوانات خانگی
انتخاب مناسب‌ترین باکس حمل گربه و باکس حمل سگ در سفرها، از دغدغه‌های مهم و اساسی دارندگان این دسته حیوانات خانگی است. بر کسی پوشیده نیست که اکثر افرادی که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند احساس مسئولیت بالایی به این حیوانات دارند و چنانچه مشکلی برای این حیوانات رخ دهد، این افراد مدام خود را سرزنش می‌کنند.
 
کدام شهر کانادا را برای سفر انتخاب کنیم؟
سفر به کانادا
دومین کشور بزرگ جهان به لحاظ وسعت، کشور کانادا است که علی‌رغم کم‌جمعیت بودن، مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و این جاذبه ها سبب شده‌اند که کانادا تبدیل به یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار برای گردشگری شود.
 
صفر تا صد شرایط تحصیل دندانپزشکی در کشور ترکیه
تحصیل در ترکیه
یکی از رشته های محبوب و پرطرفدار، تحصیل در رشته دندان پزشکی در کشور ترکیه می باشد. هر ساله تعداد کثیری از دانشجویان کشورهای مختلف من جمله دانشجویان ایرانی برای تحصیل در ترکیه و خصوصا رشته دندان پزشکی وارد دانشگاه های این کشور می شوند. کشور ترکیه شرایط بسیار ایده آلی را برای تحصیل در رشته دندان پزشکی ایجاد کرده است.
 
جزئیات درباره حمله به پلیس با قمه
سازمان اطلاعات پلیس خبر داد
براساس گزارش ها چند فرد مهاجم در اقدامی عجیب با قمه به سمت ماموران پلیس راهور حمله‌ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شدند.
 
بهترین گل های مناسبت های ۱۴۰۲ در گل فروشی VIP Shop
گل مناسبتی
گل فروشی آنلاین VIP shop با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله ای که دارد، توانسته تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای هر مناسبت و مراسمی که به دنبال گل‌های تازه باشید، این گل فروشی پیشنهادی برای شما دارد. وجود این طرح های مختلف از دلایل محبوبیت این گلفروشی آنلاین است.
 
نکات کلیدی و شرایط خرید اقساطی کابینت آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه
یکی از راه‌هایی که برای خرید کابینت آشپزخانه در دسترس مشتریان است، خرید اقساطی است. این روش به مشتریان امکان می‌دهد تا به دلیل عدم توانایی مالی و قیمت های بالای کابینت در شرایط اقتصادی فعلی، کابینت آشپزخانه را به صورت نقدی خرید نکنند و به جای آن، مبلغ کابینت را در قالب اقساط، به شرکت فروشنده پرداخت کنند. در این مقاله، شرایط خرید اقساطی کابینت آشپزخانه و آنچه که باید در نظر داشته باشید را بررسی خواهیم کرد.
 
برنده لاتاری ۱۴۰۲ شوید!!!
اقامت آمریکا
لاتاری گرین کارت آمریکا، برنامه‌ای است که شما را با کم‌ترین هزینه به اقامت دائم آمریکا می‌رساند.
 
بهترین دارالترجمه رسمی در تهران، لندن و استانبول
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
فرآیند ترجمه مدارک به دو حالت رسمی و غیررسمی وجود دارد. ترجمه های غیررسمی نیازی به تاییدیه و مرکز خاصی ندارد. همه ی مترجمانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند، می‌توانند ترجمه غیررسمی مدارک و انواع متون را انجام دهند. این نوع از ترجمه از لحاظ قانونی معتبر نیست و نمی‎توان به آن استناد کرد. روند ترجمه رسمی، روندی متفاوت است و فقط توسط مترجم هایی که از سوی قوه قضاییه تاییدیه دارند، قابل انجام است.
 
سیه مار؛ جان کودکان را در زاهدان گرفت
طغیان کبرای کشنده در سیستان و بلوچستان
مارگزیدگی با طغیان «سیه مار» کبرای کشنده سیستان و بلوچستان جان ۴ کودک را گرفت.
 
انتخاب لباس توسط کودکان چه تاثیری بر شخصیت کودک دارد؟
فروشگاه لباس کودک
همه والدین می‌خواهند که فرزندانشان به خوبی و در رفاه و آرامش رشد کنند و از لحظات زندگی کودکی لذت ببرند. یکی از اصلی‌ترین نیازها برای رشد سالم کودک، لباس مناسب و متناسب با سن و فصل است. انتخاب لباس‌های مناسب برای کودکان یک فرآیند حساس و مهم است که نیازمند دقت و اطلاعات کافی است.
 
فرم ارزیابی رایگان مهاجرت تحصیلی
تحصیل در اروپا
مهاجرت به بهانه تحصیل کار چندان ساده‌ای نبوده و معمولاً متقاضیان قبل از اقدام به دریافت ویزا فرم ارزیابی مهاجرت را پر کرده و با مشاوران در این زمینه مشورت می‌کنند. ما در این مطلب تصمیم داریم در مورد نحوه اپلای تحصیلی و فرم ارزیابی رایگان مهاجرت اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید!
 
پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه
تفنگ‌ و ماشین اسباب بازی و...
معمولاٌ کودکان زمان زیادی از دوران کودکیشان را صرف بازی با انواع اسباب بازی‌های مختلف می‌کنند اما از محبوب ترین و پرطرفدار ترین اسباب بازی‌های پسرانه می‌توان به تفنگ‌ و ماشین‌های اسباب بازی اشاره کرد.
 
معرفی ۵ تا از بهترین هتل های ساری برای تمام سلیقه‌ها
رزرو هتل
ساری یکی از شهر‌های شمالی ایران در بین دامنه‌های رشته‌کوه البرز و سواحل جنوبی دریای خزر است. این شهر مرکز استان مازندران و بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر این استان به شمار می‌رود. ساری نیز همانند سایر شهر‌های توریستی و ساحلی شمال، هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اگر شما هم قصد سفر به ساری را دارید، حتما می‌دانید یکی از مواردی که همیشه در برنامه‌ریزی سفر در اولویت قرار دارد تعیین محل اقامت است.
 
رویش یک کلام در فیلترشکن
گفتگو پشت درهای باز!
تیزر برنامه گفتگومحور «فیلترشکن» منتشر شد.
 
فیلمبرداری همایش؛ مهمترین مواردی که باید بدانید
برگزاری همایش
فیلمبرداری همایش و رویداد یکی از تخصصی ترین فعالیت‌ها می‌باشد، بنابراین برای برگزاری یک رویداد موفق باید موارد مهم را بدانید که در این مقاله بطور کامل به آنها اشاره شده است.
 
بیمه عمر را تا چه سنی می توانیم بخریم؟
یکی از انواع بیمه نامه ها
بیمه عمر یکی از انواع بیمه نامه های اشخاص می باشد که روند پس انداز و سرمایه گذاری در این بیمه نامه در کنار سایر مزایای بیمه نامه ای توانسته این بیمه نامه را به یکی از بیمه نامه های پر طرفدار تبدیل نماید.
 
تجربه بین‌المللی منحصربه‌فرد با تحصیل در کانادا!
مهاجرت به کانادا
بسیاری دوست دارند که ادامه تحصیل خود را در یک محیط بین‌المللی پیش ببرند. از همین رو این افراد کشورهای مختلفی را برای مهاجرت تحصیلی بررسی می‌کنند که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. با این حال می‌توان به این نکته پی برد که کانادا در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است. سطح علمی بالای دانشگاه‌های این کشور باعث شده است تا دانشجویان بتوانند یک تجربه ناب و جذاب را در این کشور پشت سر بگذارند. مسلما اگر شما هم برنامه‌ درستی داشته باشید می‌توانید تحصیل خود را در کانادا آغاز نمایید.
 
چطور اتفاقات را رقم بزنیم و موفقیت جذب کنیم؟
موفقیت
چرا برخی از افراد ظاهرا در رسیدن به موفقیت بهتر از دیگران هستند؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا توانایی و شانس خود را برای به وقوع پیوستن چیزها افزایش دهید. به عنوان مثال، می دانید که اهمال کاری معمولا شما را به جایی که باید بروید نمی رساند، اما به نظر می رسد که نمی توانید از آن اجتناب کنید. علت اصلی به تعویق انداختن کار چیست و چرا همیشه مهم ترین وظایف خود را به تعویق می اندازید؟ آیا می تواند ترس از شکست باشد یا عدم اطمینان از نتایج کارتان؟
 
اطلاعیه جدید ثبت احوال/چه افرادی باید اسم و فامیل‌ خود را تغییر دهند؟
خبر مهم درباره ضرورت تغییر نام در شناسنامه
ثبت احوال اعلام کرد افرادی که نام هایشان موجب هتک حیثیت مقدسات اسلامی می‌گردد باید نسبت به تغییر اسامی زننده و مستهجن اقدام کنند!
 
قوانین نگهداری سگ آپارتمانی در ایران
خرید سگ
در تمام دنیا و تمام کشور های دنیا قوانین برای نگهداری از سگ وجود دارد ایران هم جزو این کشورا هست که قوانینی برای نگهداری سگ های آپارتمانی وجود دارد. بهتر است اول قوانین نگهداری سگ رو که در جهان رعایت میشه رو برسی کنیم و بعد به قوانین نگهداری سگ در ایران بپردازیم.
 
بررسی عکس لاتاری با استفاده از ابزار سایت لایزرو
ثبت نام لاتاری
با اینکه همواره بر سختگیر بودن سایت لاتاری در عکس متقاضیان تاکید زیادی شده است همچنان بسیاری از متقاضیان از تصاویر قدیمی و ایراد دار خود برای ثبت نام لاتاری استفاده می‌کنند. این افراد به بعد از برنده شدن در لاتاری فکر نمی‌کنند، پس از برنده شدن در لاتاری نیاز به طی کردن مراحل اداری لاتاری دارید اگر در مصاحبه لاتاری عکس شما با عکس فرم لاتاری مطابقت نداشته باشد ممکن است در مصاحبه رد بشوید.
 
انتشار فیلم گروگان گیری هولناک در داروخانه شیراز
همراه با توضیحات فرمانده انتظامی فارس
فرمانده انتظامی فارس گفت: فردی با یک دستگاه خودرو پراید به داروخانه‌ای در شیراز مراجعه و با اسلحه گرم اقدام به گروگان گیری کرده است.
 
حذف کنکور
خبر مهم رئیس سازمان سنجش
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با توضیحاتی درباره استرس در کنکور، بر حذف کنکور تاکید کرد.
 
پاسخ به یک استفتاء/شرایط ازدواج دوم مردان/همه جزئیات درباره طلاق زن صیغه ای و رسمی در اسلام
توضیحات مفصل آیت الله مکارم شیرازی
آیت الله ناصر مکارم شیرازی درباره شرایط ازدواج و طلاق رسمی و صیغه، در پاسخ به یک استفتا نوشت: اگر همسر اوّل مرد را در بلاتکلیفی گذاشته، جایی برای تأمین آن شرط باقی نمی ماند..دراین باره گزارشی منتشر شده است..
 
شگفتی‌های فراموش‌نشدنی در جاذبه‌های دیدنی زنجان
چرا زنجان؟
بدون شک زنجان از آن شهرهایی است که کمتر کسی از آن به عنوان مقصد گردشگری یاد می کند. بسیاری از افراد وقتی که دارند به جای دیگری سفر می کنند و مجبور به گذر از زنجان هستند، به گشت و گذار در آن می پردازند؛ اما چرا؟! ما در این مقاله شما را مجاب خواهیم کرد که چرا باید زنجان را به عنوان یک مقصد گردشگری مجزا و مستقل انتخاب کرد؛ هم رنگ جماعت نشوید؛ دقیق تر ببینید و به خاطر بسپارید.
 
هر آنچه باید درباره سفر به چشمه ترکیه بدانید
شهرهای توریستی ترکیه
دیگر مثل سال‌های گذشته، شهرهای توریستی ترکیه محدود به استانبول و آنتالیا نیستند. مردم سراسر جهان بیشتر از گذشته با این کشور آشنا شده‌اند و در سال‌های اخیر، دیگر شهرهای ترکیه با ساخت امکانات رفاهی و تفریحی، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.
 
سوالات آیین نامه رانندگی، تمرینی برای قبولی در آزمون های آیین نامه
قوانین رانندگی در ایران و جهان
در این مقاله در مورد هزینه گواهینامه رانندگی و جریمه های رانندگی و قوانین رانندگی در ایران و جهان و همچنین راه های قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی با سوالات آیین نامه رانندگی را بررسی می کنیم.
 
اعلام ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲+لینک و جزئیات
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
 
رواج انواع صیغه و مرور هزینه ها/زنگ خطر افزایش تمایل زنان به صیغه پولی!
گزارش تکان دهنده از ازدواج های ساعتی در سال های اخیر
هر فردی که دو نفر را معرفی کنه برای صیغه، ۸۰ درصد تخفیف برای خودش محسوب می شه.. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت فرم به آیدی مدیر گروه پیام بدید؛ پیام های رایج کانال هایی که از فعالیت معتبر دم می زنند و ...
 
مزایا و معایب زندگی در امارات متحده عربی | رفتار مردم دبی با ایرانیان
زندگی در دبی
رفتار مردم دبی با ایرانیان چگونه است؟ شرایط زندگی در دبی باتوجه‌به رشد اقتصادی قابل‌توجهی که در سال‌های اخیر داشته، دارای تجهیزات و امکانات بسیاری است...
 
روش نگهداری گل های شاخه بریده در گلدان به مدت طولانی - آموزش گل فروشی رضوان
چگونه عمر گل را بیشتر کنیم
گل فروشی رضوان (rezvanflower.ir): نگهداری گل های شاخه بریده در گلدان : حتما برای شما هم پیش آمده که به مناسبت تولد شما,و یا مناسبت های مختلف به شما دسته گل و یا حتی یک شاخه گل رز هدیه داده اند و شما اولین کاری که با آن دسته گل می کنید این است که یک گلدان و یا یک پارچ تزیینی را پر از آب کرده و شاخه گل هارا درون آن قرار می دهید و چند روزی برای شما عمر میکند.
 
لذت عکاسی در میان کاشی های فیروزه‌ای مسجد کبود تبریز
جاهای دیدنی تبریز
اگر عاشق بناهای قدیمی و آثار به‌جامانده از دوران گذشته هستید، برای سفر به تبریز برنامه‌ریزی کنید تا مسجد کبود تبریز را از نزدیک ببینید. مسجد کبود تبریز، یکی از مساجد قدیمی است که تاریخ ساخت آن به دوران حکومت قراقویونلوها برمی گردد. «سلطان جهانشاه»، مقتدرترین حاکم در سلسه قراقویونلوها بود که دستور ساخت مسجدی باشکوه را داد.
 
راهنمای کامل پرواز تهران شیراز - بهترین هواپیمایی، زمان، قیمت و توصیه‌ها
پرواز به شیراز
شیراز یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود. سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای بازدید از آن، خرید بلیط هواپیما آنلاین است. بدین منظور می‌توانید به اسنپ تریپ، یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما در ایران مراجعه فرمایید. با رزرو آنلاین پرواز تهران شیراز از اسنپ تریپ در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. با اسنپ تریپ، امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران شیراز را خواهید داشت.
 
علت ایست قلبی زائران ایرانی در عربستان/درگذشت بیش از ۸ نفر تا کنون
براساس اعلام ستاد عملیات حج
ستاد عملیات حج ۱۴۰۲ اعلام کرد: تعداد زائران ایرانی فوت شده در مکه و مدینه افزایش یافت.
 
تور داخلی و خارجی، از ارزان ترین تا لوکس ترین در لحظه آخر
سفر و گردشگری
در دنیای امروز، سفر و گردشگری برای بسیاری از افراد به یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها تبدیل شده است. همه ما علاقه داریم به مقاصد جدید سفر کنیم، فرهنگ‌ها و آداب‌ورسوم مختلف را تجربه کنیم و لحظاتی خاص و به‌یادماندنی را به دست آوریم.
 
معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی رامسر
یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای استان مازندران
اگر به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز در دل طبیعت رامسر هستید، پس با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد جاذبه های بی نظیر این مقصد گردشگری توضیح دهیم.
 
راه‌کارهایی برای ریجکت نشدن با بند ۱۳ ویزای توریستی آلمان
اخذ ویزای شنگن
برای اخذ ویزای شنگن نیاز به شرایط و مدارک خاصی دارید !
 
از این نکات مهم برای رزرو تور ارزان و هوایی مشهد غافل نشوید
تور ارزان
در این مقاله برای شما روشن می کنیم که چطور می توانید تور مشهد با هواپیما را با قیمتی ارزان، اما کیفیتی منلسب رزرو کنید.
 
جزئیات حمله به امام جماعت شهرداری در تهران
صبح امروز رخ داد
صبح امروز امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری در خیابان رودکی تهران هدف حمله قرار گرفت.
 
مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل
مراقبت از اعضای سالمند خانواده
مراقبت از اعضای سالمند خانواده نیاز به فداکاری و تلاش زیادی دارد. اگر دقیقاً بدانیم چه کاری باید انجام دهیم، می‌توانیم شرایط خود را آسان‌تر کنیم. اگر احساس می کنیم نمی توانیم همه کارها را خودمان انجام دهیم، از درخواست کمک دریغ نکنیم. یا هم می توانیم با استخدام یک پرستار سالمند پرستاری از والدین خود را به او بسپاریم.
 
مواقعی که زنان به شوهر نیاز دارند
زنان در نبود مردان
براساس تحقیقات زنان روحیات آسیب پذیرتری نسبت به مردان و در نبود آنها دارند.
 
کودکان فارسی و ریاضی را یاد نمی گیرند/بحران جدی سواد در مدارس!
دیدگاه کارشناسان درباره موانع یادگیری در سال های اخیر
بچه های ابتدایی، حداقل شایستگی خواندن را کسب نمی کنند و به تبع حداقل شایستگی درک ریاضیات، علوم و سایر دروس را به دست نمی آورند.
 
۸ دلیل که چرا دادن کارت هدیه بهترین هدیه است
یک هدیه مطلوب
کارت هدیه سال‌هاست به عنوان یک هدیه مطلوب در نظر گرفته می‌شود. از آن‌جایی که این کارت مزایای گوناگونی دارد می‌تواند برای بیشتر افراد هدیه مناسبی باشد. همچنین وقتی به شخصی کارت هدیه می‌دهید در اصل حق انتخاب و فرصت کسب تجربه دلخواه را هدیه می‌دهید زیرا فرد کارت را مطابق سلیقه و نیاز خود خرج می‌کند. در ادامه درباره مزایای کارت هدیه بیشتر توضیح می‌دهیم.
 
شادی و احترام اخلاقی؛ ضرورت های کیفیت زندگی هستند
در نشست «پایداری زندگی شهری» در قطر مطرح شد
عضو ارشد انجمن مطالعات سازمان ملل در نشست پژوهشی «پایداری زندگی شهری در قطر» گفت:رضایت از زندگی، شادی و احترام اخلاقی، باورها و آرزوها، فراتر از جنبه‌های اجتماعی و اقتصادی رفاه انسان، از ضروریات کیفیت زندگی هستند.
 
۵ دلیل برای اینکه به عسلویه سفر کنید
عسلویه کجاست؟
عسلویه جایی بسیار فراتر از میدان‌های گازی است و جاذبه‌های گردشگری خاص و کم‌نظیری دارد. این مقاله را تا آخر بخوانید تا ببینید شهر عسلویه کجاست، چه آب ‌و هوایی دارد و جاهای مهم دیدنی این منطقه کجاها هستند.
 
ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی اختیاری است+جزئیات
یک مقام آموزش‌وپرورش خبر داد
یک مقام مسئول آموزش و پرورش گفت: ممانعتی برای ثبت‌نام کودکانی که دوره پیش‌دبستانی را نگذرانده باشند، در پایه اول تحصیلی وجود ندارد.
 
دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد منتشر شد/آخرین مهلت انتخاب رشته تا ۱۶ خرداد
براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور
دفترچه انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی امروز بر سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
 
معرفی زیبایی های غار علیصدر همدان
جاهای دیدنی همدان
در این نوشته با شگفتی های غار علیصدر همدان بیشتر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.
 
جزئیات درباره مرگ مشکوک چند شهروند در یک قهوه خانه
رئیس اورژانس قرچک خبر داد
رئیس اورژانس قرچک گفت: صبح امروز در قهوه خانه ای در قرچک ۶ نفر به طرز مشکوکی فوت کردند.
 
ترجمه رسمی برای دریافت ویزا
دارالترجمه
در این مطلب، هر آنچه باید در مورد ترجمه رسمی برای دریافت ویزا بدانید برای تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید!
 
جزئیات برگزاری آزمون سلامت روان برای دانش‌آموزان تا ۲۰ خرداد
تست غربالگری پایه روانشناختی
آزمون «سلامت روانی رفتاری» برای دانش‌آموزان پایه هفتم و آزمون «غربالگری پایه روانشناختی» برای دانش‌آموزان پایه هشتم برگزار می‌شود.
 
جزئیات درباره جسد مثله‌شده یک زن در میدان آزادی+عکس
کشف جنایت هولناک در پایتخت
به دنبال پیدا شدن اجساد زنان در هفته های اخیر در نقاط مختلف، این بار جسد یک زن که داخل ساک ورزشی جاسازی شده بود در میدان آزادی تهران کشف شد.
 
جشنواره ارتباط آفرینان
نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر پیشران‌های اقتصادی ایران
جایزه ملی نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر پیشران‌های اقتصادی ایران با عنوان “ارتباط آفرینان”، به پاس دستاوردهای ارزشمند روابط عمومی «مهراصل» به این مجموعه اهدا شد.
 
۶ دلیل وسوسه کننده برای مهاجرت به دانمارک
یکی از شادترین کشورهای جهان
دانمارک به ‌عنوان یکی از شادترین کشورهای جهان، همواره در شاخص‌های مختلف جهانی در رتبه‌های بالایی قرار گرفته و این کشور را به مقصدی جذاب برای افرادی که به دنبال زندگی بهتر هستند تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا شش دلیل وسوسه کننده برایتان از جذابیتهای دانمارک ارائه دهیم؛ حقایقی که قبل از مهاجرت به دانمارک باید بدانید... از خیابان های شلوغ کپنهاگ گرفته تا مناظر آرام روستایی دانمارک، این فرصت شما برای کشف سرزمینی است که رویاها واقعاً در آن شکوفا می‌شوند.
 
علت قتل هولناک دکتر رضا ضیایی و همسرش در سعادت آباد/روایت تکان دهنده از انگیزه قتل
حمله مسلحانه به پزشک بیمارستان عرفان
دکتر رضا ضیائی متخصص گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران همراه با همسرش، در یک عملیات از پیش تعیین شده در منزلشان به طرز هولناکی به قتل رسیدند.
 
آغاز امتحانات نهایی از امروز؛ ۳۱ اردیبهشت/رعایت چند نکته کلیدی برای موفقیت در کنکور
تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
آزمون امتحانات نهایی سال جاری که از امروز آغاز می شود، به دلیل تاثیر قطعی ۴۰ درصدی آن در سوابق کنکور دارای اهمیت زیادی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان است.
 
همه چیز درباره لاتاری گرین کارت آمریکا
معرفی کامل لاتاری
همه چیز درباره لاتاری گرین کارت آمریکا و معرفی کامل لاتاری و نحوه ثبت نام و مدارک موردنیاز برای نام نویسی در لاتاری آمریکا و زمان اعلام نتایج لاتاری را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
 
چند راهکار قطعی مانع خیانت مردان می شود
ایده هایی برای روابط عاطفی میان زنان و مردان
حسادت کردن سبب کم ارزشی شما می شود و اگر حسادت‌تون رو پیش مرد مقابلتان هم نشان بدهید، توجهش رو بیشتر به اون شخص جلب میکنین!پس به چند راهکار دقت کنید.
 
عدم دسترسی به پست های کلیدی؛ مهم ترین مساله زنان؟
یادداشت
هنگام مقایسه حضور زنان در قدرت در کشورهای توسعه یافته و خاورمیانه، یک تضاد آشکار مانند دستیابی یا عدم دستیابی به پست های کلیدی و راهبردی وجود دارد.
 
به مرکز قانونی «همسریابی» مراجعه کنید!/اظهارات مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش
تاکید بر ضرورت مجوز دار بودن
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت ورزش درباره آخرین وضعیت مراکز مجوز دار همسر یابی توضیحاتی داد.
 
بهترین شغل ها برای مهاجرت به امارات کدامند؟
یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت ؛
به طور کلی، برای بدست آوردن بهترین شغل برای مهاجرت به امارات، باید چالش های موجود را بشناسید و برای غلبه بر آنها برنامه ریزی کنید. در این صورت یک مشاور مهاجرت می تواند به شما کمک کند و راهنمایی های لازم را ارائه دهد.
 
هتل های کیش؛ اقامت و هزینه‌ها
رزرو هتل کیش
هتل های کیش در درجه‌بندی‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت وجود دارند. در این مطلب با بررسی هتل های ۴ و ۵ ستاره همراه شما عزیزان هستیم.
 
چند جمله را هرگز به زنان نگویید/ «ترکت می کنم» رابطه شما را نابود می کند!
ایده هایی برای روابط عاطفی میان زنان و مردان
باید یادمان باشد اثر یک حرف، سالها می ماند و گاهی با هزاران معذرت خواهی قابل ترمیم نیست و اغلب منجر به سردی و از بین رفتن روابط می شود.
 
مردان به رعایت پوشش خاص ملزم شدند
در مکان های عمومی
در حالی که هفته گذشته کراوات بهانه‌ای برای جلوگیری از برگزاری همایش سراسری کانون های وکلای سراسر کشور شد، ظاهرا باید دید بعد از بانوان حالا نوبت بررسی پوشش برای مردان است.
 
شرایط و ضوابط ثبت نام دانش آموزان ابلاغ شد/حذف آزمون ورودی و اعلام مهلت ثبت نام
خبر مهم سرپرست وزارت آموزش و پرورش
سرپرست وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به مدیران کل استانی‌اش ابلاغ کرد.
 
چگونه یک زن صیغه ای شدم؟
حاشیه های روابطی موسوم به ازدواج موقت در جامعه امروز ایران
اینکه چرا و چگونه زن صیغه ای شدم؛ ماجرای مفصلی دارد!
 
کم هزینه ترین کشور های اروپایی برای مهاجرت تحصیلی
تحصیل در اروپا
در این مقاله به بررسی کشورهای اروپایی ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور و معرفی کشورهای کم هزینه برای مهاجرت تحصیلی به اروپا می پردازیم و سپس به ارزش‌های مختلف تحصیل و زندگی در این کشورها خواهیم پرداخت. همچنین مزایا و معایب مهاجرت به این کشورها را بررسی خواهیم کرد.
 
مردها را براساس نوع لباس و ظاهرشان بشناسید
ایده هایی برای روابط اجتماعی و عاطفی
مردان دارای تیپ های شخصیتی مختلفی هستند که انتخاب شیوه رفتار مناسب با آنها با آگاه بودن به شخصیت شناسی مردان رابطه تقریبا مستقیمی دارد.
 
جزئیات حمله با خودرو و چاقو به «یک طلبه» در قم
حدود ساعت شش صبح امروز رخ داد
گزارش‌ها حاکی از زیر گرفتن یک طلبه توسط راننده یک خودرو در ایستگاه اتوبوس در خیابان شهدای قم و سپس حمله همین راننده با چاقو به او است.
 
آخرین مهلت کنکوری‌ها برای دریافت کد سابقه تحصیلی+جزئیات و لینک سامانه
مرکز ارزشیابی و کیفیت آموزش‌ و پرورش
متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره می‌توانند در زمان تعیین شده به پنجره خدمات دولت الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش مراجعه و کد سابقه تحصیلی ۱۹ رقمی را دریافت کنند.
 
زنان بدانند: این چند سوال مردها را از شما دور می کند!
ایده های برای تقویت روابط عاطفی زوج ها
همواره سوال هایی در ذهن زن ها وجود دارد که به دنبال پاسخ آن‌ها از طرف مردها هستند؛ در حالی که این سوالات سبب سرد شدن رابطه عاطفی اغلب زوج ها می شود.
 
تصاویر درگیری در باغ شازده ماهان که منجر به مرگ یک زن شد+ویدئو
انتشار فیلم نزاع در کرمان بر سر حجاب
تصاویری از درگیری دسته جمعی که باعث مرگ یک زن در باغ شازده ماهان کرمان شد در فضای مجازی دست به دست می شود.
 
خرید کادو روز معلم کاربردی با قیمت های شگفت انگیز
خرید هدیه روز معلم
اگر دغدغه خرید کادو روز معلم زنانه را دارید، تا انتها همراه ما باشید، تا لیست بهترین کادوهای زنانه برای این مناسبت با کمترین بودجه را برای شما معرفی کنیم.
 
کدام مردان برای شما مناسب ترند؟
چالش روابط عاطفی میان زوج ها
بسیاری از افراد با اعتقاد به ضرورت توجه به شباهت‌ها، برای انتخاب همسر خود، تمایل به انتخاب فردی دارند که به طور جزئی شبیه خودشان باشد.
 
اعلام تاریخ دقیق روزهای عید فطر ۱۴۰۲/چرا امسال دو ماه رمضان داریم؟
درباره عید مهم مسلمانان
عید فطر یکی از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است که در پایان ماه رمضان و در روز اول ماه شوال جشن گرفته می‌شود.
 
جلوگیری از معاملات خودرویی و خدمات به خودروی بی حجابان
یک فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد
یک فرمانده نیروی انتظامی گفت: به صورت سیستمی هیچ خدماتی به خودروهای بی حجابان؛ از جمله معاملات ارائه نمی شود و در شکل دوم توقیف در محل که خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.
 
شرایط بورسیه تحصیلی پزشکی کانادا
تحصیل در کانادا
این مقاله برای افرادی است که قصد دارند بورسیه تحصیلی کانادا در رشته‌های پزشکی را دریافت کنند. بورسیه تحصیلی یکی از مواردی است که هر فردی که می‌خواهد در خارج از کشور ادامه تحصیل دهد آرزوی دریافت آن را دارد. اولین، اصلی‌ترین و مهمترین نکته برای دریافت بورسیه تحصیلی، داشتن رزومه علمی قوی و مدرک زبان با نمره عالی است.
 
افزایش قیمت تورهای زمینی و هوایی اروپا در ابتدا سال ۱۴۰۲
تور اروپا
خبر مهم در رابطه با تورهای زمینی و هوایی اروپایی این است که در ابتدای سال ۱۴۰۲ ما با افزایش قیمت تور مواجه هستیم. این افزایش قیمت شاید تا حد زیادی بودجه شما را تحت الشعاع قرار دهد، اما اگر بتوانید از مجموعه ای معتبر اقدام به رزرو این تورها کنید، باز هم با افزایش قیمت تور می توانید هزینه ای نسبتا مناسب را بابت آن پرداخت کنید. ما در این مطلب تصمیم گرفتیم به بررسی افزایش قیمت تورهای زمینی و همچنین هوایی اروپا بپردازیم. همراه ما باشید.
 
ادامه مسمومیت دختران دانش آموز در فروردین و ابهام در تحقیقات/گزارش وزارت بهداشت از مسمومیت در مدارس
به دنبال بحران پخش گازهای ناشناس در مدارس
در حالی که مسمومیت دانش آموزان در مدارس با شروع سال جدید ادامه دارد، وزارت بهداشت با تایید این مساله نتیجه تحقیق را نامشخص اعلام کرد.
 
ارسال پیامک به بی حجابان همراه با عکس
مقابله هوشمند با افراد فاقد روسری
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: پلیس در مقابله با بی حجابان و مجرمان با ارسال پیامک و از سیستم هوشمند استفاده می کند.
 
آشنایی با هزینه ها و شرایط رزرو تور کیش از مشهد
کیش از مشهد
جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری است که تعداد زیادی از مسافرین برای سفر به آن برنامه ریزی می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای سفر به این جزیره، رزرو تورهای مختلف آن است. بین تورهای مختلف جزیره کیش، تور کیش از مشهد طرفداران زیادی دارد چرا که مردم این شهر علاقه بسیار زیادی به مسافرت داشته و جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد است. در این مطلب تصمیم داریم شما را با قسمت‌های مختلف تور کیش از مشهد آشنا نماییم.
 
موج جدید مسمومیت دانش آموزان دختر/امروز؛ ۱۶ فروردین
مدارس دخترانه قربانی گازهای ناشناس
در حالی که روز گذشته چند دانش آموز تبریزی در مدارس دچار بدحالی ناشی از تنفس گاز بودند، دختران مدرسه دخترانه سلامت در قم امروز مسموم شدند.
 
وعده دروغین ترک اعتیاد به مواد مخدر و سیگار در خانه
بیماری خانمان سوز اعتیاد
متاسفانه در حال حاضر تبلیغات غلط و رایجی در حال انجام گیری است، که به دروغ ادعا می کنند، که به کمک مصرف برخی مواد دارویی مضر و رعایت یک رژیم خاص ترک اعتیاد به قرص اعتیاد آور و مواد مخدر امکان پذیر می باشد در صورتی که این روش ها به هیچ عنوان علمی نبوده و حتی در آینده نه چندان تاثیرات مخربی روی احساسات فرد گذاشته و دوز مصرف او را افزایش می دهد.
 
با تور اقساطی اندونزی و برترین شهر این کشور بیشتر آشنا شوید
سفر اقساطی
با افزایش قیمت تورهای مسافرتی، برخی آژانس ها امکان پرداخت اقساطی را فراهم کردند.
 
پربازدیدترین کانال‌های خبری تلگرام + لیست ۲۰ کانال خبری پربازدید در تلگرام در سال ۱۴۰۲
رسانه‌های تلگرامی
در سال ۱۴۰۲ لیست پربازدیدترین کانال‌های تلگرامی تغییر کمی داشت؛ تقریبا مخاطبان کانال‌های خود را شناخته‌اند و به همین خاطر پرمخاطب‌شدن یک کانال جدید سخت‌تر از گذشته شده است.
 
بررسی هزینه ها و شرایط اخذ اقامت ایتالیا
مهاجرت به ایتالیا
ایتالیا مهد تمدن و تاریخ اروپا یکی از کشورهای حوزه شینگن و مقصدی جذاب برای بسیاری از مهاجران است. عوامل زیادی سبب شده تا این کشور اروپایی به جذاب ترین مقصد مهاجرتی تبدیل شود که بی شک مهمترین آنها، داشتن آب و هوای عالی، هزینه پایین زندگی، امکان تحصیلات رایگان، شرایط کاری و زندگی مناسب و... است. در این مطلب قصد داریم به بررسی تمام نکات پیرامون هزینه ها و شرایط مهاجرت به کشور ایتالیا بپردازیم؛ با ما همراه باشید.
 
بازداشت عاملان «جعل اطلاعات» در فضای مجازی/دستگیری مردی که خواست با آبروی نوعروس بازی کند
رییس پلیس فتای تهران خبر داد
رییس پلیس فتای تهران اعلام کرد مردی که تصاویر دختر موردعلاقه‌اش را با هویت و عناوین جعلی در فضای مجازی منتشر کرده بود، شناسایی و دستگیر شده است.
 
ساخت هدیه تولد دست ساز، ایده های جذاب ساخت هدیه تولد
تزیین کادو
در ادامه با ما همراه باشید تا ایده های خلاقانه برای تولید و ساخت هدیه تولد دست ساز در اختیار شما قرار دهیم.
 
تلفات انسانی چهارشنبه سوری در تهران از ۱۰۰۰ نفر گذشت/۲۲۲ نفر قطع عضو شدند
آخرین وضعیت قربانیان سه شنبه آخر سال
رئیس مرکز اورژانس تهران درباره آمار نهایی حوادث چهارشنبه سوری استان تهران گفت: در تهران تعداد مصدومان و فوتی های چهارشنبه سوری بیش از ۱۰۰۰ نفر است.
 
نکات مهمی که قبل از سفر به استانبول باید بدانید
اگر تا به حال به استانبول سفر نکرده‌اید؛
اگر شما هم قصد سفر به این شهر هیجان‌انگیز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این نکات مهم را که قبل از سفر به استانبول باید بدانید، مطالعه کنید.
 
از صفر تا صد چهارشنبه سوری؛ جشن پیشواز بهار/رویای دخترها و پسرها در سه شنبه آخر سال!
یادداشت/علی زنداکبری
چهارشنبه سوری ریشه در آئین باستان دارد، جشنی کهن برای استقبال از بهار و مراسمی که در شب سه شنبه آخر سال برگزار می شود و خیلی ها تحقق آرزومندیشان را در این شب به سنت ها گره می زنند.
 
جزئیات آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از ٢۴ اسفند
طرح نوروزی راهنمایی و رانندگی
طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از فردا، ٢۴ اسفند در جاده‌های سراسر کشور آغاز می‌شود.
 
مجازات ازدواج سفید و دلایل آن
تبعات رابطه طولانی زن و مرد بدون عقد دائم
موضوعات درباره ازدواج سفید در فضای عمومی کشور تبدیل به موجی از حمایت و انتقادات شدید شده است که گاهی به آن از دیدگاه سیاسی نیز نگاه می کنند!
 
بزرگترین بیمارستان تخصصی خیریه تاریخ کشور
بیمارستان مهدی کلینیک
همزمان با سالروز تولد مبارک حضرت مهدی (عج) و در اولین سال سده جدید، افتتاح بیمارستان استثنائی و خیریه مهدی کلینیک مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
 
زمان دقیق تحویل سال ۱۴۰۲ اعلام شد
روز اول فروردین هجری شمسی
لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، مطابق 28 شعبان 1444 هجری قمری و 21 مارس 2023 میلادی اعلام شد.
 
قرعه کشی بزرگ بوکینگ؛ نوروز از شما، تابستان از ما
قرعه کشی نوروزی
با قرعه کشی نوروزی بوکینگ، تابستانت را بساز!
 
برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم؟ | راهنمای کامل رزرو هتل خارجی
برنامه سفر خوب
برای رزرو هتل خارجی چجوری اقدام کنم؟در این مقاله مراحل کامل را برای شما توضیح می‌دهیم.
 
جزئیات درباره ادامه مسمومیت با گازهای ناشناس در مدارس/بیانیه چهره ها صادر شد
آخرین وضعیت مسمومیت در مدرسه ها و موج اعتراض
مسمومیت سریالی با گازهای ناشناس و شیمیایی در مدارس دخترانه و پسرانه کشور نگرانی‌های زیادی را در جامعه ایرانی به وجود آورده است.
 
مقایسه ویلا و سایر اقامتگاه ها برای سفر
سفرهای نوروزی
از آنجاییکه بیشترین حجم درخواست‌ها برای سفرهای نوروزی اجاره ویلا در شهرهای مختلف است، در این مطلب به بررسی مزایای ویلاها در مقایسه با سایر اقامتگاه‌ها می‌پردازیم.
 
گزارش جدید از چگونگی مسمومیت دانش آموزان/مسمومیت در مدارس ادامه دار است
آخرین وضعیت شیوع بیماری و گازگرفتگی در مدرسه ها
مسمومیت دانش آموزان در مدارس هنوز ادامه دار است و گزارش های جدیدی درباره روایت های مختلف و دلایل پنهان آن منتشر شده است.
 
ژرمن کالا از بهترین فروشگاه های آنلاین کالای خواب در ۱۴۰۱-۱۴۰۲
تشک، بالش، لحاف، روتختی و زیر تشکی
فروشگاه ژرمن کالا توصیه صادقانه ما برای یافتن بهترین فروشگاه آنلاین کالای خواب از جمله تشک، بالش، لحاف، روتختی و زیر تشکی است.
 
علت خودکشی دسته جمعی در مشهد/روایت هولناک همسایه ها از مرگ همه اعضای خانواده+عکس
خبر تکان دهنده درباره یک حادثه تلخ
خبر خودکشی دسته جمعی یک خانواده مثل ماده مذابی آتشفشان بود که از خانه ای در شهر مشهد فوران کرد؛ روایت همسایه ها در این باره تکان دهنده است.
 
مرد حمله کننده به مادر دانش آموز تهرانسری که بود؟
ادامه حواشی مسمومیت در مدارس دختران
به دنبال خشونت یک مرد ناشناس، علیه یک مادر ،مقابل مدرسه ۱۳ آبان تهرانسر ، رییس پلیس فراجا دستوراتی صادر کرده است.
 
افزایش مسمومیت دختران در بیش از ۲۰ مدرسه تاکنون/نام مدارس و علائم ناشی از تنفس گازها و بوهای خفیف
به دنبال پخش گازهای خفیف در مدارس دخترانه
مسمومیت دانش‌آموزان مانند دومینو، مدارس را یکی یکی در برمی‌گیرد و روز گذشته تعداد مدارس بیشتری درگیر شدند، ولی هنوز علت اصلی فاش نشده است.
 
معرفی ۱+۴ مدل کلید و پریز رنگی ایران الکتریک که دکوراسیون شما را شیک و زیبا می‌کند!
دکوراسیون داخلی
استفاده از کلید و پریز - که یکی از اجزای مهم و کاربردی خانه است - به صورت انواع کلید و پریز رنگی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و تناسب دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.یکی از فروشگاه‌هایی که می‌‌‌توانید انواع مختلف کلید و پریز را بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت اصل و تضمین شده بخرید، فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک است.
 
معرفی انواع برندهای کولر گازی و مشخصات آن‌ها
اسپلیت
کولرهای گازی، سیستم‌های تهویه هوا هستند که در مکان‌های مختلف به عنوان دستگاه سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید انواع سیستم‌های تهویه، مرکز خرید معتبری را انتخاب نمایید تا کیفیت و اصالت سیستم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند را تضمین کند.
 
هتل های سنتی شهر خشتی ایران
رزرو تور یزد
در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با هتل های سنتی یزد آشنا کنیم اگر به دنبال هتل های قدیمی و سنتی یزد هستید پیشنهاد می کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.
 
قتل هولناک دختر ۷ ساله در یخچال/روایت تکان دهنده مادر از کشتن «باران»+ویدئوی گفت و گو با بازپرس
از بین بردن کودک به دلیل رابطه با یک مرد
در حالی که مادر باران به قتل او و مخفی کردن جسد در یخچال اعتراف کرده بود، سناریوی جدیدی مطرح کرد؛ براساس بازجویی ها مادر باران از مدتی قبل با مردی به نام افشین زندگی می کرده است.
 
آخرین افشاگری وزیر بهداشت: سم خفیف علت مسمومیت دختران است/منشا آن به ما مربوط نیست!
علت مسمومیت دانش آموزان فاش شد
وزیر بهداشت با بیان اینکه براساس تحقیقات انجام شده سم بسیار خفیفی باعث مسمومیت در دانش آموزان شده و و در مورد عمدی بودن آن توضیحاتی داد.
 
قشم چی داره؟ در سفر به قشم کجا بریم؟
جاذبه ‌های جزیره بکر قشم
غیر ممکن است از دوست‌داران سفر باشید و هنوز از جزیره قشم دیدن نکرده باشید. افراد بی‌شماری این منطقه آزاد را هر ساله به عنوان یکی از مقاصد تفریحی خود انتخاب می‌نمایند.
 
ماجرای جنجالی مسمومیت ادامه دار دانش آموزان دختر در شهرهای مختلف/نماینده مجلس گفت: عمدی است!
حاشیه ها در خصوص مسمومیت های سریالی
در ادامه مسمومیت های عجیب در میان دانش آموزان و به دنبال مسمومیت امروز دانش آموزان در بروجرد، استاندار لرستان اعلام کرد: گروه های ارزیابی و تخصصی در حال بررسی علت ماجرادر بروجرد هستند.
 
بورسیه تحصیلی ترکیه
مهاجرت به ترکیه
کشور ترکیه در چند سال اخیر پیشرفت اقتصادی چشمگیری داشته از این روی به یکی از بهترین کشورها به جهت مهاجرت تبدیل شده است. به دلیل همسایگی کشور ترکیه با ایران، بسیاری از ایرانیان این کشور را به منظور مهاجرت انتخاب می کنند.
 
معرفی تالار ارومیه
تالار ارومیه
تالار لوکس ارومیه یکی از پرطرفدارترین تالارهای این شهر می باشد.
 
راه های «صیغه شدن» برای همه متقاضیان/گزارش تکان دهنده از صیغه ای شدن زن ها در سال های اخیر/از ارسال عکس قدی تا فرم هزینه ها!
رواج پدیده صیغه شدن و ازدواج موقت در گروهی از اقشار جامعه
«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید؛ این ها مراحل ابتدایی تمایل به صیغه شدن برخی زن ها در جامعه امروز ایران است!
 
انگیزه پدر قاتل که می خواست اعضای بدن کودکش را بفروشد+جزئیات هولناک حادثه
گزارش رئیس پلیس آگاهی درباره قتل نوزاد در کرج
براساس گزارش رئیس پلیس آگاهی فردی ساکت استان البرز نوزاد 19 ماهه خود را برای فروش اعضای بدنش به قتل رساند.
 
ویژگی های بهترین کمپ ترک اعتیاد
ترک مواد مخدر
اعتیاد به مواد مخدر یک مشکل بسیار جدی است، که مدت‌هاست گریبان‌گیر جوامع شده است. برای این منظور، بهترین کمپ های ترک اعتیاد، بر اساس ویژگی‌هایی خاص که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم، جهت ایجاد برنامه‌های ترک اعتیاد بیماران و برنامه‌های بازپروری مواد مخدر، طراحی شده‌اند. این کمپ‌ها در زمینه توانبخشی مواد مخدر تخصص داشته و همچنین محل اقامت بیماران در این نوع کمپ‌ها از استاندارد بالایی برخوردار است.
 
علت حادثه خونین در ساوه+روایت شاهدان محلی
نزاع دسته جمعی در میدان آزادی
وقوع نزاع دسته جمعی در میدان آزادی شهر ساوه، به حادثه و تلقات دلخراش انسانی منجر شد.
 
از میان تفلیس و باتومی، کدام یک را انتخاب کنیم؟
کشور گرجستان
کشور گرجستان یکی از مقاصد گردشگری منطقه اوراسیا است که آب و هوای بسیار شگفت انگیزی دارد و مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشد. پایتخت کشور گرجستان تفلیس است و یکی از شهرهای تاریخی دنیاست. تفلیس و باتومی دو مقصد گردشگری بسیار پر طرفدار کشور گرجستان هستند و بیشتر تفریحات گرجستان در این دو شهر صورت می گیرد. هر کدام از این دو شهر ویژگی های خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به معیارهای خود برای لذت از سفر، یکی از آنها یا هردو را انتخاب کنید.
 
هر آنچه باید درباره سفر به تهران بدانید!
یک شهر تاریخی و زیبا
فرقی نمی کند با چه هدفی به تهران سفر می کنید؛ قطعا اطلاعات این متن درباره سفر به تهران برای شما مفید خواهد بود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با روش رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری برای شهر تهران آشنا شوید.
 
قالیشویی در نیشابور
یکی از برترین قالیشویی‌ها
در این نوشتار قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین قالیشویی در نیشابور، خدمات و ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم.
 
جزئیات عروسی خونین خراسان رضوی+روایت تکان دهنده شاهدان درباره جانباختگان
با کشته شدن چهار نفر
ظهر دیروز در روستای باسفر خراسان عروسی یک زوج به خون کشیده شد و چهار نفر در درگیری جان باختند.
 
هزینه سفر به مشهد با هواپیما چقدر است؟ مدت زمان هر پرواز
همه چیز درباره پرواز مشهد
قیمت پرواز تهران مشهد چقدره؟ هزینه شیراز مشهد چقدره؟ اصفهان تا مشهد با هواپیما چقدر طول می‌کشه؟ هر آن چیزی که درباره پرواز مشهد باید بدانید را اینجا بخوانید!
 
جاهای دیدنی مسیر تهران یزد کجا است؟
سفر به یزد از تهران
اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به یزد از تهران هستید، حتما در این مطلب از جااینجاس با دیدنی‌های مسیر تهران یزد آشنا شوید.
 
قبل از عید چه کارهایی انجام دهیم؟
خانه تکانی
همه ما طی سال‌ها حجم زیاد انجام کارهای مختلف قبل از عید را تجربه کرده‌ایم. از خانه تکانی گرفته تا پایان دادن به بسیاری از کارهای عقب مانده کاری و شخصی. برای اینکه بتوانید با دغدغه کمتر کارهای قبل از عید را انجام دهید در ادامه همراه ما باشید تا با اطلاع از ترفند‌های کاربردی بتوانید سال جدید را با خیالی راحت‌تر آغاز کنید و کار عقب افتاده‌ای نداشته باشید.
 
بدروم بهتره یا مارماریس
کشوری پر از سرگرمی
کشور ترکیه کشوری پر از سرگرمی و تفریح است. سالانه تعداد مسافرانی که این کشور را به عنوان یک مقصد برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌ کنند، در حال افزایش هستند. یکی از چالش ‌های موجود در سفر به ترکیه انتخاب بین دو شهر آن برای تفریح و سفر است و اغلب افراد دچار این تردید هستند که بدروم بهتره یا مارماریس. برای رسیدن به پاسخ این سوال باید مشخصه ها و ویژگی های هر یک از این دو شهر را بررسی کنید.
 
مرد استرالیایی چگونه زنان خائن را شناسایی می کند؟!/تصویر
ادعاهای یک شهروند جوان درباره زنان
جی اینگرم، مرد جوان استرالیایی می‌گوید که ماموریت دارد که تا حد امکان همسران خیانتکار را کشف و خیانتشان را برملا کند!
 
گرگ ها در برف خلخال به خیابان آمدند+فیلم
وضعیت برخی حیوانات وحشی در ادامه سرمای شدید
تصاویری از پیدا شدن گرگ در خیابان های خلخال بعد از ارش سنگین برف منتشر شده است.
 
برنامه سفر 5 روزه به همدان
هگمتانه پایخت قدیم ایران
در ادامه با یک برنامه سفر ۵ روزه به همدان با ما همراه باشید.
 
​آیا پیشگویی نوستراداموس درباره سال جدید میلادی واقعی است؟
پیش بینی ها درباره سال 2023
​منتقدانِ نوستراداموس به ماهیت و ارتباطِ مبهمِ پیشگویی‌های او با وقایعی که هم‌اکنون رخ داده‌اند، اشاره می‌کنند؛ در حالی که نوستراداموس هرگز برای پیشگویی‌هایش به تاریخ‌های دقیق اشاره نمی‌کرد.
 
شیوع آبله میمونی در مدارس؟
توضیحات مقام مسئول درباره ویروس جدید
اخیرا اخباری مبنی بر شیوع ویروس آبله میمون به دنبال ایجاد پاره ای بثورات پوستی در برخی دانش آموزان خبر ساز شده بود که یک مقام مسئول در این باره توضیحاتی داد.
 
با این افراد قطع رابطه کنید!
دیدگاه دیگران بر زندگی ما تاثیر می گذارد
روابط، دوستان و حلقه اجتماعی ما بخش مهمی از زندگی ما هستند و رفتارهای اطرافیان و دیدگاه آن ها بر زندگی و اعمال ما تأثیر می گذارد.
 
ازدواج با «زنان قربانی تجاوز» چه شرایطی دارد؟
توصیه روانشناسان درباره آزارهای سیاه
روانشناسان معتقدند اگر تجاوز منجر به آسیب روحی و انتقال بیماری در فرد نشده باشد، اصلاً نیازی به مطرح کردن این موضوع در مراحل خواستگاری و حتی در طول زندگی مشترک نخواهد بود.
 
مهم ترین نشانه «افسردگی فصلی»
علت اختلال عاطفی با تغییر فصل ها
در حالی که برخی از تغییر فصل لذت می‌برند، میلیون‌ها نفر در طول ماه‌های زمستان نوعی افسردگی را تجربه می‌کنند که به عنوان «اختلال عاطفی» فصلی شناخته می‌شود.
 
عواقب برچسب زدن بر دیگران/او حامله بود یا افسرده؟
مدیریت رفتار غافلگیرکننده از سوی اطرافیان
آدم‌ها پیچیده‌اند و حتی آدم‌هایی که از نزدیک می‌شناسیم، هر لحظه امکان دارد غافل‌گیرمان کنند و ما با برچسب‌زنی می خواهیم آدم‌ها را ساده و قابل‌فهم کنیم، اما برچسب‌زدن ممکن است آسیب‌های سنگینی هم در پی داشته باشد.
 
ضرورت داشتن «دفترچه خاطرات»
نگاهی به کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی
در بخشی از کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» به اهمیت نوشتن خاطرات و پیش‌بینی‌ها درباره تغییرات سیاسی، شغلت، وزن، بازار بورس و غیره اشاره و دلایل مهم آن با زبان ساده توضیح داده شده است.
 
حمله به دو پلیس راهور در چابهار
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سرباز در پلیس راهور شهرستان چابهار مورد حمله و تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.
 
چرا مرد ۸۴ ساله خانواده اش را کشت؟
قتل عمد یک خانواده در البرز
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: یک مرد ۸۴ ساله در کرج خانواده خود را به طرز جنون آمیزی به قتل رسانده است.
 
حمله به بیمارستان نزاجا دو قربانی گرفت
صبح امروز در تبریز
صبح امروز شنبه یک سرباز وظیفه در بیمارستان ارتش به علت نامعلوم با استفاده از چاقو به ۲ نفر از کارکنان درمانی بیمارستان حمله کرد.
 
قرمز برگرفته از خاک خلیج فارس؛ رنگ سال۲۰۲۳ شد+ویدئو
سرخی رنگ سال جدید میلادی ریشه در ایران دارد
مرجع جهانی رنگ سال ۲۰۲۳ را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد؛ قرمزِ پرشین در این مجموعه رنگ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس و رنگی با نشاط است که ریشه در خاک ایران دارد.
 
توصیه روانشناسان درباره یک راز مهم زناشویی
ارایه یک تحقیق درباره زندگی زوج ها
تا پیش از دهه هفتاد، زوج‌های خیالی در فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی تقریبا همیشه در تختخواب‌های تک‌نفره بزرگ جداگانه می‌خوابیدند، نه در یک تخت دونفره؛ در حالی که برخی روانشناسان به دلایل زیادی توصیه متفاوتی در این باره دارند.
 
نشانه های خیانت مردان و زنان
تغییرات رفتاری که منجر به جدایی زوج ها می شود
هر قدر هم که کسی در پنهان کاری ماهر باشد، نشانه های کوچکی هست که می تواند خیانتکاری او را لو دهد.
 
نشانه های «زنان جذاب» از نظر مردان
دیدگاه آقایان خوش تیپ درباره ظاهر بانوان
برخی زنان از اینکه جذاب باشند احساس خوبی دارند و بعضی سعی می کنند تا ظاهر و رفتار آن ها به نحوی باشد که میزان جذابیت آن ها را نزد جنس مخالف افزایش دهد.
 
«جزئیات» مرگ مهرشاد شهیدی‌نژاد و سارینا ساعدی از نگاه رسانه ها
درگذشت دو نوجوان در روزهای اخیر
در ساعات گذشته اخبار متناقضی از سراسر کشور آمده که وجه اشتراک آن مرگ دو نوجوان بوده است که برخی رسانه ها درباره آن توضیحاتی داده اند.
 
جزئیات تعویض شناسنامه‌ها+مدارک مورد نیاز
ابطال شناسنامه های قدیمی
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: همه شهروندان باید در سریع‌ترین زمان برای تعویض شناسنامه‌های قدیمی اقدام کنند.
 
پیشگویی تکان دهنده نوستراداموس از چند ماه آینده/جنگ جهانی ویرانگر یا نظم نوین؟
پیشگویی آینده در ماه ها و سال پیش رو
نوستراداموس چند اتفاق تکان دهنده جهان را در چند ماه پیش رو و سال میلادی جدید پیش بینی کرده بود.
 
در مراسم تشییع پیکر مهسا امینی چه گذشت؟/نخستین ویدیوها از مراسم خاکسپاری+تصویر سنگ مزار
تدفین دختر ۲۲ ساله که در بازداشتگاه جان باخت
مراسم تشییع پیکر و تدفین مهسا امینی، روز شنبه، ۲۶ شهریور، با حضور گسترده مردم در سقز برگزار شد.
 
۷ راه برتر جذب فالوور (رایگان)
بازدهی خوب در اینستاگرام
در این مقاله سعی داریم ۷راه برتر جذب فالوور را به شما آموزش دهیم که شما بتوانید در اینستاگرام در زمان کوتاه، جذب فالوور زیاد دست پیدا کنید. این ۷راه و روش تست شده هستند و در اکثر پیج های بزرگ اینستاگرام نیز مشاهده می‌ شوند. و شما با توضیحات و آموزشی که در ادامه به شما می‌ دهیم و انجام دادن آن‌ ها می‌توانید به بازدهی خوب و جذب فالوور بالا در اینستاگرام در مدت زمان کوتاهی برسید.
 
چرا دانش‌آموزان نخبه ایرانی به ترکیه می روند؟
برگزاری آزمون برای عزیمت شاگردان ممتاز به کشور همسایه
ترکیه همچنان آزمون‌هایی مثل آزمون «یوس» در تبریز و برخی مناطق دیگر ایران برگزار می‌کند و «به‌طور غیررسمی» به جدب دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل ایرانی می پردازد.
 
ازدواج و طلاق مضحک!
جدایی عجیب یک زن و مرد
پسری جوان و خوش قیافه با چشم‌های آبی گوشه‌ای از راهرو دادگاه به دیوار تکیه داده و دختری جوان و زیبا نیز چند قدم دورتر از وی ایستاده بود و خود را سرزنش می‌کرد و به این تریبت ماجرای یک طلاق قرار بود در دادگاه روشن شود.
 
دوقلوهای تازه متولد شده «۲ پدر» دارند/آمیزش جنسی با دو مرد در یک روز!
مادری که پدران فرزندانش را نمی شناخت
یک زن برزیلی ۹ ماه پس از رابطه جنسی با دو مرد در یک روز، فرزندانی دوقلو به دنیا آورد.
 
مهاجرت نه؛ فرار
روایت تلخ و شیرین فرار مغزها از ایران
مهاجرت هرگز امر مذموم و ناپسندی نبوده و نیست و در سرتاسر دنیا هم امری رایج و معمول است، ولی وقتی معنی و مفهوم آن، فرار از شرایط موجو د باشد، دیگر مهاجرت نیست، پشت پا زدن و قهر از وضع موجود است.
 
تاریخچه اتاق فرار در ایران
بازی مهیج
اگر خودتان تاکنون در بازی اتاق فرار شرکت نکرده‌اید، اما حتما نام آن را در بین بازی‌های مهیج و دلهره‌آور و البته ترسناک شنیده‌اید. اسکیپ روم ESCAPE ROOM یکی از تفریحات فکری و هیجانی به شمار می‌آید که ابتدا به‌صورت آنلاین انجام می‌شد، اما آرام آرام نمونه‌های واقعی آن نیز انجام گرفت. چنانچه مایلید درباره‌ی این بازی و انواع آن اطلاعات بیشتری به دست آورید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
 
راهنمای انتخاب بهترین جنگ‌های شبانه کیش
تور کیش از تهران
در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین برنامه‌ها و جنگ‌های شبانه جزیره کیش از نظر مردم آشنا کنیم. تمامی جنگ‌های شبانه کیش جذاب و مفرح هستند و طرفداران مخصوص خود را دارند و ما تلاش کردیم تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به کیش بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
 
باورهای غلط مردم درباره سفر به آنتالیا
تور آنتالیا
طبیعی است که در مورد کشوری مانند ترکیه، تصورات نادرستی وجود دارد. اما خوب است که با ما همراه باشید تا اشتباه رایجی که در تور آنتالیا باید بدانید را مرور کنیم، شاید شما هم آنها را باور دارید و باید نظر خود را تغییر دهید.
 
جزئیات آغاز به کار «مدرسه مجازی ایران»/چه دانش آموزانی در مدرسه جدید تحصیل خواهند کرد؟
براساس اظهارات مشاور وزیر آموزش و پرورش
براساس گزارش ها «مدرسه مجازی ایران» به زودی افتتاح خواهد شد تا دانش آموزان با آموزش مجازی و ترکیبی به تحصیل ادامه دهند
 
اقامت در هتل پارسیان شیراز
سفر به شیراز
در این نوشته می خواهیم درباره امکانات هتل پارسیان شیراز با شما صحبت کنیم تا با خدمات رفاهی و امکانات این هتل بیشتر آشنا شوید.
 
تور کوش آداسی هتل پاین بی هالیدی ریزورت + قیمت
سفر به ترکیه
امروزه کوش آداسی تبدیل به یکی جذاب‌ترین مقاصد برای سفر به ترکیه شده است. این بندر گزینه مناسبی برای تجربه کشتی‌های تفریحی، سواحل زیبا و دیگر تفریحات آبی به شمار می‌رود. ‌در حال حاضر گردشگران زیادی با استفاده از تور کوش آداسی به این بندر شگفت‌انگیز سفر می‌کنند تا تعطیلاتی خاطره‌انگیز داشته باشند.
 
حمله دو جوان به امام جماعت ها در قم
دو معمم زخمی شدند
دو جوان که گفته شده «بدون علت با لوله آهنی» به امام جماعت مسجد کوچه رهبر حمله‌ کرده بودند، با دیدن او به ماشینش حمله‌ور شدند.
 
دوربین‌های مترو بدحجابان را شناسایی می کند
عکسبرداری از زن ها در مترو در صورت کشف حجاب
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر خانمی در مترو حجاب را رعایت نکند، دوربین مترو از او عکس می‌گیرد.
 
افراد موفق «سرسختی ذهنی» دارند!
نامه اختصاصی دیگر کوین ترودو برای آسیانیوز
کوین ترود، کارافرین معروف، در نامه جدید دیگری که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: یک فرد موفق از اراده خود برای انجام کارهایی استفاده می کند که دیگران مایل به انجام آن نیستند؛ چرا که آنان دارای سرسختی ذهنی هستند!
 
شلیک به خود در لایو اینستاگرام/زنان به هر قیمتی به دنبال فالوور
دختران؛ بلاگری و جلب توجه
لحظه ای که یک دختر در لایو اینستاگرام به سرش شلیک کرده، در یک ویدیو دست به دست شده است.
 
جزئیات اجرای کامل طرح عفاف و حجاب در ادارات
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بازرسی «وضعیت حجاب» و اجرای کامل طرح عفاف در ادارات خبر داده است.
 
کردان تا لواسان، نگاهی به جاذبه‌های اطراف تهران
سفر کردن بهترین تصمیم است!
اطراف تهران جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که به‌ راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را برای سفر یک روزه خود انتخاب کنید. در ادامه بهترین جاذبه‌های اطراف تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
 
ازدواج زن۷۴ ساله با مرد ۲۷ ساله/زوج تگزاسی با تفاوت ۴۷ سال سن نامزدی شان را اعلام کردند
گزارش جدید درباره تفاوت سنی بالا در روابط عاشقانه
عشق سن‌ و‌ سال نمی‌شناسد؛ حتی اگر تفاوت سنی دو طرف به اندازه تفاوت سنی بین پدربزرگ یا مادربزرگ با نوه‌هایشان باشد، رابطه‌ای با ده‌ها سال اختلاف سنی، این موضوع را بار دیگر ثابت کرد؛ در همین حال یک زوج تگزاسی که ۴۷ سال اختلاف سنی دارند، نامزدی‌شان را به دیگران اعلام کرده‌اند.
 
قالیشویی فرش های فانتزی
نحوه شستشوی فرش
در خصوص شست و شوی فرش های فانتزی نکاتی وجود دارد که در این مقاله به این نکات می پردازیم.
 
بوم گردی یعنی چه؟ مقصد اصلی بومگردهای حرفه‌ای در کدام شهرهای ایران است؟
بخش جدیدی از سفر
این مطلب را با نقل قولی از یکی از بوم گردهای حرفه‌ای ایران شروع می‌کنیم: «اگر تا حالا در سفرهاتون اقامتگاه بومگردی رو تجربه نکردین باید بگم که هنوز مزه واقعی سفر و ماجراجویی رو نچشیدین». خیلی از مردم که اهل سفر هستند، به جای ویلا و خانه‌های مجلل ترجیح می‌ٔهند به جای ویلا و خانه‌های مجلل به سراغ خانه‌های ساده‌تر می‌روند.
 
بوسه‌ در «مناظر زیبا»ی گردشگری اجباری شد!
ضرورت ابراز عواطف انسانی در قلمرو عاشقانه ایتالیا
در طرح گردشگری جدیدی در ایتالیا، بوسیدن در مکان‌های دیدنی تشویق می‌شود.
 
طلاق در میان «زوج‌های مرفه» پیشتاز است/استقلال طلبی و فمینیست محوری؛ دلیل اصلی جدایی ها
بیشترین عامل طلاق ها
برخلاف تصور عموم که مسائل اقتصادی را عامل اصلی جدایی‌ها می‌دانند، آمارها نشان از پیشتازی طبقه مرفه در طلاق دارند.
 
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری امروز پایان می یابد؟
کنکور ۱۴۰۱
براساس گزارش ها فرصت تمدید شده برای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، ساعت ۲۴ امشب دوشنبه بیست و چهارم مرداد به پایان می‌رسد.
 
چرا باید با «برندگان» همراه شوید؟
نامه اختصاصی دیگر کوین ترودو برای آسیانیوز
کوین ترود، کارافرین معروف، در نامه جدید دیگری که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: شما شبیه افرادی می شوید که با آنها معاشرت می کنید؛ درآمد شما میانگین 5 دوست صمیمی شما خواهد بود.
 
اقامت در کدام بهتر است؛ هتل جواد یا سی نور؟
سفر به مشهد
در این مقاله با ما همراه باشید تا با مقایسه این دو هتل معروف مشهد، یک انتخاب عالی داشته باشید.
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ صفحه ۶ از ۱۱ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »